wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneke_

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:01

josewoos schreef:
Maar ik wil otis wel met je delen hoor hihi

hahah dat is lief Lachen
er is vast ook nog wel een paardje waar ik op kan rijden. daar doe ik niet moeilijk over Clown ik kan toch elke dag rijden. alleen hoef ik (gek genoeg) een tijdje niet meer op volanda. die peter is zo hard met haar bezig en behangt haar met zoveel draadjes dat ze helemaal gek word in haar hoofd, de doet zo dr best maar ze weet gewoon niet meer waar ze haar benen neer moet zetten. errug zonde hoor.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:15

Ik vind Volanda ook niet zo bijzonder, ze heeft wel lekkere gangen maar voor de rest vind ik haar weinig aan.
Maar de paarden zoals Argentina, Nivo en Mercedes die gooien te hoog op en kan ik niet opvangen door mijn slechte rug (ook al weet ik dat je met je buikspieren werkt), dus er blijven weinig 'lekkere' paarden over. Otis vind ik nog wel leuk en callista af en toe. La morka soms ook, maar die rijd niet in onze les.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:17

Ik vind Jolinde een ramp, als ik op haar moet ga ik weer gelijk naar huis, daar wil ik dus echt niet meer op!
Met haar heb ik altijd ruzie. Dus of een uur vechten en het niks aan vinden of naar huis. Allebei weggegooid geld, dus dan ga ik maar naar huis. Gelukkig weet georgette dat hihi.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:31

Hoi..

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:32

He san!
Zag je berichtje op mijn blog...lief

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:33

Weer fijn aan het werk?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:33

hahah Lachen ik kan met alle paarden wel overweg denk ik. alleen callista is me een beetje te heet in haar hoofd. dat vind ik af en toe wel leuk hooor. alleen niet elke week. ik vond volanda altijd zo leuk omdat ze echt haar best voor je wilt doen. maar peter ineens zoveer met haar bezig is is het voor haar denk ik ook wel een beetje overdonderend Tong uitsteken

@Jolanda: vanaf waarneer kun je weer meerijden dan?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:35

Heej Sanne! Doei!

ik ben hier nu een of andere docentenenquete aan het invullen. echt 15 bladzijdes lang! en ik ben nu nog maar op bladzijde 1..
Laatst bijgewerkt door _Anneke_ op 13-02-08 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:35

@ anneke
weet ik niet, hoop vanaf maart een beetje proberen, maar ja mijn rug moet echt helemaal over zijn voordat ik weer op een paard stap

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:38

josewoos schreef:
@ anneke
weet ik niet, hoop vanaf maart een beetje proberen, maar ja mijn rug moet echt helemaal over zijn voordat ik weer op een paard stap

ja tuurlijk dat snap ik! sterkte nogsteeds!, ik heb trouwens ook nog wel een beetje last van mijn rug door die val Tong uitsteken maar met rijden had ik daar geen last van. daar gebruik je de spieren in je ruk ook niet echt mee. maarja je loopt wel het risico nog een keer te vallen en dan heb je wle problemen,,

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:43

Ja precies, en je hebt maar 1 rug!
Ik heb al jaren problemen met mijn rug, maar ik ging altijd lekker eigenwijs door zolang dat kon. Nu heb ik hier echt wel van geleerd! Als ik ook maar ietsje voel of stijf ben, dan gelijk 10 stappen terug doen en heel rustig aan voordat het erger word.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:00

je hebt groot gelijk hoor Jolanda! zonder rug ben je nergens

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:02

wojooh weet je hoe vaag dat julie helemaal niet konden rijden!

toen ik in stal stond hoorde ik Annet nog zeggen zoiets als: Ik denk dat de les vanavond niet doorgaat..
dacht dat wij al weinig reden maar jullie dus nog minder! als ik het wist dat gister die brandoefening was, had ik ook liever thuis willen blijven en andere keer inhalen denk ik. toen laatst moest ik ook al de hele les stappen omdat ze een prik hadden gekregen en daar hadden we ook al niks voor terug gekregen! Boos!

ik zie het volgende week wel!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:08

ow dat is ook balen Tessa.!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:09

Shetjjee__x schreef:
wojooh weet je hoe vaag dat julie helemaal niet konden rijden!

toen ik in stal stond hoorde ik Annet nog zeggen zoiets als: Ik denk dat de les vanavond niet doorgaat..
dacht dat wij al weinig reden maar jullie dus nog minder! als ik het wist dat gister die brandoefening was, had ik ook liever thuis willen blijven en andere keer inhalen denk ik. toen laatst moest ik ook al de hele les stappen omdat ze een prik hadden gekregen en daar hadden we ook al niks voor terug gekregen! Boos!

ik zie het volgende week wel!

JAAAA die les van die prik dag was mijn laatste les!!!! Ook zo'n les waar we van te voren wel gebeld konden worden of zo.....
En in mijn geval, ik heb in januari dus 1 lesje gehad, dat was die stap les. Daarna kreeg ik hernia. Ik heb wel de hele maand betaald (maar ja dat ging met automatische incasso)! Februari heb ik niet hoeven betalen, maar ik ga wel vragen als ik weer kan rijden of de maandkaart met januari verekend kan worden!!!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:20

@ Roos: wauw, bij Mekking! Weet je hoe lekker! Vingers aflikken

@ Karin: ja maar ik zit er dan toch op! Ga maar een keer mee om foto's te maken Tong uitsteken En er zijn daar maar 3 paarden voor de lessen, Yggurtje, Mugga en een bruine (en nog een hele oude merrie voor de kinderlesjes) dus ik kom er vast nog wel eens op, Andrea vindt Mugga leuker dus dat komt eigenlijk wel goed uit Vork

@ Do: hoezo "zelfs Ginger"? Staat zij dan zo laag in rang?

Tja, en wat een vreemde verhalen over de les van gisteren, een kreupel paard laten doorlopen, je ruiters als onmondig vuil behandelen... hoe wil je dat in vredesnaam nog goedmaken?

@ Jolanda: hee, wat gezellig trouwens dat je weer komt meebokken, ik heb je gemist! Waarom mogen Irene en Jel niet meer op Chester? Jel vindt Argentina best leuk hoor, maar niet zo leuk als de witte poownie! Mag hij niet meer in jullie les lopen?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:22

jaa dat is wel zo eerlijk!ik bedoel je hebt nu voor lessen betaald, maar niet gereden

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:23

die staples was mijn eerste keer na 2 weken niet te rijden.. was dus superblij om weer te rijden moest ik nog een week wachten! Boos!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:24

was voor Jolanda b.t.w. Tong uitsteken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:26

@ Donna: ik weet niet of ik zomaar nieuwe beugelrubbertjes mag kopen voor 'm, ik rijd er pas en ik weet nog niet precies of ik wel kan zeggen dat ik die hij nou heeft een beetje gevaarlijk vind. Voor je het weet stoot je iemand voor het hoofd, als ik trainer was en een ruiter zei zoiets tegen mij zeggen zou ik me denk ik wel gepasseerd voelen, alsof ik geen nieuwe rubbers zou kunnen betalen Vork maar nu is het ook niks, ik zal het er volgende week eens over hebben met Denise, zij is superaardig en ze weet vast wel hoe ik er het best over kan beginnen. De trainer kan namelijk nogal fel zijn als je de verkeerde opmerking maakt, het is een prima mens maar ik ken haar nog helemaal niet goed en ik weet dus ook niet hoe ze zou reageren. Ik wil wel vragen of ik misschien zonder rubbers mag rijden als we inderdaad volgende week verlichte zit gaan oefenen.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:30

Zo hee, we gaan nu heel snel!!
Maar he Paulien!! Ik zag je reactie op mijn hyve en dacht ja, weer te lang geleden dat ik heb gereageerd, maar het gaat vaak over onderwerpen als school en daar heb ik echt niks mee hahahaha en nu kwam dus het onderwerp over die brandoefening en werd weer helemaal kwaad en kon dus lekker van me af reageren hahaha!
Maar om even op je vraag van chester terug te komen, chester doet vaak galoplessen en zit dus niet zo vaak bij ons in de les.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:32

_Anneke_ schreef:
jaa dat is wel zo eerlijk!ik bedoel je hebt nu voor lessen betaald, maar niet gereden

Zo dacht ik er zelf dus ook over, ben benieuwd hoe hun daarover denken. Maar ja dat zeg ik wel tegen die tijd dat ik weer ga rijden...

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:34

Shetjjee__x schreef:
die staples was mijn eerste keer na 2 weken niet te rijden.. was dus superblij om weer te rijden moest ik nog een week wachten! Boos!

En de eerste 20 minuten is het nog te doen met die pionnen wat we hadden en zo, maar om nou een uur lang door pionnen te rijden....

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:35

josewoos schreef:
Maar om even op je vraag van chester terug te komen, chester doet vaak galoplessen en zit dus niet zo vaak bij ons in de les.

Da's dan zeker nieuw. Vaaaaaag.

@ iedereen: minder over school l*llen dus! Geldt ook voor mij Clown

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:36

Oh welnee, praat lekker door over school, wij zijn gewoon oud paulien Boos!