JEUZ SOPHIE GENIAAL GEWOON ECHT PERFECT! * klig hier helemaal dubbel mannn En het is gewoon perfect, alles klopt NOG MAR VIJFVIJFVIJFVIJFVIJF DAAAAGGEEENN
Wat ben je weer actief rutten Aaah ik wordt gek, helemaal gestoord van al die woorden er past niks meer bij in mn hoofd volgens mij Ga straks maar even scheikunde doen, morgen op school ook nog een heel uur om te leren dus dan doe ik dan grieks wel verder
hooooooooooooi kben net terug van de divoza!!! en speciaal voor sopje heb ik alle merken enzo erbij geschreven!! ik he gekocht: - 2 polo's zonder mouw van modoni (licht blauw, oranje) - witte rijbroek van modoni - bruine rijbroek met kunstleren zitvlak van modoni - zweep van HH - glans borstel - wedstrijd jasje van HH de goedkopere die zat namelijk beter - witte lange mouwe blouse van HH - bont tennis recket onderlegger dat wast wel en nu ben ik helemaal blut mijn zusje heeft leren laarzen gekregen: petrie perfect
Laatst bijgewerkt door lottehaf op 26-06-06 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt
HOOOOII. Lotte, topper. Ik ben trots op je. Ik heb net wiskundebijles gehad en ik moet zo geschiedenis leren en ik word vet hyper van de hele dag stilzitten.
IK WIL NIET MEER LEREN En scheitkunde is zoooooooo saai over ijzerproductie en weet ik veel wat nog meer Maargoed, ik denk dat ik dan maar nog even grieks ga leren, is toch nog iets boeiender
Hee die foto's die makeuploze had ik naar dutchcasting gestuurd omdat ze het altijd willen weten als je iets veranderd, en ik had dus m'n haar geknipt, dus ik vanmorgen die foto's mailen, staan ze er nu al op Weet alleen niet of ik er heeel blij mee ben dat ze makeuploos zijn
Haha idd Lotte Deze is nog veel lelijker dan die van DEMI EN EROS En profiel word in het weekend aangepast want ik moet antuurlijk eerst vet perfect foto's hebben van mijn lieve horsie die a.s weekend gemaakt worden met der nieuwe spulletjes die morgen of overmorgen al binnen komeeenn