manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:03

Ik vond het ook erg gezellig zaterdag! Kan me voorstellen dat de buurvrouw ons gehoord heeft :+

Bar, heb je Mojito al gevonden? Wel heel vaag dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Kun je niet alsnog de dierenambulance bellen?

Dat filmpje van Anne, ik heb echt in een deuk gelegen. Dacht ik dat Nous soms Bambi imiteerde (hey, komen we alweer op disney!). Maar dit paard slaat echt alles hahaha

Bianz, wat dacht je toen ik uit het parkeervak reed? Idioot? :P Hihi ik kon niks zien door het busje links en de boom rechts dus ik moest wel de weg op draaien. Ik dacht nog: ohjee, zal Bianz toch niet zijn? Maar jawel hoor :D Maargoed, je had het al ruim aan zien komen denk ik haha

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 11:11

Nee nog geen Mojito :(
Ze is vandaag 4 dagen weg, vorige keer was ze ook 5 dagen weg, dus hoop maar dat ze snel weer binnen komt wandelen!

We hebben de dierenambulance zondagmiddag gebeld, maar die wisten van niets en zeiden dus dat alles aan amivedi wordt doorgegeven.
Frans heeft vandaag naar de gemeente gebeld en de gemeente kan dus in t weekend wel opgeroepen worden om een dier van de weg af te halen, maar dat dier wordt dan naar t asiel gebracht en daar in bewaring gesteld (in de diepvries), dus dan zouden we allang wat gehoord moeten hebben, want ik heb t asiel maandag al gebeld!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:02

Whaha, dat beest springt idd nog gekker dan Nous :')
En Kim de wegpiraat?! :+
Wat vervelend en ongelofelijk frustrerend Bar dat de instanties je niet verder helpen! Hoop nog steeds voor jullie dat ze weer snel binnen komt wandelen!

Anne; vandaag hadden de foto's mooi gekund...helaas! Wel heerlijk genoten van een ritje in de zon. Die paarden waren zo blij...knettergek waren ze 8)7

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 16:48

Hihi, moest ook echt ff grinneken toen ik dat paard zag hupsen :+ Het bloopertopic is er weer en das best goed voor je humeur :Y)

En dat van t mooie weer en wel foto mogelijkheid dacht ik ook vanmorgen. Had wat mij betreft ook prima gekund eigenlijk.. Heb nu lekker een rondje gelopen met mams en de honden :) ook leuk! Misschien volgende keer als we t plannen ook geluk? (Wanneer plannen we t? :P)
Hihi en de paarden hadden de zomer weer in hun hoofd? Was ook echt wel heerlijk weer! Vanmiddag zelfs nog even een uurtje in t zonnetje gezeten in de tuin :D Super!

Whaha Kim, denk je ook eens ongestoord gevaarlijk te kunnen doen, wordt t meteen gespot door Bianz. Betrapt! :P Toevallig in Souburg? Vind het daar uit de parkeerplaats draaien iig ook altijd een ramp...

Pffft.. nog steeds geen Mojito.. Ik hoop nog steeds dat ze snel op de stoep staat! Laat je t weten zodra ze op de stoep staat?
(Misschien toch nog maar een keertje rondbellen? Volgens mij werken ze daar nl niet altijd even soepel... )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 19:18

Nou Anne, we gaan altijd op woensdag naar buiten, we zijn ook meestal rond 10u op stal, dus dan kan je gewoon een keer komen als je kan en het is mooi weer :j

Vanmiddag mn tuin ontdaan van onkruid. Altijd een stom werkje, maar wel een mooi gezicht weer. En nog een taart gebakken voor mn collega's morgen, na 3 taarten vind ik t wel weer mooi geweest dan :+

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 19:43

Tsja ik weet t ook niet meer zo goed anne... want ze is gechipt, dus als ze dr vinden moeten ze wel bij ons uitkomen... vind t in ieder geval behoorlijk k*t!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:48

Hoi,
Vervelend Bar, dat ze nog weg is!
Hoop echt dat ze snel terug komt!

Dizzie is erg lief, ze is al goed gewend, ze was de derde dag bij ons al zindelijk, gaat dat altijd zo vlug?
Met elmo en tijgetje had ik meer moeite.

Wat een mooi weer vandaag!
Heb voice weer lekker op de wei gezet.
Daan mocht ook lekker op een weitje staan.
Met Daan gaat het echt super goed!
We doen elke dag wandelen en poetsen, hij leert erg snel.
Gister een kleine schriktraining gedaan, we zijn met hem een stuk buiten wezen wandelen over het fietspad.
De fietsers en auto's vondt hij niet eng, mijn jas een paar keer voor hem op de grond gegooid, maar dat maakte ook geen indruk, gehuppelt en gesprongen naast hem, onverwachte bewegingen etc etc.
Was leuk, maar Daan vond dat we maar raar deden en liep op het dooie gemakje verder.
Hij is erg nuchter en daar ben ik heel blij mee!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 12:06

Al mijn katten waren eigenlijk meteen zindelijk toen ik ze thuis kreeg. Leren ze echt heel snel hoor :j
Nou, ga mn paar eens temmen, heerlijk weertje is t :+ Vond t net woensdag en donderdag zo lekker met t zonnetje!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 09:37

Haha ja t was echt lekker maar gister was t echt niet lekker met die harde wind en regen.
Vandaag onderlinge wedstrijd bij ons op stal.
Hoop dat het droog is omdat we buiten moeten inrijden.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 09:53

Nog steeds geen Mojito |(

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 17:22

Hallo,

ahhh Bar wat erg dat ze nog niet terug is!

Vandaag L1 proef gereden bij ons op stal, ging goed!
was 2de met 191 punten.
Ze liep super!
Gerlien ook meegereden in de B, zij was 3de met 196 punten.
Dat ging ook super!
Wij zijn weer trots op onze fjorden pony!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:34

Wat leuk Nel! Weet je nog de punten van andere mensen?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 20:59

uh sanne met vianne was eerste in de L1, met iets hogere punten volgens mij en in de B was Rowena eerste en Roos(je) 2de.
Weet niet precies hun punten, maar er was hoog gejureerd.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 13:24

Jeeej! Gefeliciteerd Nel! Nog droog in kunnen rijden buiten?
Heb je nog leuke foto's van Dizzie Nel? :) En foto's van Daantje? Ben wel benieuwd hoe hij er nu uit ziet :D Wel fijn dat hij zo lekker koel in zijn kop is!

Nog Mojito nieuws Bar? Nu is ze wel weer lang genoeg van huis geweest en mag ze der neusje wel weer laten zien!

Nous nog kunnen temmen met al die wind Thirz? :P Vond het vanmorgen wel lekker weer :j
Oeh ga volgende week naar de musical Joseph, heb er zin in :):)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 13:41

Vandaag dolce vita lekker gepoetst...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 13:41

Mojito is nog steeds weg...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 13:50

ah balen Bar! Nog steeds geen Mojito... Ook nog niets gehoord van de buurt ofzo? Ze moet toch wel ergens zijn zou je denken?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 14:02

Nee niets gehoord, Frans heeft gisteren langs de weg nog gezocht en ik heb bij t hele blok briefjes in de bus gedaan en ook posters in t winkelcentrum opgehangen en in een bushokje...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 17:52

Nog ff wat fotos uitgezoch van de shoot van christel een tijdje geleden...

Shaar schudden met dr hoofd op commando
Afbeelding

Pas!
Afbeelding

Kroelkippie
Afbeelding

Kusje!
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 09:49

Leuke foto's! Knappe Shaar met der trucjes :D En Dolce op der gemakje kroelen.. Vind het alleen wel jammer dat Dolce en Shaar (en jij bij de kroelfoto) er niet helemaal op staan.

Hoe is het met Shaar nu?

Hopen dat je toch wat reacties krijgt van mensen uit de buurt dat ze der hebben zien lopen ofzo!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 12:03

Hoi!
Bar, al nieuws van Mojito? Leuke foto's van je aanwinsten. Nog even en de veearts komt voor Shaar toch?
Nel, net resultaat van je wedstrijd! Vond Voice het weer leuk? Hoe is het met Daan?
Kims, ik heb je kamikaze-actie overleefd haha, zo erg was het nu ook weer niet hoor. Nu vakantie?
Thirz, het was vanochtend weer een blérconcert toen ik met Oz weg ging van de paddock, ze kunnen ook echt niet zonder elkaar he! Gisterenavond kwam Nous binnen toen ik net klaar was met rijden, dus toen Oz eten kreeg, kreeg Nous... je raadt het al ;)
Cis, heb je de Beekse Bergen alvast psychisch voorbereidt op onze komst?
Anne, vermaak je je een beetje? Wat doe je zo al? Leuk als je snel nog eens mee komt voor foto's! Met zo'n weertje als vandaag bijvoorbeeld?
Marieke, alweer onderweg naar huis! Hoe was het op Kos? Wat heb je allemaal gezien?
Oz was vanochtend beetje erg energiek: ondanks dat ik gisterenavond flink had gereden, was er geen houden aan vanmorgen haha! Gekke beesten toch, het wordt weer kouder en de turbo gaat weer aan! Beloofd wat voor morgen Thirz!
Nou, ik ga weer eens verder werken, tot laters!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 12:10

Leuke foto's Bar! Tis goed dat je zegt dat ze op de 1e dr hoofd schudt, anders trekt ze echt een gek hoofd :+
Cool Anne; naar Joseph! Volgens mij leuke musical :j Heb je ook op tv gevolgd dat hij t werd? Ik ga 21 dec naar Disney's sing-a-long, ook zin in!
Nel proefje gereden met goed resultaat; fijn hoor!
Nou Marieke; kom maar op met die leuke kos-foto's ;)

Koud vandaag he! Stapte uit bed en dacht; wil er weer in :')
Ga me maar dik aankleden voor naar Nous zo!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 12:30

O ja, de musical! Mijn ouders zijn er van het voorjaar naar toe geweest in Tilburg en mijn moeder vond hem erg leuk Anne! Disney's sing-a-long lijkt me ook grappig! Succes met dik aankleden: ik had het niets te warm in mijn winterjas!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:03

Ik had gewoon heel jouw bericht gemist Bianz :+
Maargoed, ben benieuwd wanneer de bler-concerten ophouden, af en toe niet meer leuk voor je oren!! Morgen kunnen ze weer met 2-en op pad, dan is t lekker rustig :)
Moest dit weekend eigenlijk werken, maar werd net gebeld dat ik zondag ook al niet hoef, lekker weekend extra vrij :D Dus als er nog meer mensen willen/kunnen; stappen?!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:18

Mojito is nog steeds niet terug, heb t dit moment echt niet breed want ze is vandaag precies 1 jaar geworden... zit alweer een half uur te janken... owww ik wil dr zo graag terug!

Met shaar gaat t best goed, volgende week dinsdag komt de dierenarts voor controle...