Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisaa_ schreef:Je moet even kijken hoe je de data en adres moet op schrijven als je naar amerika een brief schrijft of naar engeland, dat verschilt nl!
en als je de naam niet weet waar naar je schrijft, dus je schrijft dear sir/madam dan moet je eindigen met yours faithfully en als je de naam wel weet van degene naar wie je schrijft moet je eindigen met yours sincerely... of zo iets!
en als de brief zakelijk is moet je nooit I'm gebruiken en you're, etc.. je moet alles uitschrijven dus I am en You are etc etc... maar dat hoeft alleen als de brief zakelijk is maar ik deed het altijd standaard om op safe te spelen
verder ben ik het allemaal een beetje vergeten geloof ik
en je hebt waarschijnlijk zelf wel een opbouw voor hoe je een zakelijke brief moet schrijven maar ook gewoon voor een brief naar een 'penvriend' ofzo iets...
lovestimba schreef:Als je nog vrijwilligers zoekt voor je wedstrijd ik wil graag helpen
Elise95 schreef:Queelens schreef:omg de toppers
elise, nog een leuke vd demo ofzo nodig na de proefjes?
eerst heb ik nog deelnemers nodig
Heb er een. Vriendin van mij op mijn pony
Even wat anders over kamp. Als we nog leuke dingen wisten moesten we het toch PBen.
Wat dachten jullie van spooktocht of dropping?