Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:40

Pebbs schreef:
Zamora is nog niet te oud om mee te fokken O:) hihihi :D

Nee, maar dan kom je op alle andere bezwaren ;) :P

Pebbs

Re: Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:49

Ja maar zo'n pup is toch schatttiiiggggg O:) <3

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:51

Jaaaa maar ook veel werk

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:59

Is toch leuk! :D

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:13

één keer een veulen gehad en nooit meer!!
Eerst moet je drie jaar aan klooien (tenzij je hem/haar op het land kan zetten) en dan ga je er eindelijk op en lig je er gelijk weer af! :o
Nee hoor als het niet hoeft dan niet.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:14

Marjolein29 schreef:
Eerst moet je drie jaar aan klooien (tenzij je hem/haar op het land kan zetten) en dan ga je er eindelijk op en lig je er gelijk weer af! :o

ohjee dat klinkt niet echt positief nee :P! jaa het geduld moet je er wel voor
hebben, en zeker als die op 3 jarige leeftijd nog niet helemaal volgroeid zou zijn
dan kan je nog langer wachten haha .

Pebbs

nou als het goed is lig je er niet af :P dan is er toch ergens iets mis gegaan :))

Kirsten_S

Marjolein29 schreef:

ohjee dat klinkt niet echt positief nee :P! jaa het geduld moet je er wel voor
hebben, en zeker als die op 3 jarige leeftijd nog niet helemaal volgroeid zou zijn
dan kan je nog langer wachten haha .

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:18

Omg k3 bij life4you , aliceeee in wonderlandddd :')!

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:18

Die van mij steigerde erg graag en liet zich dan achterover vallen, vond ie leuk ofzo. :D
Bokte ook zo dat ik dan een lel van zn staart in mn gezicht kreeg, en hij heeft een keer geschopt naar mijn voet terwijl ik erop zat en hij raakte de onderkant van mn voet ook echt! :j

Hij was wel heel lenig. :D

Al met al was het wel een ervaring waar ik blij mee was omdat je echt alles vanaf het begin meemaakt, ik heb hem echt alles geleerd en dat was wel weer leuk.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:20

Marjolein29 schreef:
Die van mij steigerde erg graag en liet zich dan achterover vallen, vond ie leuk ofzo. :D
Bokte ook zo dat ik dan een lel van zn staart in mn gezicht kreeg, en hij heeft een keer geschopt naar mijn voet terwijl ik erop zat en hij raakte de onderkant van mn voet ook echt! :j

Hij was wel heel lenig. :D

Al met al was het wel een ervaring waar ik blij mee was omdat je echt alles vanaf het begin meemaakt, ik heb hem echt alles geleerd en dat was wel weer leuk.

ohh dat is geen leuke ervaring nee, heftig zeg..

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:22

denk dat het ook per paard verschilt! Ik lag er bij Pas ook niet gelijk weer af. ( oke 3 mnd. later wel, maargoed)

Zou ook wel een babyPasje willen! vet leuk!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:31

No offense Marjolein, maar als jij dat paard zelf al 3 jaar had, is er toch iets niet helemaal goed gegaan met opvoeding denk ik,
als het paard zo tegenover jou reageert .. :) Of misschien allemaal te snel gegaan?

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:36

Sabinee__ schreef:
No offense Marjolein, maar als jij dat paard zelf al 3 jaar had, is er toch iets niet helemaal goed gegaan met opvoeding denk ik,
als het paard zo tegenover jou reageert .. :) Of misschien allemaal te snel gegaan?

Een hengst van Damiro van drie jaar oud inrijden is een apart verhaal.
Heb er experts bij gehad omdat het steiger probleem uit de hand liep en die schrokken zich rot van hem. Moet erbij zeggen dat het nooit goed heeft geklikt tussen paard en mij. Allebei errug koppig qua karakter ;)
Verder als ik ernaast stond ging het wel en longeren enz ging ook goed maar qua rijden oy vey wat een ramp.

Maar waar er twee ruzie hebben, hebben er twee schuld. :j

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:15

Zo lekker paard had jij :=

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:22

Soms kom je gewoon een paard tegen waar je achteraf te jong en onervaren voor was weet je.
Nu zou ik het anders gedaan hebben. Naar alle waarschijnlijkheid leeft hij nog en ik heb geprobeerd hem terug te vinden maar helaas...

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:24

Lijkt me doodeng, zou niet eens meer op een paard durven stappen die achterover klapt.. brrrrr...

Ach ja, achteraf is alles makkelijk praten denk ik :) dan had je wel meer dingen anders gedaan, denk ik dan :P

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:27

Hooi Dames! :wave:

Nou vandaag weer sinds augustus KNHS wedstrijd gestart. Met losrijden liep ie echt super fijn! <3 Zo liep hij dinsdag & vrijdag nog niet eens! Dus best happy! Toen de proefjes, hij was echt super braaf en had zich goed gedragen. Ik voelde zelf wel dat ie af en toe ging ontspannen maar het was zeker nog niet waar we kunnen en moeten zijn! Maar dat komt met de tijd wel, ik ga daar nu niet teveel aan zitten werken en druk achter zetten, is voor hem en voor mij niet goed! Mijn punten waren 167 en 166. :P Niet de geweldigste punten, maar deze jury heb ik al een eerder gehad en toen was ze ook vrij streng en had ik ook geen punten. En ze tellen toch niet mee (deed HC mee).

Ik ben in ieder geval blij dat ik het weer een keer gedaan heb. Of we het in de toekomst blijven doen.. ??? Het wordt zowiezo geen buitenseizoen voor ons, ik wil en ga lekker lol en stressloos rijden! Wedstrijden komen (misschien) ooit later wel weer! :)

Had hem na het rijden in de paddock gegooid, vind ie zo lekker he! Hij heeft er zeker nog een uur in gestaan ofzo, haha! En dan kan ie zoooo leuk kijken.. tegen zo'n koppie kan je toch niet op... <3 <3 <3

Noortje, super bedankt voor het lezen! :* :*

Daan is nu lekker op vakantie dus morgen, dinsdag, donderdag en vrijdag is ie lekker van mij! :D

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:28

Liisette_ schreef:

Nou vandaag weer sinds augustus KNHS wedstrijd gestart. Met losrijden liep ie echt super fijn! <3 Zo liep hij dinsdag & vrijdag nog niet eens! Dus best happy! Toen de proefjes, hij was echt super braaf en had zich goed gedragen. Ik voelde zelf wel dat ie af en toe ging ontspannen maar het was zeker nog niet waar we kunnen en moeten zijn! Maar dat komt met de tijd wel, ik ga daar nu niet teveel aan zitten werken en druk achter zetten, is voor hem en voor mij niet goed! Mijn punten waren 167 en 166. :P Niet de geweldigste punten, maar deze jury heb ik al een eerder gehad en toen was ze ook vrij streng en had ik ook geen punten. En ze tellen toch niet mee (deed HC mee).

Ik ben in ieder geval blij dat ik het weer een keer gedaan heb. Of we het in de toekomst blijven doen.. ??? Het wordt zowiezo geen buitenseizoen voor ons, ik wil en ga lekker lol en stressloos rijden! Wedstrijden komen (misschien) ooit later wel weer! :)

Had hem na het rijden in de paddock gegooid, vind ie zo lekker he! Hij heeft er zeker nog een uur in gestaan ofzo, haha! En dan kan ie zoooo leuk kijken.. tegen zo'n koppie kan je toch niet op... <3 <3 <3

Daan is nu lekker op vakantie dus morgen, dinsdag, donderdag en vrijdag is ie lekker van mij! :D

Superrr,petje af hoor :-) jullie zijn gewoon een mooi team.

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:29

Ik was net 18 en echt helemaal nergens bang voor totdat hij dat deed. Toen bedacht ik me dat een rolstoel geen goed idee was. Later is het wel goed gekomen en kon hij zelfs liggen op commando en opstaan met mij erop. Dat was een stunt, sommige mensen dachten in het begin dat hij een hartaanval kreeg en inzakte ofzo. :D

Pebbs

whoehoe lekkerrrr :D Vond echt dat je super netjes je oefeningen reed! :j
Enne idd gewoon weer vertrouwen en lol met je knol :D das het belangrijkste :j

Pebbs

Marjolein29 schreef:
Ik was net 18 en echt helemaal nergens bang voor totdat hij dat deed. Toen bedacht ik me dat een rolstoel geen goed idee was. Later is het wel goed gekomen en kon hij zelfs liggen op commando en opstaan met mij erop. Dat was een stunt, sommige mensen dachten in het begin dat hij een hartaanval kreeg en inzakte ofzo. :D

_O- _O-

Kirsten_S

Super liset! Je hebt er een goed gevoel over gehad, dus die punten zijn achteraf. Hij was braaf, jij
ontspannen, toppie toch!

Pebbs

Daaaaannnnnn! was jij niet op de manege vandaag?? dacht misschien spot ik je nog ff :D
hoe gaat het verder met je ? :D

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:30

Liisette_ schreef:

Wat super, lekker lol blijven hebben daar kom je het verste mee.