Pebbs schreef:Zamora is nog niet te oud om mee te fokkenhihihi
Nee, maar dan kom je op alle andere bezwaren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marjolein29 schreef:één keer een veulen gehad en nooit meer!!
Eerst moet je drie jaar aan klooien (tenzij je hem/haar op het land kan zetten) en dan ga je er eindelijk op en lig je er gelijk weer af!![]()
Nee hoor als het niet hoeft dan niet.
! jaa het geduld moet je er wel voor
dan is er toch ergens iets mis gegaan
Marjolein29 schreef:één keer een veulen gehad en nooit meer!!
Eerst moet je drie jaar aan klooien (tenzij je hem/haar op het land kan zetten) en dan ga je er eindelijk op en lig je er gelijk weer af!![]()
Nee hoor als het niet hoeft dan niet.
! jaa het geduld moet je er wel voor
!
Marjolein29 schreef:Die van mij steigerde erg graag en liet zich dan achterover vallen, vond ie leuk ofzo.![]()
Bokte ook zo dat ik dan een lel van zn staart in mn gezicht kreeg, en hij heeft een keer geschopt naar mijn voet terwijl ik erop zat en hij raakte de onderkant van mn voet ook echt!![]()
Hij was wel heel lenig.![]()
Al met al was het wel een ervaring waar ik blij mee was omdat je echt alles vanaf het begin meemaakt, ik heb hem echt alles geleerd en dat was wel weer leuk.
Of misschien allemaal te snel gegaan? Sabinee__ schreef:No offense Marjolein, maar als jij dat paard zelf al 3 jaar had, is er toch iets niet helemaal goed gegaan met opvoeding denk ik,
als het paard zo tegenover jou reageert ..Of misschien allemaal te snel gegaan?
dan had je wel meer dingen anders gedaan, denk ik dan
Zo liep hij dinsdag & vrijdag nog niet eens! Dus best happy! Toen de proefjes, hij was echt super braaf en had zich goed gedragen. Ik voelde zelf wel dat ie af en toe ging ontspannen maar het was zeker nog niet waar we kunnen en moeten zijn! Maar dat komt met de tijd wel, ik ga daar nu niet teveel aan zitten werken en druk achter zetten, is voor hem en voor mij niet goed! Mijn punten waren 167 en 166.
Niet de geweldigste punten, maar deze jury heb ik al een eerder gehad en toen was ze ook vrij streng en had ik ook geen punten. En ze tellen toch niet mee (deed HC mee). 
Liisette_ schreef:Hooi Dames!![]()
Nou vandaag weer sinds augustus KNHS wedstrijd gestart. Met losrijden liep ie echt super fijn!Zo liep hij dinsdag & vrijdag nog niet eens! Dus best happy! Toen de proefjes, hij was echt super braaf en had zich goed gedragen. Ik voelde zelf wel dat ie af en toe ging ontspannen maar het was zeker nog niet waar we kunnen en moeten zijn! Maar dat komt met de tijd wel, ik ga daar nu niet teveel aan zitten werken en druk achter zetten, is voor hem en voor mij niet goed! Mijn punten waren 167 en 166.
Niet de geweldigste punten, maar deze jury heb ik al een eerder gehad en toen was ze ook vrij streng en had ik ook geen punten. En ze tellen toch niet mee (deed HC mee).
Ik ben in ieder geval blij dat ik het weer een keer gedaan heb. Of we het in de toekomst blijven doen.. ??? Het wordt zowiezo geen buitenseizoen voor ons, ik wil en ga lekker lol en stressloos rijden! Wedstrijden komen (misschien) ooit later wel weer!
Had hem na het rijden in de paddock gegooid, vind ie zo lekker he! Hij heeft er zeker nog een uur in gestaan ofzo, haha! En dan kan ie zoooo leuk kijken.. tegen zo'n koppie kan je toch niet op...![]()
![]()
![]()
Noortje, super bedankt voor het lezen!![]()
![]()
Daan is nu lekker op vakantie dus morgen, dinsdag, donderdag en vrijdag is ie lekker van mij!
jullie zijn gewoon een mooi team.
Vond echt dat je super netjes je oefeningen reed!
das het belangrijkste
Marjolein29 schreef:Ik was net 18 en echt helemaal nergens bang voor totdat hij dat deed. Toen bedacht ik me dat een rolstoel geen goed idee was. Later is het wel goed gekomen en kon hij zelfs liggen op commando en opstaan met mij erop. Dat was een stunt, sommige mensen dachten in het begin dat hij een hartaanval kreeg en inzakte ofzo.

Liisette_ schreef:Hooi Dames!![]()
Nou vandaag weer sinds augustus KNHS wedstrijd gestart. Met losrijden liep ie echt super fijn!Zo liep hij dinsdag & vrijdag nog niet eens! Dus best happy! Toen de proefjes, hij was echt super braaf en had zich goed gedragen. Ik voelde zelf wel dat ie af en toe ging ontspannen maar het was zeker nog niet waar we kunnen en moeten zijn! Maar dat komt met de tijd wel, ik ga daar nu niet teveel aan zitten werken en druk achter zetten, is voor hem en voor mij niet goed! Mijn punten waren 167 en 166.
Ik ben in ieder geval blij dat ik het weer een keer gedaan heb. Of we het in de toekomst blijven doen.. ??? Het wordt zowiezo geen buitenseizoen voor ons, ik wil en ga lekker lol en stressloos rijden! Wedstrijden komen (misschien) ooit later wel weer!
Had hem na het rijden in de paddock gegooid, vind ie zo lekker he! Hij heeft er zeker nog een uur in gestaan ofzo, haha! En dan kan ie zoooo leuk kijken.. tegen zo'n koppie kan je toch niet op...![]()
![]()
![]()
Noortje, super bedankt voor het lezen!![]()
![]()
Daan is nu lekker op vakantie dus morgen, dinsdag, donderdag en vrijdag is ie lekker van mij!