Nicole1995 schreef:Bert is 2 keer naar boven geweest,de d euren had ie gebaricadeerd,met mij ging het niet we kwamen er niet meer uit.Hij kwam uiteindelijk na 8 uur boven op zijn kamer gezeten te hebben naar beneden excuus aanbieden.Het is een stiertje qua sterrenbeeld me moeder zei al daar krijg je nog wel eens wat mee te stellen hoor die kunnen best koppig en vasthoudend zijn tja dat hebben we gemerkt.Ik was er zelf best ff naar van,we hebben samen altijd wel een sterke band maar die was ff niet meer te vinden gelukkig lag ie toch vanavond nog ff na alles tegen me aan te knuffelen.
die momenten vast houden.
gelukkig ziet hij in dat het fout was.
probeer hoe kwetsend het ook was er niet te lang in blijven hangen.
erg moeilijk hoor. wens je veel wijsheid to. gelukkig dat bert het even over kon nemen, soms moet je het even uit handen geven.
ze kwesten diegene die hun het meest na staan. daar durven ze zich tegen af te zetten.hij heeft dit helaas nodig om staande te blijven in de veranderingen die op stapel staan. geloof me. uiteindelijk als het goed is komen er ook hele leuke momenten als ze groter worden. ze komen dan toch op een andere level.