Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 19:24

Nicole1995 schreef:
@Winn,heb een tijdje alleen gelezen op bokt en niks geschreven.Gaat alles een beetje zo de dag door rommelen.Hopelijk heb je niet veel pijn meer aan je voet.

vooral als ik mijn voet even naar beneden heb is het geen prettig gevoel. En het gips begint ook lekker warm te worden, weer zit wat dat betreft natuurlijk niet helemaal mee (is ook nooit goed). Lig nog veel op bed en dat is dan nog de lekkerste houding waar ik het het beste uithoud

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:27

zo kort na de operatie is dat geen schande hoor.
pootje omhoog houden. voorlopig dan.
sterkte en probeer vooral rustig aan te doen.

Nicole1995

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
@Winn,heb een tijdje alleen gelezen op bokt en niks geschreven.Gaat alles een beetje zo de dag door rommelen.Hopelijk heb je niet veel pijn meer aan je voet.

vooral als ik mijn voet even naar beneden heb is het geen prettig gevoel. En het gips begint ook lekker warm te worden, weer zit wat dat betreft natuurlijk niet helemaal mee (is ook nooit goed). Lig nog veel op bed en dat is dan nog de lekkerste houding waar ik het het beste uithoud

De bekende breinaald al geprobeerd,ik was er toen wel heel blij mee kan je toch ff kriebelen.Je huid word zo droog eronder.Nog ff volhouden gelukkig niet zo warm meer voor je.

mntj

nicol.. join the club haha.
sterkte in huis.

mntj

hoi nicol. haha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:31

mntj schreef:
sterkte in huis.

Pff zeg dat zeg

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:35

Bert is 2 keer naar boven geweest,de d euren had ie gebaricadeerd,met mij ging het niet we kwamen er niet meer uit.Hij kwam uiteindelijk na 8 uur boven op zijn kamer gezeten te hebben naar beneden excuus aanbieden.Het is een stiertje qua sterrenbeeld me moeder zei al daar krijg je nog wel eens wat mee te stellen hoor die kunnen best koppig en vasthoudend zijn tja dat hebben we gemerkt.Ik was er zelf best ff naar van,we hebben samen altijd wel een sterke band maar die was ff niet meer te vinden gelukkig lag ie toch vanavond nog ff na alles tegen me aan te knuffelen.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:46

Nicole1995 schreef:
Bert is 2 keer naar boven geweest,de d euren had ie gebaricadeerd,met mij ging het niet we kwamen er niet meer uit.Hij kwam uiteindelijk na 8 uur boven op zijn kamer gezeten te hebben naar beneden excuus aanbieden.Het is een stiertje qua sterrenbeeld me moeder zei al daar krijg je nog wel eens wat mee te stellen hoor die kunnen best koppig en vasthoudend zijn tja dat hebben we gemerkt.Ik was er zelf best ff naar van,we hebben samen altijd wel een sterke band maar die was ff niet meer te vinden gelukkig lag ie toch vanavond nog ff na alles tegen me aan te knuffelen.

die momenten vast houden.
gelukkig ziet hij in dat het fout was.
probeer hoe kwetsend het ook was er niet te lang in blijven hangen.
erg moeilijk hoor. wens je veel wijsheid to. gelukkig dat bert het even over kon nemen, soms moet je het even uit handen geven.
ze kwesten diegene die hun het meest na staan. daar durven ze zich tegen af te zetten.hij heeft dit helaas nodig om staande te blijven in de veranderingen die op stapel staan. geloof me. uiteindelijk als het goed is komen er ook hele leuke momenten als ze groter worden. ze komen dan toch op een andere level.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:11

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:

De bekende breinaald al geprobeerd,ik was er toen wel heel blij mee kan je toch ff kriebelen.Je huid word zo droog eronder.Nog ff volhouden gelukkig niet zo warm meer voor je.

heb nog geen last van jeuk, wel een broeierig gevoel (en moet nog vijf weken).
Als je eenmaal met een breinaald gaat beginnen blijf je aan de gang (verdikkeme voel het nu wel jeuken) en de kans op verwondigen is er natuurlijk ook met zo;n pen. Er zitten al 2 wonden onder het gips moet er niet aan denken dat ik daar met een pen overheen zou gaan en aan een hechtiging blijven haken (brrrr)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 00:10

mntj schreef:
sterkte in huis.

zeg ff het zelfde mijn meiden zijn ook volop aan het puberen
mntj linda zit bij rona in de klas hahahahahahahahha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 07:24

mntj schreef:
Nicole1995 schreef:

die momenten vast houden.
gelukkig ziet hij in dat het fout was.
probeer hoe kwetsend het ook was er niet te lang in blijven hangen.
erg moeilijk hoor. wens je veel wijsheid to. gelukkig dat bert het even over kon nemen, soms moet je het even uit handen geven.
ze kwesten diegene die hun het meest na staan. daar durven ze zich tegen af te zetten.hij heeft dit helaas nodig om staande te blijven in de veranderingen die op stapel staan. geloof me. uiteindelijk als het goed is komen er ook hele leuke momenten als ze groter worden. ze komen dan toch op een andere level.

Dank je voor de lieve woorden en aanmoediging :) Ik weet het ook wel dat dat zo is alleen zo een moment van je eigen kind en dan plots in die fase dat is ff slikken.En zo nog jaren door hoop dat het vanaf nu wel te handelen is je leert er ook weer van hoe om te gaan denk ik.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 07:25

@Winn,Dat is natuurlijk zo ik had geen wond alleen gebroken dus dan kan dat wel,ik wilde wel jeukte zo op een gegeven moment maar doe maar voorzichtig net wat je zegt brrrr.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 07:25

Hee Shen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 07:30

Nicole1995 schreef:
Lars is aan het puberen geslagen ongelooflijk wat kan je kind in 2 weken zo veranderen.Huis is te klein hierzo.En dit nog een paar jaar pfffffffffffffffffffffff.Hij is van niks onder de in druk van alle straffen niet niks wat je ook verzint vraag me ook af of dat wel het goede is om te doen.

Er is een heel interessant maandblad, genaamd J/M, en daar staan heel nuttige dingen in omtrent pubers. Er zat vorige maand nog en extra bijlage bij met heel interessante dingen. Ik pas ze nu ook toe en het werkt (afkloppen) best wel! ;) Verder gewoon jezelf blijven, want dat is "houvast" voor ze. Hoe moeilijk het soms kan zijn. En vooral blijven praten en niet "afkeuren".

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 07:32

Nicole1995 schreef:

Jeetje, dat is inderdaad wel heftig! Maar toch wel fijn dat hij achteraf nog bij je komt. Je bent en blijft zijn veilige haven, gelukkig! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 07:34

Nicole1995 schreef:
Hee Shen

Hoi! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 07:36

Vandaag vroege dienst, dus ik moet weer even wennen aan het op tijd vertrekken. Vooral nu er een mega-file vanaf Purmerend en rondom het Coenplein staat (Ontbijtnieuws)... Nou ja, we zien wel!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 09:29

Sterkte met jullie puberende kinderen (die van mij komt ook wel een keer aan de beurt, haha en ik heb het al een keer meegemaakt, ben dus voorbereid)
Kan alleen maar zeggen, ga niet in hun gedrag mee, blijf je zelf, en houdt je aan de afgesproken regels (praten kan altijd, afdwingen is iets heel anders).
En laat maar lekker op zijn kamer zitten (hoe het ook knaagt aan je) ga zelf wat leuks proberen te doen, want hij moet niet de indruk krijgen dat hij je daarmee raakt en het gaat gebruiken.... (en ook daar kun je op een rustig moment afspraken over maken)
En zijn gedrag heeft niks met jou te maken hoor Lin maar met zijn hormonen en een lijf en emoties waar hij nog mee moet leren omgaan.
Fijn dat je Bert hebt die je steunt en het overkan nemen van je!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 10:06

Goedemorgen allemaal.

Zo ff een gekkenhuis op het werk vanmorgen.
haha , ik moest helemaal niet werken, pas vanmiddag, was er iets
verkeerds gegaan. En was ik ineens hééééél belangrijk :D
Was net klaar met douchen en kon meteen door naar Zaandam, staat
iedereen daar op je te wachten omdat ik de enige ben met een sleutel *\o/*
haha toch leuk om zo'n belangrijke uitzendkracht te zijn, en dat op mijn laatste dag :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 10:07

Gister voor het eerst mijn auto uitgeprobeerd met de trailer erachter.

SUPER !!!!!!

Wat voelde ik me rijk, eigen auto, eigen trailer, eigen paard !!!!!

En rondje twiske ging ook super :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:51

xan schreef:
Goedemorgen allemaal.

Zo ff een gekkenhuis op het werk vanmorgen.
haha , ik moest helemaal niet werken, pas vanmiddag, was er iets
verkeerds gegaan. En was ik ineens hééééél belangrijk :D
Was net klaar met douchen en kon meteen door naar Zaandam, staat
iedereen daar op je te wachten omdat ik de enige ben met een sleutel *\o/*
haha toch leuk om zo'n belangrijke uitzendkracht te zijn, en dat op mijn laatste dag :D

konden ze je meteen allemaal uitzwaaien......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:52

xan schreef:
Gister voor het eerst mijn auto uitgeprobeerd met de trailer erachter.

SUPER !!!!!!

Wat voelde ik me rijk, eigen auto, eigen trailer, eigen paard !!!!!

En rondje twiske ging ook super :D

met de auto of op het paard????

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:54

De gipsverbandmeester heeft de rontgenfoto's vergeleken en gemeten en volgens hem is mijn linkervoorvoet nu 3 1/2 cm smaller dan voor de operatie.
Je wordt een dure zegt ie nog met alle nieuwe schoen die je moet hebben.
Ha hoop dat ik een goedkope ben en dat alle schoenen die nog in de kast staan mij weer passen...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:55

Xan geniet maar lekker van je "rijkdom".

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:56

ga nu maar even bijkomen op bed, had ook meteen boodschappen gedaan.
Leuk hoor bij de koelingen, daar kunnen ze beter schuideuren in zetten, openslaande deuren is erg onhandig met gebruik van een scootmobiel. Maar kon wel overal verder goed bij komen.