Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lala_Laura schreef:Het is gewoon weg niet veilig bij hem achter en dat is hetzelfde als bij bo dus ja dan past er geen paard meer in de loods. Die kruiwagen stond er al een ruim een 20 min voordat jij naar binnen wilde. Dat is onzin.
Maar prima verzin lekker verder.
over die kruiwagen in mijn stal

dus hoop volgende week weer 

ben dr nog steeds helemaal super blij mee
Stuur en Rem totaal weg..... Heb maar even heel gemeen gedaan en daar was ze weer bij de les..... Ze wilde alleen maar galopperen, dat heeft ze geweten ook... Na 10 minuten links om was ze aardig moe, helaas moest ze rechts om ook nog van me.... Daar was bommetje 2, hoppa dara ginge we, ze ging zo plat door de bocht dat ik nog even dacht, nou daar gaan we....... Ze wilde stoppen, maar heb der nog ff door laten galopperen, totdat ze netjes nageeflijk kon galopperen en mooi in de buiging... Daarna even gestapt en heeerlijk weg gereden, raar beest, was weer helemaal om geslagen, liep bekant de sterren van de hemel.... Op een gegeven moment liep ze met een losse teugel nog steeds nageeflijk, lang en laag... Heerlijk rustig ontspannen drafje en ze reageerde op bochtjes helemaal door lichaamstaal, schiet mij maar lek! Gek paard.... en dat 10 minuten lang..

Chanel_ schreef:Lala_Laura schreef:Het is gewoon weg niet veilig bij hem achter en dat is hetzelfde als bij bo dus ja dan past er geen paard meer in de loods. Die kruiwagen stond er al een ruim een 20 min voordat jij naar binnen wilde. Dat is onzin.
Maar prima verzin lekker verder.
Zeg jij nou dat ik dit verzinover die kruiwagen in mijn stal
Heb je op je horloge gekeken???? Met je 20 min
Ben Chanel haar benen wezen afspuiten en toen terug gegaan naar stal
5 minuten zijn het geweest en geen 20 wat jij VERZINT
En tja dat die trap naar mensen oid kan ik niks aan doen
Er is meerdere malen tegen je gezegd(niet door mij) zet hem aan 2 touwen vast,maar dat neem je ook niet aan
Grote mond kan iemand dan van je krijgen

smelt!
vertel wat heb jij gegeten :p hihi betrapt :p
lekker mexicano maken kroketje jummms