[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:08

Die laatste zin sluit in me zeker bij aan jet :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:58

omw to my ponyyyy :D
alweer n week geleden dak geweest ben :(
mag mn borst wel nat mkn denk ik zo..
Morgen wt meer tijd voor m dus dn ga ik m lekker aandacht geven en longeren enzo :)

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:16

Lala_Laura schreef:
Het is gewoon weg niet veilig bij hem achter en dat is hetzelfde als bij bo dus ja dan past er geen paard meer in de loods. Die kruiwagen stond er al een ruim een 20 min voordat jij naar binnen wilde. Dat is onzin.

Maar prima verzin lekker verder.

Zeg jij nou dat ik dit verzin >;) over die kruiwagen in mijn stal
Heb je op je horloge gekeken???? Met je 20 min
Ben Chanel haar benen wezen afspuiten en toen terug gegaan naar stal
5 minuten zijn het geweest en geen 20 wat jij VERZINT

En tja dat die trap naar mensen oid kan ik niks aan doen
Er is meerdere malen tegen je gezegd(niet door mij) zet hem aan 2 touwen vast,maar dat neem je ook niet aan
Grote mond kan iemand dan van je krijgen

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:41

En nu klaar ermee, vecht het lekker uit via pb... (mocht je het echt willen uitvechten)

Jeetje chantal, waarom zo lang niet geweest? Kon je niet :( Of vanwege je tattoo??? Of... Hoe is het met je tattoo eigenlijk?

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:45

Marjo,dit was het laatste wat ik wil zeggen tegen haar ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:26

vanwege mn tattoo marjo ;)
kwilde geen risico lopen door dr bacterien in te laten komen ;)
maar kan nu nog niet rijden :( dus hoop volgende week weer ;)
heb mn longeerdagje even verwisseld met morge, dn heb k lekker smiddags en nu hadtie net zn eten op :(
maar tgaat heel goed met mn tattoo :D ben dr nog steeds helemaal super blij mee :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:30

Nounou, begin lekker een Ypenburgtopic ofzo.....we hebben hier genoeg gehad aanonze vorige stal,waar we het leuk hebben gehad. Nu is dit een gezellig reunietopic ( zeg ik het goed zo?)aan het worden. Zit niet te wachten op geschreeuw onderling. Spreek de zaken direct of zo snel mogelijk naar elkaar uit, gewoon real live! Dan hou je het het zuiverst en hebben wij als buitenstaanders er geen last van.

Ben net zo lekker op dreef met mijn nieuwe paard en stal!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:34

Nou, Chantal, het is maar goed dat je blij bent met je plakplaatje, want die gum je niet zomaar even weg! Het zal wel doorbijten worden, de eerste keer je rijlaarzen weer aan......
Amber zal ook wel denken: waarom durft mijn mens niet op mijn rug? Ik ben toch braaf???

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:48

Zo ben even naar een gehucht verderop gaan kijken,waar mijn ene verzorgster les had.Was wel ff leuk.
Nu de restanten lasagna van van de week opgegeten en daarbij een grape-fruit biertje,Was in de aanbieding. 6 flesjes van een halve liter voor maar €0,50 cent,doe ook eens gek.Smaakt nog heerlijk ook :9

Kleine Sien is mijn trix weer aan het pesten,verschrikkelijke pestkop is het.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:50

Zit een stomme film te kijken, naja ik hou er niet van, laat ik het zo zeggen..... :o

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:07

Vanmiddag met Lay gereden, was even in de ban om der naar de slager te doen! Ik heb totaaaal niet lekker gereden de eerste helft, draak! Ze was de hele tijd heel lief, alleen maar knuffelen en tegen me aan staan, lief te doen... Opgezadeld en de bak in gegaaan, ze was zoo braaf met instappen, heerlijk ontspannen en heerlijk los.... Dacht een heerlijk ontspannen bak-ritje te krijgen, nou niet dus! Leek Road runner wel alleen dan door de bak.. %) Stuur en Rem totaal weg..... Heb maar even heel gemeen gedaan en daar was ze weer bij de les..... Ze wilde alleen maar galopperen, dat heeft ze geweten ook... Na 10 minuten links om was ze aardig moe, helaas moest ze rechts om ook nog van me.... Daar was bommetje 2, hoppa dara ginge we, ze ging zo plat door de bocht dat ik nog even dacht, nou daar gaan we....... Ze wilde stoppen, maar heb der nog ff door laten galopperen, totdat ze netjes nageeflijk kon galopperen en mooi in de buiging... Daarna even gestapt en heeerlijk weg gereden, raar beest, was weer helemaal om geslagen, liep bekant de sterren van de hemel.... Op een gegeven moment liep ze met een losse teugel nog steeds nageeflijk, lang en laag... Heerlijk rustig ontspannen drafje en ze reageerde op bochtjes helemaal door lichaamstaal, schiet mij maar lek! Gek paard.... en dat 10 minuten lang.. :P 8)7
daarna was ze van top tot teen helemaal kledder nat, schuim tussen der billen, onder de singel en der nek... Ben der naast gaan lopen, zweet dekentje om en der nog 15minuutjes in de stapmolen gezet...
nog even met der geknuffeld en gekroelt, daarna op stal gezet en een lekker hapje na gegeven... :)

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:27

Chanel_ schreef:
Lala_Laura schreef:
Het is gewoon weg niet veilig bij hem achter en dat is hetzelfde als bij bo dus ja dan past er geen paard meer in de loods. Die kruiwagen stond er al een ruim een 20 min voordat jij naar binnen wilde. Dat is onzin.

Maar prima verzin lekker verder.

Zeg jij nou dat ik dit verzin >;) over die kruiwagen in mijn stal
Heb je op je horloge gekeken???? Met je 20 min
Ben Chanel haar benen wezen afspuiten en toen terug gegaan naar stal
5 minuten zijn het geweest en geen 20 wat jij VERZINT

En tja dat die trap naar mensen oid kan ik niks aan doen
Er is meerdere malen tegen je gezegd(niet door mij) zet hem aan 2 touwen vast,maar dat neem je ook niet aan
Grote mond kan iemand dan van je krijgen

Champ mag omder GEEN voorwaarden van zijn eigenaar Pieter aan twee touwen vast staan. Dat wil hij niet hebben. En dan nog niemand heeft wat te zeggen over ander mans paard. Doe dat dan tegen de eigenaar.

Maar ben gelukkig alles voor geweest. Had namelijk gister avond tegen Suus gezegd dat ik eigenlijk niet meer naar champ wil gaan zolang hij hier op stal staat.

En Tada suzan vertelde mij zojuist dat ik optijd ben geweest met het niet meer naar Champ gaan want ben niet meer welkom op stal Ypenburg dus zo vervelend vind ik het niet jammer he.

En weet je waarom niet nou: Er is vanavond tegen Suus verteld dat jij Chantal gister avond heb zitten huilen in de kantine de hele avond omdat je het zo vervelend vind dat ik zo vol lof over stal midden delftland ben en niet zo lof over deze stal als over midden delftland. Dus meid huil lekker verder. Het doet me helemaal niks dat ik er niet meer mag komen want had de beslissing zelf al genomen dat ik eigenlijk niet meer wilde.

En me zus staat volledig achter mij die gaat al geen eens meer naar die stal. Over Champ maken wij ons geen zorgen die krijgt zowieso ergens anders een leuk plekkie waar me zus en ik het wel naar ons zin hebben. Hier op deze stal was dat niet aan de orde. Voor de een wel voor de ander niet.
Laatst bijgewerkt door Lala_Laura op 18-11-10 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:29

Ow en Suzan vind het ook niet echt tof van je aangezien ze nu weer 7 dagen per week naar stal moet en ze het wel relaxed vond afentoe een dagje met Piet vrij.
Laatst bijgewerkt door Lala_Laura op 18-11-10 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:30

Jonh laten we op goed bericht hopen snel van de gemeente. het liefst nog voor de kerst hahahahahaha :) :)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:51

en maar doorgaan en doorgaan, welk gedeelte begrijp je niet? En aparte is ook nog: het is geeneens een discussie, want je hoort andere partijen gewoon niet.

Kim is deze weken overigens niet geweest vanwege een kapotte auto, ik heb haar niet gehoord dat ze niet meer zou komen. Plus ze heeft aangegeven dat het Piet's beslissing is waar hij champ stalt. En op dit moment is dat ypenburg. Als hij echt wilde: er zijn genoeg stallen,... Dus misschien moet je je iets opener opstellen naar wat andere mensen daadwerkelijk zeggen

Fijn kayleigh dat het later zo lekker ging met rijden :j

heb ook echt heerlijk gereden vanavond!! Hij heeft echt ontzettend zijn best gedaan :D
Laatst bijgewerkt door Marjo_Wystan op 18-11-10 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:53

Oooh lekker ladies! Dat jullie op je nieuwe stal zo lekker kunnen rijden!

Ahh lay moest even dr energie kwijt haha :P
Stonden ze beetje rustig toen je aankwam?

Ik heb cloof vandaag weer is even aan de dubbele longe gezet. Ze was ZO lief voor me <3
Ik heb na m'n val beetje angst gekregen voor haar, maar ze was heel voorzichtig, en echt zo lief! Kommaar baasje, ik zal lief voor je zijn!! <3 smelt! :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:53

zit lekker aa ee bakke chapignon of bospaddestoelen soeppie, heerlijk, eindelijk weer eens op tijd thuis! Jeeeej

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:54

hey hey haha die stoute lay haha , tank heb een chil dag in de molen gehad. hey laura waarom gaan suus en piet niet naar een andere stal als ze het niet naar hun zin hebbe want je weet niet zeker wanneer smd open gaat. er zyn veel stallem in deze omgeving.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:56

fijn eef dat je haar weer hebt kunnen longeren en dat ze zo lief was!
Logisch dat je wat angst hebt, vertrouwen zal weer moeten groeien. Komt wel weer goed :)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:59

lekkr press ik zit aan de bitterballen :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:59

Trouwens marjo ;) vertel wat heb jij gegeten :p hihi betrapt :p

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:01

fyn eef dat het zo goed ging zeg

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:02

fijn kay trouwens dat lay'tje wel weer wilde ontspannen!! Knap ook na zo'n rensessie!

Hooowww amanda hou op!!! Hihi ik wil een nieuwe frituurpan :( lekker mexicano maken kroketje jummms

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:03

grappige is dat ik wist dat ik je zou tegenkomen! Ik moest echt snel iets eten en heb niets in huis wat ik snel kan eten :p....

Maar goed. Ik ga slapen... (ja nu al ben kapot!)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:03

ahhhhhh bitterballen!!!!!! Ik ben aan mn 2e lijn dag! Maar bitterballen zijn ZO lekker <3