het is een pensionstal (ik was nieuwsgierig, en heb ff op de site gekeken )
_Linn_
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-10 17:34
Marlous1991 schreef:
Hallo hallo,
En Lin, al bericht gehad?
Britt je kunt natuurlijk altijd even een mailtje sturen om te vragen wat zij er van vind. Ik denk alleen wel dat je er zelf voor 100% achter moet staan, en dat kun je alleen zelf beslissen
Het idd een pensionstal, alles is mesten, vegen voeren longeren, op de wei zetten, evt rijden(indien er paarden zijn die gereden moeten/worden). En krijg ook veel mogelijkheid voor me opdrachten enzo . En die vrouw gaat me al helemaal voor bereiden op de Orun .
JustSmile
Geplaatst: 31-10-10 18:10
oh dat is wel super vet!! Orun lijkt mij ook echt super leuk om te doen
Edit: typfout
SsSimonee
Geplaatst: 31-10-10 18:13
jaa kan ook echt niet wachten, helaas is dat pas volgend jaar . Maarja als ik weer na school ga(half januari) Wel koetsiersbewijs
Nou mrogen maar even de tandarts bellen -.- gistere en groot stuk van mn kies afgebroken en er zit nu een heel scherp randje aan waar ik steeds met mn tong langskom, kan niet eens meer normaal eten
Ik eet nu alleen zachte dingen Bij de snackbar he wat voor zachte dingen kan ik dan nemen? want we gaan zo frietjes enzo halen maar weet nou niet wat ik het beste kan nemen.
hè rot suus!! Ik wilde volgende week zaterdag bij jullie op stal komen kijken, maar hoorde dat je dr dan niet bent maar ik zal straks wat meer zaterdagen vrij zijn dus dan kan ik makkelijker nog eens komen
ik kom ook weer is binnen vallen... gaan we( nou eigenlijk jullie want ik ben er bijna nooit meer) het redden om dit deel af te sluiten met oud en nieuw?? zoals er in het begin gezegt werd ( zat dat net weer te lezen )
Dat moet vast wel lukken toch hoeven we vanaf pagina 371 nog maar 3225 berichten te plaatsen. Daar hebben we nog 2 maanden voor. Dat zijn zon 60 dagen. Dus dat word zon 54 berichten per dag.