winnitou schreef:Heb in ruim een dag het boek 'mijn naam is Sarah' uitgelezen. een heel mooi en aangrijpend boek.
Doordat het zaterdag zo'n druilerige dag was kon ik lekker doorlezen
Heel mooi boek inderdaad.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:en Xan ben je op de fiets naar het werk gegaan. Ik wel, stond er hier om 10 uur gebak bij de koffie, niet genomen dus, anders ben ik nog voor niks op de fiets gekomen. Zit nu aan Rogge zuurdesem brood, met mediteraine kaas, Voedt in iederegeval wel, potje thee ernaast en straks weer een eindje fietsen (wel elektrisch)

winnitou schreef:Ja, echt heel erg. Je hebt PB.Ben even van de wereld, had net mijn moeder aan de telefoon die vertelde dat Nico van Weerden is overleden, vanmiddag was de begrafenis. Weet iemand wat er is gebeurd of is iemand van jullie heengeweest. Ga zo eerst Ria en de kinderen een kaartje sturen.
winnitou schreef:Ben even van de wereld, had net mijn moeder aan de telefoon die vertelde dat Nico van Weerden is overleden, vanmiddag was de begrafenis. Weet iemand wat er is gebeurd of is iemand van jullie heengeweest. Ga zo eerst Ria en de kinderen een kaartje sturen.
ATE schreef:winnitou schreef:Ben even van de wereld, had net mijn moeder aan de telefoon die vertelde dat Nico van Weerden is overleden, vanmiddag was de begrafenis. Weet iemand wat er is gebeurd of is iemand van jullie heengeweest. Ga zo eerst Ria en de kinderen een kaartje sturen.
ik had geen idee wie het was had van de week wel op hyves gezien
nu later hoor ik dat ik zijn dochter een avond op visite heb gehad met haar vriendin die kwamen een katje brengen

winnitou schreef:Ik zit op mijn werk, is nog echt te merken dat het bouwvak is. Wel lekker tijd voor klusjes
. Ik ben maar alvast begonnen met aftellen naar m'n vakantie!!!! Nog maar 8 NACHTJES!!!!!!! LIQUITA schreef:Goedemorgen voor iedereen!
Vandaag weer een lekkere dag, qua weer? Ik hoop dat het zo blijft. Ik ga nu de paardjes buiten zetten, dan nog snel even wat boodschapjes doen en dan is het alweer tijd om te gaan werken. Dus genieten van het mooie weer kan ik vandaag niet. Ik ben maar alvast begonnen met aftellen naar m'n vakantie!!!! Nog maar 8 NACHTJES!!!!!!!
winnitou schreef:Over 8 nachtjes begint mijn vakantie, maar dan gaan we nog nog niet meteen weg. Heb nog 5 dagen de tijd om de koffer in te pakkenLIQUITA schreef:Goedemorgen voor iedereen!
Vandaag weer een lekkere dag, qua weer? Ik hoop dat het zo blijft. Ik ga nu de paardjes buiten zetten, dan nog snel even wat boodschapjes doen en dan is het alweer tijd om te gaan werken. Dus genieten van het mooie weer kan ik vandaag niet. Ik ben maar alvast begonnen met aftellen naar m'n vakantie!!!! Nog maar 8 NACHTJES!!!!!!!
HEERLIJK nog maar 8 nachtjes......en dan ook nog je kofferpakken. Werkse vandaag, ik heb mijn uurtjes er al weer opzitten. Ben lekker op de fiets heen gegaan. Had ook gezegd dat ik alleen zou komen werken als het fiets weer zou zijn.
.