Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:winnitou schreef:Bah wat valt dat tegen, ben zo ontzettend moe....
![]()
Straks Rowan weer naar papa? Kun je weer lekker naar je bed.
Heb je nog wat nodig? We halen het graag voor je. Maar dat weet je wel.
Hoe is het met je mam?
Tytje schreef:Ik ga naar Valentino, hij is vanmorgen ingeënt. Ik rijd toch niet, dus rustig aan doen we al!
winnitou schreef:Rowan is weer met zijn vader mee. Hij is super lief geweest maar op het moment van weggaan werd ie even heel vervelend. Wat moet er door dat koppie heen gaan. Maar waarschijnlijk komt ie morgen ook nog even.
Moeders is nog steeds niet lekker, ligt ook de hele dag op bed. Hoop dat ze snel opknapt!
Ik heb op het moment van alles in huis, gisteren is een vriendin (Ellen) geweest en die heeft nog een pan groentesoep staan maken. En Ingocnito heeft wat kant en klaar maaltijden gehaald dus hoef ook niet te koken, heb ik toch nog geen fut voor.
Bedankt voor je aanbod!
. LIQUITA schreef:winnitou schreef:Rowan is weer met zijn vader mee. Hij is super lief geweest maar op het moment van weggaan werd ie even heel vervelend. Wat moet er door dat koppie heen gaan. Maar waarschijnlijk komt ie morgen ook nog even.
Moeders is nog steeds niet lekker, ligt ook de hele dag op bed. Hoop dat ze snel opknapt!
Ik heb op het moment van alles in huis, gisteren is een vriendin (Ellen) geweest en die heeft nog een pan groentesoep staan maken. En Ingocnito heeft wat kant en klaar maaltijden gehaald dus hoef ook niet te koken, heb ik toch nog geen fut voor.
Bedankt voor je aanbod!
Er wordt dus goed voor je gezorgd...fijn hoor!!! Ik hoop ook dat Rowan z'n moeder snel opknapt.
winnitou schreef:he Shenavallie, zag net Oege op tv, bij RTL4 4me, op de koets in Amsterdam. even een shot maar wel leuk om te zien
LIQUITA schreef:winnitou schreef:he Shenavallie, zag net Oege op tv, bij RTL4 4me, op de koets in Amsterdam. even een shot maar wel leuk om te zien
LEUK!!!
Weet je wat mij net overkwam? Ik zat net voor de pc en de TV stond aan op RTV N-H en ik hoor iemand iets zeggen over een manegepaard. Ik kijk dus om naar de TV en zag Ellis in beeld. Het ging over de benefiet bingo die we georganiseerd hadden voor Sandra en Rick omdat ze Shailo moesten laten inslapen. Leuk om terug te zien, maar moest ook wel weer even slikken. Ik natuurlijk Sandra meteen bellen en die ging wachten tot het weer herhaald zou worden. Toen Erik terug kwam vertelde ik het natuurlijk ook aan hem. Zegt ie "ja de DVD recorder stond op play" . Hahaha, ik had per ongeluk met afstoffen het play-knopje op de afstandsbediening ingedrukt. Dus het was helemaal niet op TV. Heb San toch maar weer even opgebeld om het te vertellen.