Suus: in welk lokaal heb jij morgen je presentatie?
Ik en Tiemen komen kijken bij Jorinda
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nee ik ga nu de presentatie even afmaken de laatste dingetjes.
ach bij ons is het allemaal zo raar omdat we andere sector hebben...

Love_Sanne schreef:Ik ben al een tijdje niet meer geweest, is hier toch best opgeschoten
Voor de opening
1. Probeer over iedereen uit dit topic iets te zeggen, al zijn het maar 2 zinnetjes
2. Hoe zou je willen dat mensen jou omschrijven?
3. Hoe zou je de manege omschrijven?
4. Wat vind je van dit topic?
5. Een paar maffe foto's van paarden/pony's/JEZELF of hele stomme momenten de foto maken, dat moet hier wel lukken denk ik&een 'normale' met of zonder paard maakt niet uit
6. &Een leuke naam voor ons nieuwe topic!
Voor pagina 380 zou moeten lukken toch? Aangezien we hier zooo hard gaan
Edit: Het liefst per email, mensen die me niet op msn hebben moeten maar even PB'en voor m'n mail
Edit2: Dankje Kelsey, zo is ie veel makkelijker

Love_Sanne schreef:Balen
Ik denk ook dat het bij mij komt doordat ik te weinig geslapen heb, heel druk weekend gehad en lag vannacht ook pas om 12 uur in m'n bed terwijl ik er normaal rond half 10/10 uur wel induik
Vanavond maar vroeg naar bed, en dan kijken hoe ik me morgen voel

Love_Sanne schreef:Love_Sanne schreef:Ik ben al een tijdje niet meer geweest, is hier toch best opgeschoten
Voor de opening
1. Probeer over iedereen uit dit topic iets te zeggen, al zijn het maar 2 zinnetjes
2. Hoe zou je willen dat mensen jou omschrijven?
3. Hoe zou je de manege omschrijven?
4. Wat vind je van dit topic?
5. Een paar maffe foto's van paarden/pony's/JEZELF of hele stomme momenten de foto maken, dat moet hier wel lukken denk ik&een 'normale' met of zonder paard maakt niet uit
6. &Een leuke naam voor ons nieuwe topic!
Voor pagina 380 zou moeten lukken toch? Aangezien we hier zooo hard gaan
Edit: Het liefst per email, mensen die me niet op msn hebben moeten maar even PB'en voor m'n mail
Edit2: Dankje Kelsey, zo is ie veel makkelijker
Alle mensen;
Annemiek
Anneke
Ashley
Dominique
Irene
Jolanda
Karin
Kelsey
Lisa
Mandy
Marloes
Melody
Roosmarijn
Suzanne
Tessa
Xandra
Sabrine
Jacqueline
Sanne
Inmiddels poging 20, maar dit is hopelijk de goede!
)