ik heb spierpijn maar dat zal hij ook wel hebben straks eventjes kijken
ik ga snel aankleden en vlechten!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik heb spierpijn maar dat zal hij ook wel hebben straks eventjes kijken

Ik ga over twee weken ook weer een weekendje weg met Merijn naar zeeland, hoop echt dat we de auto mee kunnen nemen want anders is het echt 3.5 tot 4 uur reizen met het ov 
daarna gewoon overnieuw aangereden en ging het goed! op 6a een slingertje omdat hij kijkerig was op de plantjes maar ging er gewoon over! en de laatste hindernis was dikke oxer met slootje eronder en hij ging er zo over! was echt fijn:) was heel tevreden
hij gaat echt steeds beter
hij is iig klaar voor het L!
die sprong heel goed
mar ook heel erg hoog.... kon hem nog wel uitzitten maar op 3 sprong ie hele hoog en op 4a was ie ook kijkering en sprong heel hoog waardoor het eigenlijk ook niet meer zou passen maar kon hem er nog net voorhouden dus hij sprong er half over/doorheen
dus ik raakte wat uit balans en toen denk ik dat ie ook nog verschrok van een paard dat ze daar achter die deur van de vrachtwagen afhaalde want hij draaide ineens vol om
en ja dat was een vieze broek
en behoorlijk vieze laarzen hahahah
maar was opzich ook welk tevreden want hij ging lekker alleen baalde ik verschrikkelijk dat ik eraf was gevallen... was ok heel de middag chagarijnig...
maar ook moe... maargoed lekker optijd naar bed en we oefenen weer verder!
Het is lekker weer zeg!
Ze staat in een open stal dus lekker contact met de buren! Verder echt in de stal geen drolletje te bekennen, dr manen zagen er echt weer hélemaal top uit en dr vacht was ook lekker aan het glimmen!
Daarna nog gezien toen ze gereden werd, was wel grappig om te zien met 'mijn' zadel en hoofdstel.
Ze liep ook echt netjes en ze is zooo braaf! Heeft nog geen stap verkeerd gedaan zelfs niet toen ze er net stond. Is wel moeilijk om te zien dat ze nu van iemand anders is maar het is ook wel heel erg fijn om te weten hoe ze het heeft daar en dat het zo goed gaat.
Ben er nu helemaal zeker van dat ze bij het perfecte baasje is!! 
Jeetje, daar was ik wel weer eens een keer aan toe. Met m'n pols ging het ook wel aardig, alleen mezelf een keer moeten opvangen omdat ik toen half viel.. Dus dat deed wel pijn, maar voorderest echt nice gespeeld! 

das vervelend...