zat, welk genre zoek je? heb nog leuke van die schrijfter van shopaholic, zou ik zelf niet gekocht hebben maar hij was grappig, Mark heeft hem ook gelezen. Ook in het Engels mn favo serie Riders en Polo enzo, over paarden, kanppe ruiters en van alles en nog wat
MMM wat zoek ik!! Gewoon spannend met een verhaal.. thriller bijvoorbeeld John Grisham, nicci French, stephen King maar maar ook klun en andere vind ik leuk..
Maar die van shopaholic (Sohpie Kinsela ofzo) vind ik best leuk denk ik want heb wel eens iets van haar gelezen.. Als je hem in de bus wilt gooien graag?!
Ik heb zoveel boeken dat ik het eigenlijk een beetje zonde vind om te kopen, je leest het maar een keer! Denk me boeken een keer op de rommelmarkt ga verkopen (laat verkopen door me nichtje ofzo)
Ik heb in wenen een boek gelezen dat heet Hou je mond. Nou dat is een soort roman met heel veel humeur! Carlo zat me soms aan te kijken wat heeft die.. Haha en ik helemaal in een deuk!
Ok moet je tegen die tijd maar een gil geven wanneer jullie willen oefen. Kan niet op di en wo.. En liever ook niet op ma.. Haha zal toch wel t weekend worden. Hij moet eerst weer even in training want hij heeft net een week vakantie gehad.. Hopelijk is dat wondje nu genezen.