Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jarrah

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:24

Ooow damn, ik zit nu zo te twijfelen of ik gister wel Tiff dr halster heb afgedaan... Werd vannacht ineens wakker en moest eraan denken... kon gelijk niet meer slapen...
Ik kan zo nog even snel langsrijden, maar ik kan het ook zo laten, ik zit in dubio, wat zouden jullie doen?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:25

De lucht is wit,de straat is wit,de daken zijn nog wit.Alles wit hier dus.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:27

Mogguh!

Nou, ik ga vanavond weer een poging wagen tot loslaten van Dusty.. als dat gelukt is, wil ik wel weer gaan rijden, ondanks dat ze eigenlijk eerst naar de DA moet. Maar ja, zo is het ook niks voor dat dier... dan maar erop..

Helaas niet vrij... maar nog een paar weekjes en dan op vakantie *\o/*

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:32

@Cer : Ga je op wintersport? Met je buurman?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:46

Cer schreef:
Mogguh!

Nou, ik ga vanavond weer een poging wagen tot loslaten van Dusty.. als dat gelukt is, wil ik wel weer gaan rijden, ondanks dat ze eigenlijk eerst naar de DA moet. Maar ja, zo is het ook niks voor dat dier... dan maar erop..

Helaas niet vrij... maar nog een paar weekjes en dan op vakantie *\o/*

Ik hoop van harte voor je dat het lukt vandaag, ik voelde me gister achteraf wel erg rot naar jou toe... had gehoopt dat anderen nog even wegbleven zodat jij ook nog even kon losgooien!
Als het alleen aan mij ligt zal ik je vandaag niet in de weg zitten in ieder geval... ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:51

Ik kijk wel wat ik ga doen,wil ook wel een keertje losgooien maar als er veel aan het rijden zijn ga ik wel stappen aan de hand met hem(als het erf niet te glad wordt)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:56

Hahaha Dees niet met de buurman helaas! Die is trouwens al een poosje kwijt :\
Ik ga naar een vriendin in Frankrijk, spannend, voor t eerst vliegen en dan ook nog alleen :D Als ik maar niet in ZuidAfrika eindig hihihi

Jarrah: no prob, jij kan er ook niks aan doen dat men om de beurt gaat rijden natuurlijk ;-)

Getsie.. ik heb niet zo'n zin vandaag -O-

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:05

jarrah schreef:
Ooow damn, ik zit nu zo te twijfelen of ik gister wel Tiff dr halster heb afgedaan... Werd vannacht ineens wakker en moest eraan denken... kon gelijk niet meer slapen...
Ik kan zo nog even snel langsrijden, maar ik kan het ook zo laten, ik zit in dubio, wat zouden jullie doen?

Kun je niet gewoon even naar stal bellen om te zeggen dat, als hij zijn halster nog om heeft, hij niet naar buiten hoeft? Ik zit heel hard te denken of ik het me kan herinneren, maar ik weet het niet. Voor we weg gingen heb je nog wel iets in je kastje gepropt, maar volgens mij was dat een deken.

Vanochtend was het sommige stukken met de fiets wel ploeteren! op een paar straten lag van die natte sneeuwdrek. Daar is met d efiets niet doorheen te komen!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:15

Lijkt me wel lachen Cer als je met je skispulletjes in Zuid Afrika staat. :D
Kijk je wel uit zo in je eentje,dapper hoor,zou ik doodeng vinden.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:15

Wat een mist! Wel een goed teken. Dooit de sneeuw hard.

@Cer : Leuk, naar Frankrijk.
Voor het eerst vliegen en dan nog in je eentje!
Zuid-AFrika is ook mooi!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:23

Nja als ik nu zo naar buiten kijk is ZuidAfrika helemaal niet verkeerd :P

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:56

Het dooit lekker,uit de wind is het 4 gr.en in de wind is het 2 gr.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:09

Ooooh ik heb zooo geen zin..
moeten jullie morgen ook werken?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:13

Cer schreef:
Ooooh ik heb zooo geen zin..
moeten jullie morgen ook werken?

Ik wel hoor!
Afbeelding

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:36

Ikke ook... zucht... Ik weet alleen nog niet precies tot hoe laat...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:37

Goede middag, morgen heb ik lekker vrij genomen ...
morgen manlief naar het werk brengen , gelijk door naar stal en daarna zien we wel weer.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 14:46

Middag allemaal! Ik ga zo even wat kerstboodschappen doen en dan naar stal.
Dat kan best hoor Marlon! Vorig jaar zat ik nog met mijn mooie laarzen in de modder vastgezogen, geeft een leuk speels effect aan je kerstoutfit!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:03

Tiff had dr halster niet meer om :D
Ben voor niks vanmorgen naar stal gereden, maarja anders had ik toch geen rust in mijn kont gehad :D

Vanmiddag eerst Tiff met pony en Taggerty buitengezet. Tiff was helemaal hyper toen ze pony zag, begon accuut pirouetjes te maken van blijdschap, heel netjes en beheerst met die gladheid, moet echt lachen om dr :D
Daarna na een half uurtje de twee dames van Lisa eruit gehaald en heeft Lindsey Alief er nog even bij gezet... Zitten wij in de kantine komt Cees aan met de vraag of onze paarden wondjes hebben dat ze alleen maar met zijn 2en naar buiten mogen... wij van alles uitleggen over onze angst om ze weer in de koppels te zetten... vraagt Cees aan Lindsey of Alief een echte merrie is, dus Lindsey: 'ja' waarop cees vraagt: 'een echte merrie?' uhmmm 'ja'... vraagt ie ineens waarom Alief nu dan zo fanatiek Tiff aan het dekken is... :D :D :D
Stomme paarden waren hardstikke hengstig en stonden zich lekker op te geilen aan elkaar, net zo lang tot Alief gewoon erop sprong... we hebben ons wel rotgelachen zeg... :D
Daarna Alief er maar weer uit en pony en Taggerty er weer bij... stomme beesten :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 20:30

Alief heeft teveel naar koeien gekeken! :D

Mijn merrie Kirsten deed het juist toen ze drachtig was. :D Die mocht niet meer bij de merries en moest bij een ruintje staan. :+

Tence is vandaag deels door mij gereden en deels door Noah.Ik hoop dat ze het leuk vond,Tence wel in ieder geval want die nam haar eerst een beetje in de maling ;)
Maar op het laatst liep hij heel netjes.En ik vind het wel leuk af en toe een ander op Tence te zien en ik kan dan ook eens zien hoe hij loopt(ivm zijn beenproblemen)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 20:39

Haha die Alief! Tiff staat weer binnen zonder halster Jarrah, ze was erg braaf. Ze kwam gelijk toen ik haar riep, ze was waarschijnlijk moe van al dat gekke gedoe :D.
Ook nog een privé les van Tav en Tence gehad, hij was erg lief om mee te rijden. Gelukkig had Tav zijn knopjes uitgelegd en ging het prima. Voor mij leerzaam om eens op andere paarden te rijden :).
Laatst bijgewerkt door _Noah op 23-12-09 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 20:41

Ik heb venga vandaag ook weer heerlijk gereden, hij had er duidelijk zin in, want zodra het naar zijn idee moeilijk wordt tijdens de draf ging hij maar verder in galop. Toen dat grapje voorbij was liep hij echt heerlijk. fijn om weer echt bezig te zijn met je paard.

Daarna was het geloof ik aardig druk in de bak.

Ik moet ernorm lachen, vooral om Lindsey even met een bek vol tanden te zien. Uhmmm... merrie... ja. :+

@ marion: wat deed het stoute tencje dan?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 20:43

Hals er op zetten en kop in de lucht en lekker rustig zijn ding doen.
Maar Ylvie kreeg het al snel door hoe het moest.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 20:44

Ik heb best moeie armen ervan :=
Kim het is ook best lastig om met zovelen serieus in de bak te rijden. Vooral om tempo te houden als de ander sneller gaat en die voor je weer langzamer.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:58

Splinter,ik heb je bitje over het deurtje van je kastje gegooid,weet alleen niet waar die nu beland is. :D

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:00

Hm, nu ik zie dat alles weer kanlhard bevroren is, heb ik er spijt van dat ik Thijs' halster afgedaan heb gisteren ;(

Het dooide gisteren zo hard dat ik bang was dat zijn mokplekken weer onder de modder zouden komen te zitten, maar dat lijkt me niet als ik nu zo eens naar buiten kijk. Mocht er een vroege vogel zijn onder ons, zou die dan Thijs' halster weer om willen doen? :o