Ja erg romantisch zijn jullie Naomi en Britt... ik heb mezelf weer een cadeautje door de neus geboord door te zeggen dat we niet aan Valentijn doen. @Nina, weet wel ongeveer waar Grootegast ligt maar ben er nog nooit geweest... zou ook niet weten wat ik daar te zoeken heb
O, Britt mag ik mee? Ik moet een nieuwe, vind ik. Mijne is nog wel goed maar er zitten gaten in de zakken (kan mijn moeder naaien) Hij stinkt vreselijk (wasmachine) Maar bovenal is hij al 4 jaar oud ofzo en ik wil geen zwarte jas meer en ook een zomer-paardenjas.
JustSmile
Geplaatst: 13-02-10 12:48
whahhaa ik wil ook n nieuwe paardenjas!! Maar eerst maar eens een neiuw wedstrijd-jasje kopen, aangezien mijne bijna korte mouwen heeft
Britt_Sisi
Geplaatst: 13-02-10 12:59
ik heb een neiuwe jasss ik wou eigenlijk een kwpn jas maar die hadden ze niet nu heb ik een nog goedkopere van blue island geloof ik ik zal ff foto zoeken
Britt_Sisi
Geplaatst: 13-02-10 13:04
achterkant voorkant
t is n bomberjack en een beetje de 1e kleur alleen dan iets meer grijs lekker warm voor op de scooter !
heb net gereden op zon paard die normaal alleen maar met 'beginners' enzo rijd, nooit rond gereden word enzo ik ging het proberen haha in stap is het me gelukt en me instructrice zo; 'joplin heeft morgen spierpijn' haha
tis echt zon grote vriendelijke reus! echt een poepie en ik vind em nog leuk ook!
Pfff ik verveel me ook hier joh!!! Vanavond verjaardag Das natuurlijk wel gezellig!!!!
Op me werk was echt dramatisch vandaag, stond met super veel "beginners" en het was echt super druk :S En moest tot 6, ook irritant want dan meot je afsluiten, en dat werkt niet zo goed met die nieuwe, maar gelukkig was een collega zo vriendelijk om ook tot 6 te blijven, anders was t nooooit af gekomen
Pffff ik ben weer klaar met werken, het was drruukkkkk!!!! Maar de komende 2 weken hoef ik niet te werken want volgende week vrijdag gaan wij weer vroemvroem op naar frankrijk om met die lange latten de berg af te gaan....(hopelijk breek ik niks :p Heb 2 jaar niet geskied dus moet weer ff inkomen denk ik... )
oh ik zag vandaag zon programma van funniest homevideo's geloof ik jeuzes als je die mensen ziet vallen van die bergen met 2038934724798 salto's en ratslag handstand overslagen enzo