ATE schreef:truste liquita slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:truste liquita slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

. Maar uiteindelijk lukt het wel
Yinari schreef:Hé, dat is jammer, dat je het niet hebt gehaald. Kost toch een berg geld vind ik hoor....
Ik vond toen vooral de rotonde heel erg lastig. Ik heb het in Maarssen gedaan en daar hadden ze heel veel rotondes in de buurt. Maar uiteindelijk lukt het wel

.
. Jij staat wel dicht bij het vuur Petra! Yinari schreef:Gelukkig maar, want het zijn er nu toch al heel wat! Ik ga morgen maar 's avonds heen, kleren meteen daarna in de was en douchen. Het is dan wel niet zo gevaarlijk, om het nou te gaan overdragen.....leuk is anders.
Al schijnt Robin er niet zoveel last van te hebben. Jij staat wel dicht bij het vuur Petra!

Tytje schreef:Ik heb mijn wedstrijd in Kwadijk maar afgezegd, door het droes verhaal. Je weet maar nooit! Ws gaat bij ons de wedstrijd in december ook niet door. Er zijn 3 paarden die koorts hebben gehad, DA heeft geen droes geconstateerd. Ik sta er wel achter, gezondheid boven alles. Een wedstrijd kan je altijd nog wel rijden.

ATE schreef:heb net de dvd van de kuur op muziek bekeken erg leuk
thankssssssssssssssssssssss ronald
xan schreef:Tytje schreef:Ik heb mijn wedstrijd in Kwadijk maar afgezegd, door het droes verhaal. Je weet maar nooit! Ws gaat bij ons de wedstrijd in december ook niet door. Er zijn 3 paarden die koorts hebben gehad, DA heeft geen droes geconstateerd. Ik sta er wel achter, gezondheid boven alles. Een wedstrijd kan je altijd nog wel rijden.
Gelijk heb je. Ik hoorde vanmiddag idd dat er ook in de Beemster sprake is van droes besmetting.
Yinari schreef:Ja inderdaad, het is afwachten.Gelukkig maar, want het zijn er nu toch al heel wat! Ik ga morgen maar 's avonds heen, kleren meteen daarna in de was en douchen. Het is dan wel niet zo gevaarlijk, om het nou te gaan overdragen.....leuk is anders.
Al schijnt Robin er niet zoveel last van te hebben. Jij staat wel dicht bij het vuur Petra!
rockoo schreef:MORGENAVOND KOM IK WEER EVEN KIJEN
.