Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!
. Paarden erg braaf buiten hoor, daar lag het niet aan. Maar ze stonden op schoenen van 12 (!!!) weken en die van mij was erg mager. Dat rijdt toch een stuk minder. Ook was de ontvangst niet echt hartelijk en was er iets verkeerd gegaan met boeken terwijl ik juist die woensdag op hun verzoek nog contact had opgenomen om alles nog even goed door te nemen.
. Al met al een gezellige middag gehad, lekker buiten gereden maar de volgende keer toch iets boeken bij iets kleinschaligs waar ze ècht mooie trails rijden op wat betere paarden (en misschien dan ook een nachtje blijven slapen). 
.
! 
er is weer veel gebeurt!
Weekendje plannen gaan we een keer doen! Waar was dat ook alweer
.
Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd! Daarna nog even gezellig wezen borrelen in de kantine, lag toch nog om half 2 in bed

http://www.webregio.nl/amsterdam/region ... erdam.aspx 
Alleen als je er langer mee rijd kan ie losser gaan zitten en schuiven. Toen ik Whis net had heb ik bij Storm meteen eentje van PC gekocht van €69 met een bontje, die vast zit met klitteband en kan dus niet schuiven. Daar rijd ik nu nog altijd mee en om de zoveel tijd haal ik die eraf en kan ie zo in de wasmachine