Gisteren laaaaat naar bed gegaan, dus nu flink moe
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

haha

, was ik echt een avond/nachtmens. Overdag was ik niet te genieten, nou ja vooral in de ochtend niet. In de middag ging het wel, maar om 16 uur viel ik altijd alweer half in slaap. En dan rond een uur of 21/22 werd ik weer wakker en bleef ik dat dan tot zowieso een uur of 2. Weekends ging ik altijd uit of snachts hele nacht films kijken tot een uur of 3/4. Maar nu, lijk ik al net zo'n oude taart als Schim en val ik al om een uur of 12/1 in slaap. En als ik de hele week naar school/stage ga, ben ik op vrijdag helemaal kapot en val ik al om 22 uur in slaap! Moet niet gekker worden he
dus nu nog ff aankleden/verkleden en douchen (stink naar paard) en dan Hoppakeeeeeee
Was alleen wel erg kort
Mendi schreef:Vroeger LJ, was ik net zoals jij omschrijft! De wilde haren zijn er nu af, maar ik ben nog steeds meer avond- dan ochtendmens. En ´s middags even een tukje doen zou mij ook heel goed bevallen

Pluutje schreef:Ohw, was je op Wennekers dan?? vertel...
Zietje schreef:Ja hele korte meeting![]()
Ik ben morgen denk ik rond het middaguur op Wennekers! Ga je koffie-en Pien? Ik moet morgen wel werken maar pas vanaf 6 uur, we hebben feest!
). Moet nog even wat dingetjes bespreken voordat ik volgende week zaterdag bij jullie kom wonen
). ladyjoy schreef:Yep Mendi, wel een rustig ritje dit keer. IJsjes waren een beetje stijf hihi (oh ja, ik heb gehoord dat jij altijd doordenkt dus nu denk ik bij alles wat ik schrijf oh jee, dit kan je ook anders opvatten!).
Het wordt tijd dat we ook eens meeten!