Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

d0nnaa_dan schreef:Mafheid
@ Kelsey; De avatar heeft Roos gemaakt, viel me net op dat ze twee keer dezelfde foto heeft gebruiktEn ik moet gauw 16 worden, dat scheelt aanzienlijk!
Ik heb er zo mee lopen prutsen dat ik gewoon niet goed heb opgelet welke foto's in die laatste avatar deed. Maar goed.. Nu is hij weer goed Don!
MAar jah daar ben ik blond voor

De reden dat ik (en de instructrice, ze heet Denise, echt grappig, dat meisje in mijn les heet Andrea en die vrouw Annemiek, allemaal namen die mensen op de manege ook hebben alleen zijn het dan heel andere mensen) Yggurtje Yggurtje noemen (hij heet eigenlijk gewoon Yggur) is dat er nog een ander paard is dat zo heet: grote Yggur. Hij is een van de dekhengsten. Er is ook nog een vos, die is nu met pensioen, en een gele met prachtige manen, daar hebben ze pas 1 veulen van. En natuurlijk zijn er ook de drie- en vierjarigen en de fokmerries en de paarden die voor de verkoop zijn.
) want dan ben ik 'm kwijt. Boefje. En bij Mug is het precies andersom, da's meer een draver. Volgende week geeft Denise voor het laatste les (= stagiaire), dan gaan we ook iets met balkjes doen als het van de trainer mag.

hestejente schreef:Ben je er al mee naar de huisarts geweest Anneke?

d0nnaa_dan schreef:Ik heb de baaaan!
Maandag nog met een mevrouw over werktijden en functie, en dan kan ik aan de slag!
Dominiqueee schreef:Ohja, hebben jullie al gehoord dat er een brandoefening is vanavond? Ik hoorde het van Petra vanmiddag. De brandoefening vindt plaats tijdens een les. Dat betekend dat iedereen uit de les ook met de paarden het weiland in moeten, hihi. De brand is zogenaamd in de stro opslag en Marieke gaat slachtoffer spelen. Ben benieuwd of alles een beetje snel wordt ontruimd!
proefje oefenen ging dus ook niet. en een gallopje zat er al helemaal niet in. ik heb nu maar een paar dingen los geoefent. een paar voltes 10 meter en halthouden bij de letters enz. maar veel meer kon ook niet. vond het eigenlijk heel jammer, ik had die les namelijk gekozen zodat ik voor mijn wedstrijd nog eventjes er iets aan kon doen maja.. met otis moet het wel lukken zondag. ik vind wel dat die brandweermensen helemaal geen rekening houden met de reactie van paarden. ik neem aan dat ze nieteens weten hoe ze die paarden moeten evacuteren
(mijn vader is brandweerman en ik zie het hem ook niet doen
) het ergste was dan nog dat ik vele van die brandweermannen ook nog eens kende.. agja. echt lekker hebben we niet kunnen rijden maa we hebben iig kunnen rijden.
), dus ik denk dat het daardoorkomt. Die twee zijn dus blijkbaar super laag in rang als zelfs Ginger de baas over ze is!
Dominiqueee schreef:Oh, dat is idd kl*te Anneke! Had je een inhaalles? Maar heeft niemand dan les gegeven? Beetje hard dan als je daar wel voor dokt...
Maar niet alle paarden zijn dus uit hun stal gehaald? Want ik dacht altijd dat ze dan allemaal het weiland in moesten en de mensen van de les ook. Maar jullie gingen dus gewoon in de buitenbak rijden? Ik snap er niks van haha.
Pff, Ginger dr pezen waren gisteren trouwens best slecht. Marieke en Feline hadden gezien dat Ginger Lucky Boy en Ragebol ging opjagen in het weiland (super gemeen), dus ik denk dat het daardoorkomt. Die twee zijn dus blijkbaar super laag in rang als zelfs Ginger de baas over ze is!

hih zie zo'n brandweekman proberen ferrarri naar buiten te krijgen , en ferrarri zo koppig als ie is geen step verzeten

ik ben niet de eerste die op otis moet zondag dus ze is al een beetje los dan want de eerste proef loopt hij f10. dan kan ik gewoon nog ff alle dingetjes doorlopen en dan komt het goed
ik hoorde dat ze wel veel strengere jury's hebben nu.
Shetjjee__x schreef:moest op Lucky-Boy hij is echt zo stoer!!!!
maar dit is het verhaal
we mochten eerst gewoon rijden. dus in een half uur gingen we
- inrijden
- proefje oefenen
- draven
- galoperen
halverwege de les kwam Petra aan dat we naar de paddock moesten en daar moesten we heel lang stappen. er waren wat slachtoffer (ook Suzanne) en de brandweer moest hun zoeken en echt oefenen. ook gingen ze wat paarden naar het buitenterrein brengen (die brandweermannen, alleen aan het halster. een brandweerman had chester en toen liet hij chester los en kon Annet hem gaan vangen
) en toen gingen we nog ff paar rondjes buitenbak stappen en toen was de les voorbij.
omdat we nu niet echt veel gedaan hebben en omdat we zo goed hebben meegewerkt kreeg ieder een snoepzakje en gaan ze het volgende week goedmaken, dus wat langer galoperen enzo!
het was opzich wel grappig voor een keertje, maar op een gegeven moment begon het wel saai te worden om de hele tijd rondjes te stappen!![]()

josewoos schreef:He meiden,
Waar anneke in reed was dus eigenlijk mijn les en ik kwam even kijken, maar het ging ook echt raar die avond!
Zoals Anneke al vertelde zaten ze in de kantine. Om 20.05 kwam Ashley in de kantine (terwijl de les dus om 20.00 uur moet beginnen) en de meiden vroegen of ze nou al een keer naar stal konden en Ashley zei gelijk NEE.
Kort daarna kwam Annet en toen ze het aan haar vroegen vroeg zij heel verbaasd: oh, wouden jullie nog rijden???![]()
Ja natuurlijk willen ze rijden, ze betalen hier toch voor?
Ze wisten smiddags al dat de brandweer zou komen, bel dan in ieder geval de mensen die die avond moeten rijden om dit door te geven, want een heleboel meiden waren dan niet gekomen!!!!
Het rijden ging voor iedereen k*t, iedereen had er dus de balen in!
En Jolinde liep op een gegeven moment kreupel!!!! Rechtsvoor liep ze te hinkelen. Dus ik naar binnen en zei het tegen Tony (want er was niemand die les gaf of toezicht hield) en weet je wat Tony zei:
"ze zal wel verkeerde stappen hebben gemaakt, ze rennen nu natuurlijk alle kanten op. Gewoon door laten rijden hoor, zal morgen wel over zijn".
Dus ik zei nogmaals dat ze echt niet goed liep, maar ik werd afgepoeierd dat dit normaal is![]()
Echt raar allemaal hoor!
@ Anneke, toen ik je zag dacht ik al dat jij het was, maar iedereen vroeg me van alles dat ik niet naar jou kon komen haha.
vooral als je het niet was geweest
maar ik kom waarschijnlijk bij jullie in de les rijden dus dan zie je me wat vaker.
.
. josewoos schreef:Shetjjee__x schreef:moest op Lucky-Boy hij is echt zo stoer!!!!
maar dit is het verhaal
we mochten eerst gewoon rijden. dus in een half uur gingen we
- inrijden
- proefje oefenen
- draven
- galoperen
halverwege de les kwam Petra aan dat we naar de paddock moesten en daar moesten we heel lang stappen. er waren wat slachtoffer (ook Suzanne) en de brandweer moest hun zoeken en echt oefenen. ook gingen ze wat paarden naar het buitenterrein brengen (die brandweermannen, alleen aan het halster. een brandweerman had chester en toen liet hij chester los en kon Annet hem gaan vangen
) en toen gingen we nog ff paar rondjes buitenbak stappen en toen was de les voorbij.
omdat we nu niet echt veel gedaan hebben en omdat we zo goed hebben meegewerkt kreeg ieder een snoepzakje en gaan ze het volgende week goedmaken, dus wat langer galoperen enzo!
het was opzich wel grappig voor een keertje, maar op een gegeven moment begon het wel saai te worden om de hele tijd rondjes te stappen!![]()
En dan krijgen jullie nog een snoepzakje! Niet dat wij dat zo graag willen, maar je betaald toch ruim 60 euro in de maand en nu was het: zoek het maar uit!
Annet schreeuwde: volgende week maak ik het goed met jullie!
Hoe dan? Krijgen ze een lesje gratis?