Ik maak nu dagen van 10 tot 6 en vrijdag school van half 9 tot 4 en dan van 5 tot 9 werken, zaterdag werken van 9 tot 2 en smiddags paardrijden en binnenkort op zaterdag van half 10 tot 5 bij de kinderboerderij en patries wil dat ik zondag bij haar kom werken haha en binnenkort gaan ze ook dinsdag een vul avond doen dan moet ik dinsdag van 10 tot 5 stage en van 6 tot 9 hema dus gewoon een werkdag van 10 tot 9 haha
Ja Linda en ik hebben standaard een date als er een twilight film uit komt Ook wel vaker een filmdate als er leuke mannen in voorkomen hahahaha.
Tjongejonge ik had net ruzie met Ferro, weer elke keer dan links, dan rechts, dan achter je lopen enzo. Zooo irritant! Hij heeft het wel geweten dat ik het zat was na een tijdje, toen we bijna uit de wei waren liep hij ineens poeslief naast me
Jeeeaajjj Ella en ik gaan naar de marathon!! Ga ik morgen op school even melden dat ik woensdagochtend bij de dokter zit (kuch kuch). Slaap die nacht dan maar 3 uur ofzo maar oke.
Elke keer een half uur pauze er tussen? Dat lijkt me ook niks... Het is elke keer 10 minuutjes er tussen ofzo hier, even de benen strekken en plassen. Met het eten hebben we volgens mij een uur de tijd. Kost €20 toch Lin?
Pffff en ik moet nog steeds naar de epplejeck! Misschien vraag ik wel of ik vrijdag met de auto mag. Is dan wel een stukkie rijden maar anders komt het er denk echt neit van....