Ik had me helemaal vergist! Me vader had iets gezegd over 3 weken rust voor smurf maar me moeder zei juist dat de dierenarts gezegd had rustig opbouwen Dus we mogen wel lekker stappen en dan weer rustig draven en weer beginnen! Maar wel goed kijken hoe ze herstelt en als het weer minder gaat weer eventjes rustig aan doen
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 10-04-11 21:01
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Pfff ik ben ook dood! Was weer lekker druk op me werk! En ben verbrand vanmiddag joh! Liep ik met een rooie kop en borst rond! Zag ik ook pas toen ik op een gegeven moment daar naar de wc ging
Nu zo lekker slapen, morgen laatste dagje lekker weer, daarna weer regen helaas..... nou truste!!
ikke dukeee of marije of fifa of uh iets anders mandy schijnt ook leuk te zijn haha happy moet miss ook mee bij ons denk ik want die wou die voor de mei nog een keer laten lopen maar daar hoef ik ook niet op haha weet niet hoe die is als die nog niet gelope heeft
naja ik zei van begin al dat ik een brave wil haha ben gewoon een scheiterd vind alles leuk zolang het maar met 4 benen aan de grond blijft (ja heb ooit op kinky gereden toen vond ik dat helemaal geweldig haha)