Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Nice ! Broccoli schreef:
Flevolander schreef:Broccoli schreef:
Meriana stamboek merrie, zelf M dressuur, moeders Z spr eveneens stamboek, uit de ster preferentie merrie Terania.
Kan je idd best een leuk veulen uit fokken, jammer dat de predikaatjes niet wat dichterbij zitten in de moederlijn. Overweeg je ook met haar te gaan fokken ? En je andere merrie is een Oscar zag ik ? Staat zij ook op Horsetelex?
Broccoli schreef:Flevolander schreef:
Meriana stamboek merrie, zelf M dressuur, moeders Z spr eveneens stamboek, uit de ster preferentie merrie Terania.
Kan je idd best een leuk veulen uit fokken, jammer dat de predikaatjes niet wat dichterbij zitten in de moederlijn. Overweeg je ook met haar te gaan fokken ? En je andere merrie is een Oscar zag ik ? Staat zij ook op Horsetelex?
Nee. Ze heeft al heel wat veulens voort gebracht. 't Is ook wel een keer genoeg. Daarbij wordt ze 17 en zijn de risico's mij te groot.
Geen idee wat ik met een veulen moet
Hahaha nee hoor, laat het fokken maar over aan meer professionele mensen
!
Broccoli schreef:
hihihi
Flevolander schreef:Broccoli schreef:
Goh leuk zo, met de Moederlijn van Oscar kom je weer terug op de Rania stam!(met het oog op je andere merrie) Verder ook een leuk lijntje, mm. Keur sport drs. Leuke van dit paard is dat ze vrij is van Flemmingh, Ferro, Jazz of Gribaldi.. Qua fokkerij zou je er een hoop kanten mee op kunnen. Ook fijn bloed met Oscar en Cabochon er in..