Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ATE schreef:winnitou schreef:Volgens mijn buurman is het mijn broer......
?????????????????? verklaar je eens nader ik snap er niks van
winnitou schreef:morgen komt mijn nichtje (18 Jaar) uit Duiven om me te helpen en voor de gezelligheid. Ze heeft een dag vrij en komt dan met de trein (ov jaarkaart). Die heeft er een aardige reistijd voor over om haar neefje uit school te halen en meteen bij haar andere tante in de klas te gaan kijken (die geeft bij Rowan op school les).

xan schreef:Hier valt het tot nu toe dus wel mee.
Heb nog wel net op tijd No van het land kunnen halen.
Hij kon even lekker op een afgezet landje achter de nwe bak staan.
Heerlijk voor hem.
Ik hoop dat hij daar morgen weer voor een uurtje of 3 kan staan.
Tytje: ik bel je dan wel weer als ik Val er ook bij kan zetten.
winnitou schreef:ATE schreef:?????????????????? verklaar je eens nader ik snap er niks van
ik was vorige week met een man op de manege gesignaleerd en nu zijn er mensen benieuwd wie dat was
en mijn buurman vroeg ook al wie het was....of het mijn broer was
Snap je het nu Ate???
mntj schreef:winn. leuk pootje heb je zo.
geinig.
hoop dat je snel weer wat opknapt en je wat beter voelt.
winnitou schreef:mntj schreef:winn. leuk pootje heb je zo.
geinig.
hoop dat je snel weer wat opknapt en je wat beter voelt.
dankje dat hoop ik ook,
had een zware dag vandaag, waarschijnlijk deed de warmte daar ook niet goed aan.
Maar omdat ik het zo warm had en nog wat bananen had liggen die op moesten heb ik lekker de blender gepakt, bananen er in , bramen en vosbessen erbij en een scheutyoghurt en citroensap, even de blender laten werken en in bakjes de vriezer in. Dacht ik zelf ook nog een ijsje daarvan te kunnen eten, dus even een plasticbekertje gevuld en dat richting vriezer. Ja en dat gaat niet zo handig dus met de vriezer open valt dat bekertje op de grond. Het planfond zat dus zelfs onder. Heb vanaf mijn kruk opwielen de boel schoon proberen te maken, wat een troep, heb het plafond maar zittend gedweild....
ben nu helemaal uitgeteld.......... maar het ijs is wel heel lekker
mntj schreef:winnitou schreef:dankje dat hoop ik ook,
had een zware dag vandaag, waarschijnlijk deed de warmte daar ook niet goed aan.
Maar omdat ik het zo warm had en nog wat bananen had liggen die op moesten heb ik lekker de blender gepakt, bananen er in , bramen en vosbessen erbij en een scheutyoghurt en citroensap, even de blender laten werken en in bakjes de vriezer in. Dacht ik zelf ook nog een ijsje daarvan te kunnen eten, dus even een plasticbekertje gevuld en dat richting vriezer. Ja en dat gaat niet zo handig dus met de vriezer open valt dat bekertje op de grond. Het planfond zat dus zelfs onder. Heb vanaf mijn kruk opwielen de boel schoon proberen te maken, wat een troep, heb het plafond maar zittend gedweild....
ben nu helemaal uitgeteld.......... maar het ijs is wel heel lekker
heb dus wat te doen als ik mobiel ben....plafond witten
ik ken het prob;eem. eens gehad met een tuppertje tomatensoep dat stond af te koelen.
ff makkelijk weggezet boven op de koelkast. viel er helaas af met de bodem op de grond.
gevolg idd tot op het plafond en de ballen door het hele huis.

xan schreef:mntj schreef:lekker dan.
zou ik ook wel willen.
bedeol dat ze even het land op kunnen.
haha, heb je hier net een mail over gestuurd.
Kunnen we mor'gen even kijken of ze met z'n 4-en ofzo
een uurtje of 3 dat land opkunnen.
Zou super zijn.
Nicole1995 schreef:Lars is aan het puberen geslagen ongelooflijk wat kan je kind in 2 weken zo veranderen.Huis is te klein hierzo.En dit nog een paar jaar pfffffffffffffffffffffff.Hij is van niks onder de in druk van alle straffen niet niks wat je ook verzint vraag me ook af of dat wel het goede is om te doen.