't Einde gaat niet snel, maar UtEindelijk komen we er wel!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Re: 't Einde gaat niet snel, maar UtEindelijk komen we er wel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 14:48

We zijn nu onderweg naar De Lutte, daar is weer een pleegmoeder. Het dode veulen ligt er nog bij dus we wisselen ze straks om. Hopelijk vinden ze elkaar lief.

sheilaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 15:03

Veel sterkte en succes lies. Ik duim dat deze merrie het veulen accepteerd.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 16:09

Ik ook. Baby heeft net goed gepoept, flinke drol hahaha! Dus gelukkig werkt alles aan de binnenkant goed.. We zijn erg bang voor verstoppingen met die melkpoeder.
Nog een klein uurtje rijden, dan zijn we er. Baby heeft dorst want ze is erg vervelend, haha!

lail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 16:22

wow dat is ook niet echt om de hoek... idd hopen dat ze elkaar accepteren... wat een rotnieuws!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 16:37

Wat erg om erg liesje ! Ik hoop dat het goedkomt met pleegmamma en haar nieuwe veulen .

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:02

Staat het veulen al bij pleegmam ? Hoe is het gegaan?

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:08

Ze accepteerde het veulen
niet.. Helaas. Nu rijden we door naar drenthe waant daar staat nog een merrie.
Eerst langs kennissen hier vlakbij, om melk te maken.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:10

O jeetje liesje das echt heel jammer
ik blijf voor jullie hopen en duimen hoor!
sterkte

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:13

Merrie in drenthe was al opgehaald door anderen met een moederloos veulen..
Helaas. Nu zijn we onderweg naar huis.

lail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 20:29

ow wat kl*te...
in nieuwveen, bij nieuwkoop, zit een paardenmelkerij. is dat niets?

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 20:34

Hebben we ook al aan gedacht idd. Ik zit nu achterin de veewagen, maar ik zal t straks ff doorgeven.
Wij wisten niet dat er een in Nieuwkoop zat. Wel in Sluis, maar dat is zo'n roteind weg..

lail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 20:45

staat een artikel over in de plus van december 2010, een of ander blad dat mn ma me net onder mn neus schoof...
de winkel/boerderij heet riga ranch, http://rigaranch.nl/

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 20:59

Super! Dankjewel!!

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 21:04

dat schiet allemaal niet op lies...
Sterkte! T zal jullie allemaal aardig slopen!

Is t over t algemeen zo dat een vreemde merrie gelijk t veulen om accepteren dan?
Heb hier op bokt ook wel eens verhalen gezien waarbij dat ook nog bijna een week duurde dat paard en veulen eerst gescheiden stonden en bij elkaar gezet werden om (onder enige dwang) t veulen te kunnen laten drinken.

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:23

Jeetje Lies, wat een kútbericht
Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed komt met de kleine :(:)

lail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:37

whaaaaaa... mn laptop is dood... vorige week viel ie al *plop* ineens uit en deed ie dr 30x over om weer aan te gaan... en nu dus weer... en hij stinkt naar verbrand plastic.... ;( en ik was net 1,5 uur bezig met het maken van een samenvatting... en die is nu dus weg :( heb vriendlief zn laptop ff gehaald, maar kan nu dus weer opnieuw beginnen... hij gaat nog wel aan mr wordt loeiheet, dus om mn harde schijf te sparen zet ik m pas weer aan als ik al mn bestanden over ga schrijven... zucht...

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:30

Haal zo'n koelding! Gaat in een usb poort en dat helpt echt super! Laptop van schoonmams werd ook zoooo heet dat je 'm ging ruiken, viel ook uit enzo. Maar met dat koelgeval gaat het echt super. Mediamarkt enzo verkopen die dingen.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:34

Noesie schreef:
dat schiet allemaal niet op lies...
Sterkte! T zal jullie allemaal aardig slopen!

Is t over t algemeen zo dat een vreemde merrie gelijk t veulen om accepteren dan?
Heb hier op bokt ook wel eens verhalen gezien waarbij dat ook nog bijna een week duurde dat paard en veulen eerst gescheiden stonden en bij elkaar gezet werden om (onder enige dwang) t veulen te kunnen laten drinken.

Als het veulen net dood is meestal wel. Veulen van gisteren was pas 2,5 uur dood en lag er nog bij. Maar eigenlijk hadden we kleine kakilly daar ook niet achter durven laten.. Die boer had niet echt verstand van zaken, paardjes stonden niet echt in een veilige stal.. Het was een soort gigantisch loophok wat gefabriceerd was van allerlei losse hekken.. Kerel ging ook gewoon binnen eten terwijl wij probeerden die merrie dat veulen te laten accepteren... :? Beetje raar allemaal. Dus dan maar flessen, alles beter dan dat. We gaan nu ook alleen nog de hort op met baby als het in de buurt is. Door het reizen kunnen we ook niet goed op de tijden de kleine voeren en dat is ook niet goed.

Ik doe de nacht-voerbeurten omdat ik overdag toch niet naar school oid hoef. Ik ben dus ook net pas wakker en echt verrot. Maargoed, vanavond maar om 8 uur bedje in en dan gaan we er weer tegenaan.

lail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:45

Liesje89 schreef:
Haal zo'n koelding! Gaat in een usb poort en dat helpt echt super! Laptop van schoonmams werd ook zoooo heet dat je 'm ging ruiken, viel ook uit enzo. Maar met dat koelgeval gaat het echt super. Mediamarkt enzo verkopen die dingen.

is dat zo'n cooling pad?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:05

Jeetje Elise, wat vreselijk dat moeders is overleden en geen surrogaat moeder hebt kunnen vinden die de kleine wel accepteert... Heel veel sterkte met dat verlies. Hopelijk is alles wat jullie doen voor het veulen straks de moeite waard. Zo te lezen wel, want ze doet het nog steeds +:)+

__Melis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:14

Ben gisteren met Peggy en Floor meegeweest naar t strand...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:40

Woensdag heb ik Brian Haner (en Jeff Dunham) in Rotterdam gezien... was al op tijd in Rotterdam... lekker ff in het hotel relaxen, met een vriendin nog even de stad in... en daarna terug naar het hotel en me opfrissen... toen mijn vriend aan was gekomen, zijn we snel de metro in gegaan en richting Ahoy. Daar hebben we ons gemeld bij de backstage entrance en kregen we netjes onze vrijkaarten en backstage armbandjes... De dame van de organisator bracht ons bij Brian in de kleedkamer en daar hebben we zowel voor als na de voorstelling ruim een uur gezeten :D
Brian was 7 april jarig, dus ik heb hem woensdag een verjaardagsboek gegeven, met wensen van fans van over de hele wereld... :)

Afbeelding

Afbeelding

Donderdag ben ik naar huis gegaan... en vrijdag ben ik weer in de trein gegaan, ditmaal richting Antwerpen... ik dacht slim te zijn door de Thalys te boeken... scheelde toch 3 kwartier reistijd ongeveer.. maar helaas... de Thalys die ik had geboekt had de geest gegeven en had meer dan een uur vertraging... de volgende Thalys (uur later) kwam gelukkig wel keurig op tijd, dus ik ben naar de trainmanager gegaan, kaartje laten zien, uitgelegd en ook meteen gezegd "Ik ben hoe dan ook over een half uur in Antwerpen"... en dat vond hij geen probleem :)
Aangekomen in Antwerpen heb ik ingecheckt in het hotel en direct boodschapjes gedaan... was in de haast mijn camera vergeten, mijn deo vergeten, mijn borstel + elastiekjes vergeten... dus ik moest natuurlijk wel wat inslaan... bij Mediamarkt op de Keiserley een goedkoop camera'tje gekocht... en bij Kruidvat de rest ('t was net of ik thuis was... overal dezelfde winkels :D )

Ik ben rond 18.20 richting Sportpaleis gegaan met de metro en daar aangekomen werd ik direct door Marnel richting kleedkamer gesleurd... ik kreeg tussendoor nog een Access All Areas-pas in mijn handen gedrukt ook :D
In de kleedkamer had Brian een leuke verrassing voor me... hij had een beste doos van Leonidas voor me gekocht, met inhoud... :+:
Daarna nog even gerelaxed, wat dingen doorgenomen voor de show en toen hij zich ging voorbereiden op de show ben ik de zaal ingegaan :) Hij deed een andere show dan in NL... (in NL deed hij "Fistfight at the wafflehouse", "Blow Up Doll" en "Crazy Bitch" en in België deed hij een nummer dat hij voor die gelegenheid had gemaakt "Belgium Rocks"... en hij deed een van mijn favoriete "sketches"... de "Guitar Hero"... :D )
Na de show richting hotel gegaan, want Brian zou direct na de show vertrekken richting hotel... mijn god, wat was dat druk... stond in de metro als haringen in een ton... bah! En nog bijna mijn halte gemist ook, omdat ik bijna niet tussen de mensen door kwam...

Zaterdag een relax-dagje gehouden... kaartjes gekocht voor Jeff, Marnel en Brian... en een meeting gehad met mod lindake :D We zijn de halve stad doorgelopen, nog even met paardjes geknuffeld op de Groenplaats, bij de McDonalds wat gehaald en daarna nog ff wat gedronken op mijn kamer. Brian had gemaild dat hij me waarschijnlijk niet kon zien, omdat hij pers moest doen totaan showtime en na de show weer direct weg moest... ;( Ik even nagedacht en bedacht dat ik de show dan maar niet ging zien vanuit de zaal.. ik had niet voor niets een backstagepas gekregen tenslotte... dus ik heb de show van Brian vanaf de zijkant gezien en daarna ben ik weer terug backstage gegaan en nog ff met Brian gepraat... heb hem het kaartje gegeven... en de chocolade die ik voor zijn vrouw had gekocht (Koetjesrepen :D )... Suzy is zo'n schat van een mens... en ze is net als ik dol op chocola... hij zou het voor haar meenemen naar Amerika :D
Nog 1 foto gemaakt, als aandenken aan België (en de kleedkamerdeur op de achtergrond is van de kleedkamer van Jeff :+ )
Afbeelding

De zondag ben ik weer terug naar huis gegaan... de Thalys van 10:31 genomen... wat een heerlijke trein is dat toch... ik ben er helemaal verliefd op :+: In een half uurtje (met 300 km per uur :D ) waren we weer in Rotterdam, waar ik nog met de Thalys en de bestuurder op de foto ben gegaan :D
Afbeelding

Gelukkig geen vertragingen, dus keurig om 15:45 was ik thuis... daar ben ik naar Nikita gegaan, die bij mijn ouders was... daarna direct naar stal, toen weer terug, douchen en omkleden en de trein in naar Groningen, want Tineke Schouten stond in Martiniplaza... :D
Weer een geweldige show gezien... en na afloop stond Tineke al op me te wachten, bij de artiesteningang ("Ja, vorige keer moest je toch ook de trein halen?" :D Ik heb haar nog een doosje bonbons gegeven en daar was ze heel blij mee... :) )

Foto van mij en Tineke volgt nog... op de een of andere manier wil imageshack die niet uploaden... ;(

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:13

Zo dan Veer, jij hebt drukke, maar erg leuke dagen gehad zo te zien :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:02

uhuh... erg druk maar erg leuk... en als het mogelijk is om een jetlag te krijgen van de trein... dan heb ik die nu... :+

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:34

Lies, hopen dat het goed komt!

Vera, heel leuk verhaal. Dat je dat dan maar weer allemaal mee maakt he! Denk dat je wel genoten hebt! :)