Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik was net 1,5 uur bezig met het maken van een samenvatting... en die is nu dus weg
heb vriendlief zn laptop ff gehaald, maar kan nu dus weer opnieuw beginnen... hij gaat nog wel aan mr wordt loeiheet, dus om mn harde schijf te sparen zet ik m pas weer aan als ik al mn bestanden over ga schrijven... zucht... Noesie schreef:dat schiet allemaal niet op lies...
Sterkte! T zal jullie allemaal aardig slopen!
Is t over t algemeen zo dat een vreemde merrie gelijk t veulen om accepteren dan?
Heb hier op bokt ook wel eens verhalen gezien waarbij dat ook nog bijna een week duurde dat paard en veulen eerst gescheiden stonden en bij elkaar gezet werden om (onder enige dwang) t veulen te kunnen laten drinken.
Beetje raar allemaal. Dus dan maar flessen, alles beter dan dat. We gaan nu ook alleen nog de hort op met baby als het in de buurt is. Door het reizen kunnen we ook niet goed op de tijden de kleine voeren en dat is ook niet goed.

)

Hij deed een andere show dan in NL... (in NL deed hij "Fistfight at the wafflehouse", "Blow Up Doll" en "Crazy Bitch" en in België deed hij een nummer dat hij voor die gelegenheid had gemaakt "Belgium Rocks"... en hij deed een van mijn favoriete "sketches"... de "Guitar Hero"...
)
We zijn de halve stad doorgelopen, nog even met paardjes geknuffeld op de Groenplaats, bij de McDonalds wat gehaald en daarna nog ff wat gedronken op mijn kamer. Brian had gemaild dat hij me waarschijnlijk niet kon zien, omdat hij pers moest doen totaan showtime en na de show weer direct weg moest...
Ik even nagedacht en bedacht dat ik de show dan maar niet ging zien vanuit de zaal.. ik had niet voor niets een backstagepas gekregen tenslotte... dus ik heb de show van Brian vanaf de zijkant gezien en daarna ben ik weer terug backstage gegaan en nog ff met Brian gepraat... heb hem het kaartje gegeven... en de chocolade die ik voor zijn vrouw had gekocht (Koetjesrepen
)... Suzy is zo'n schat van een mens... en ze is net als ik dol op chocola... hij zou het voor haar meenemen naar Amerika 
)
In een half uurtje (met 300 km per uur
) waren we weer in Rotterdam, waar ik nog met de Thalys en de bestuurder op de foto ben gegaan 

Ik heb haar nog een doosje bonbons gegeven en daar was ze heel blij mee...
)