Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 23:01

Volgens mij maakt dat voor mij niet uit, zo even uit mijn hoofd. Zie dat het doordeweeks is. Kan prima, maar moet ik wel even van te voren weten zodat ik vrij kan vragen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 03:36

Sas, rondje bij Smit kan ook op de dinsdagavond ;)! Geldt natuurlijk ook voor Wendy :D!
Ontbijtritje vind ik ook leuk, volgens mij starten die komend weekend al weer! Ga dan alleen wel ff een dinsdagavond skippen denk ik, want heb ff niet zo veel centjes om veel extra ritjes te maken!
Dit betreft dus ook ritjes op de Veluwe (aanstaande vrijdag ga ik er wel naar toe, maar die had ik al afgesproken) en in Beek. Voor die laatste moet ik sowieso kijken of het voor mij wel haalbaar is ivm springen!

Wendy dus een lekker rondje gereden met eigenwijze Amor!

Hier mijn laatste nachtje! Straks ff paar uurtjes pitten en me dan hopelijk niet verslapen (Wen, je mag me bellen om half 2 hoor ;)!) om daarna van Wendy te leren hoe ik Mazzeltje zijn oefeningen moet laten uitvoeren!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 07:18

Sorry Sas bedoelde 24/25 mei 31mei/ 1 juni dus wel de weekenden

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 08:49

Is goed milou, weltrusten.

En ik ga dan voor 14 juni vrij proberen te vragen, dat lijkt me wel leuk.
Veluwe weet ik nog niet, zou ook nog naar dierentuin gaan en probeer nog wat te plannen met vriendinnen van de Studie, ff kijken wat de data daarvan worden.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:03

Oké, in dat geval is alleen 24 mei voor mij niet zo handig. Dan kom ik namelijk net terug uit Gelderland.
Maar wat mij betreft mag het ook doordeweeks hoor, moet toch nog vrij nemen hier en daar, anders kom ik niet door mijn dagen heen :=

Ik kom wel een keer meerijden op dinsdag ja. Wel als het iets langer licht is.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 15:34

Hallo :wave:

Kom ook even een teken van leven geven :P. Iedereen leuke koningsdag gehad? Zie dat jullie weer leuke rit aan het plannen zijn, zou ook wel mee willen naar de veluwe maar het weekend van de 31ste mei krijg ik de hele familie over de vloer voor mn housewarming en 2 en 3 juni heb ik examens dus zit ik ongetwijfeld alleen maar in de boeken :'). En 24 mei is mn vriend jarig dus dan zullen we ook wel wat gaan doen denk.... Pech voor mij weer!

Milou: Weer op je blonde vriend mogen rijden :D.

Antoinet: Wat naar zeg voor je zusje!

Wendy: Hmmmm balen van het zadel, dat kan veel schade aan een paardenrug doen idd! Te lang is eigenlijk niet aan te passen door een zadelmaker. Dan moet je echt naar een kleinere inch maat. Of je moet als je kont niet in een kleinere inchmaatpast naar een zadel met kortere kussens kijken. N.inon Schutte van het www.zadelatelier.nl en K.arin Boer van www.zorzas.nl hebben daar wel geschikte zadels voor. Die laatste heeft ook tweedehands, de eerste niet ;).

Sas: Heb jij nog zoveel vrije dagen dan. Mag ik er een paar van je :').

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 15:35

Mischien eerste weekend Mei/ juni dan Sas?
Wen, kijk maar even of je vrij kan krijgen, als het kan zal ik het aan Gijs doorgeven. Ik weet nog niet of ik mee ga want ik heb de week daarna een giga beurs in Berlijn dus het kan zo zijn dat ik moet werken. (boeeeh!!)

Ben je nu lekker vrij Milou?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:38

Ja, lijkt me goed. Maare, zijn er nog meer liefhebbers?

Ja Es, ik had 50 vrije dagen dit jaar en tot nu toe heb ik daarvan 30 uurtjes opgemaakt := Heb dus nog wel het nodige over!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:50

Bedankt es voor de adressen. Eigenaresse heeft zadelmaker gesproken, ik niet. Dus ik weet niet wat er afgesproken is. Iemand zei dat sommige zadelmakers wel in kunnen korten. Dus we zullen zien. Mijn kont past wel makkelijk in kleiner zadel, maar er zijn nog 2 met wat meer kont. :+

Als gijs het.niet erg vindt om met mij opgescheept te zitten, lijkt het mij onwijs gaaf. Ik overleef het wel weer. Balen dat je dan net een grote beurs hebt.

Vanmiddag gezellig met milou bij mazzel geweest, weer ff aan dubbele lijnen gelongeerd, hij ging best lekker lang en laag lopen. Daarna in bosje uitgestapt met kaya. En zijn oefeningen gedaan. Voortaan misschien eerst even mesten. Nu lag het door zijn hele stal.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 18:59

Sas: Wauw jij hebt veel vrije dagen, en dan gebruik je er inderdaad niet veel :P.

Wendy: Ik heb nog nooit gehoord over het inkorten van een zadel... Zadelmakers die ik heb meegemaakt zeiden dan altijd gewoon zadel is te lang voor het paard/de pony en drukt daardoor op de lendenen (dacht dat dat het was), kortom moet korter zadel komen. Ben blij dat Shaggy met zijn rug makkelijk nog een 18inch kan hebben. Anders was het voor mij ook wat lastiger geworden. Mijn kont moet toch iets krimpen wil die in een 17,5 inch passen en 17 inch zou al helemaal niet lukken :').

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 19:31

Dat kontkrimpen ben ik mee aan het werk :+ !
Als de lepel niet te hoog is, pas ik nog redelijk in een kinderzadel.......op ushi kan ik ook rijden en die heeft een kinderzadel volgens mij!
Oeps Wen.....had dat helemaal niet door toen we bezig waren....maar ja, als meneertje netjes stil blijft staan......dan valt dat ook mee! En na zondag zijn we voorlopig af van het mesten, want dan gaan ze weer lekker het land op *\o/* !
Was leuk vanmiddag en uiteindelijk veel langer bij Mazz bezig geweest dan ik van te voren had gedacht! Daarna nog even naar de bloedbank geweest en mocht eindelijk weer eens bloed geven! Net mijn avondeten op. Had, als ik eerder thuis was geweest nog wel willen gaan rennen, maar nu eerst eten maar laten zakken! En kan ook niet te kort op het bloed geven gaan lopen.....toch een halve liter met onder andere zuurstofkarretjes uit mijn lichaam vandaan......

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 19:40

Met uitmesten bedacht ik dat wel zootje was. Ach al doende leer je dat eerst mest scheppen makkelijker is. Was wel weer gezellig.
En qua zadel zullen we het wel merken. Nu drukt het idd op zijn lendenen. Hopen dat we iets passends kunnen vinden en dat zijn rugproblemen dan over zijn.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 21:23

Mesten vind ik altijd wel lekker rustgevend :D. Vind het helemaal niet erg om te doen!

Hoop ook dat jullie snel een passend zadel vinden! Wel weer lekker als je met m aan de gang kan onder het zadel!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:08

Zadel inkorten gaat niet, als een zadelmaker dat aanbied zou mijn advies zijn om een andere zadelmaker te zoeken.
UitMesten vond ik ook nooit erg.

Wen ik heb aan Gijs doorgegeven dat je meewil dus je staat op de lijst.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 08:02

*\o/* *\o/* :)F Sas gefeliciteerd met je verjaardag!!!! :)F *\o/* *\o/*

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:27

*\%/* *\o/* *\%/* Hieperdepieperdepiepdepiep *\o/* *\%/* *\o/* Van harte Sas, waar is de taart???? :~

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:40

Hier is er ook taart. Sas dr verjaardag is altijd makkelijk te onthouden. Van harte gefeliciteerd sas! *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/*

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 13:43

Heb ook wel zin in taart!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:33

Bedankt jongens. Komen jullie binnenkort taart eten dan? :) (Zei ze spontaan)

Wen, gefeliciteerd met je vader!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:56

Gefeliciteerd Sas! Laat maar weten wanneer we kunnen komen ;)!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:47

Wanneer kunnen jullie? Denk dat ik de makkelijkste ben qua data :+

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 07:25

Aanstaande 3 weken worden voor mij lastig ben ik bang.
Ik moet volgende weekend (11 mei) een taart voor 75 pax plus 15 cupcakes maken en as weekend moet ik dat echt voorbereiden plus dat we ook nog naar Amsterdam gaan. Het weekend daarna ben ik weg voor een beurs -O- . Doordeweeks zou evt wel kunnen. Ik zou zeggen prik een datum en als ik kan kom ik?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 08:46

Uhmmmm 10 mei kan ik in ieder geval niet (dan heb wedstrijd :P). 24 mei is mn vriend jarig en 31 komt de familie langs voor de housewarming. Ik zou misschien een keer op een zondag eerder richting huis kunnen komen ;). Pak ik wel een keer de trein ofzo :P.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 23:11

Ik roep maar wat, 17 mei?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 11:50

Dan ben ik in Parijs maar zoals ik al zei hou met mij geen rekening