Als mijn moeder en ik een x samen rijden naar emmerich (familie) dan rijden we een xtje om en komen we je mooie landhuis bewonderen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sybje schreef:Ik ben heeeel slecht wat kaarten betreft... Ik heb een x heel raar staan kijken toen een vriendin zei dat ze ruim 20 uur had gereden naar het gardemeer. Dacht namelijk dat het een meertje bij de veluwe was haha
Als mijn moeder en ik een x samen rijden naar emmerich (familie) dan rijden we een xtje om en komen we je mooie landhuis bewonderen
en de rest natuurlijk ook

amandaaa schreef:super is dat ook weer goed. hey chanta jy begrypt ut dus met die binnebak haha, vindt ut knap dat je heb kunnen afkïkken

Jetta schreef:Haha, ja, Renkie liet mij niet alleen vanaf zijn rug zandhappen!
Nu heb ik Storm, een veelbelovende naam en 3,5 jaar jong. Hij is ontzettend lief en cool, maar ook heel gevoelig en een bange poeperd. Die tegenstelling in hem duidt op een bijzonder karakter. Het is ook een eerlijk paard. We zijn nog in de beginfase van de africhting. Hij is mensgericht en wil het graag goed doen. Ook halve koudbloeden hebben leuke grapjes voor het bazinnetje in petto!
En Lay is sinds we hier nu op stal zijn, maandje of 3á4 alweer, jeetje gaat snel zeg, eindelijk volwassener aan het worden... Maar Lay is een hardloper(doodloper), dus die zal ook altijd energiek blijven, maar de puberale streken zijn er nu wel uit... Al probeert de draak mij nog steeds af en toe te domineren, dus tjaa zal altijd op mijn strepen moeten blijven staan
en dat zal ik nog heeell lang blijven!