Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
rockoo schreef:weet iemand of dat paard van els er al is ik ging fienna vanochtend doen maar zag niet dat paard van els want die zou vrijdag komen als die goedgekeurd was ik dacht dat hij daar bij Zip zou komen te staan maar ik zag alleen vanne daar
rockoo schreef:weet iemand of dat paard van els er al is ik ging fienna vanochtend doen maar zag niet dat paard van els want die zou vrijdag komen als die goedgekeurd was ik dacht dat hij daar bij Zip zou komen te staan maar ik zag alleen vanne daar

winnitou schreef:Mijn vakantie zit er nu ook echt op. Morgen weer aan de slag.
Nu eerst nog maar even verder met de boel uitpakken, doei

LIQUITA schreef:rockoo schreef:weet iemand of dat paard van els er al is ik ging fienna vanochtend doen maar zag niet dat paard van els want die zou vrijdag komen als die goedgekeurd was ik dacht dat hij daar bij Zip zou komen te staan maar ik zag alleen vanne daar
Paard kon afgelopen vrijdag niet gekeurd worden, omdat die zichzelf met rijden had aangetikt, en liep niet hierdoor niet helemaal lekker. Niks ernstigs, en als het mee zit wordt hij aankomende week gekeurd. Dit is wat ik gehoord heb he
Tytje schreef:winnitou schreef:Mijn vakantie zit er nu ook echt op. Morgen weer aan de slag.
Ja, helaas voor mij ook. Heeft jouw geweldige bovenbuurman toevallig een hond?
xan schreef:winnitou schreef:Mijn vakantie zit er nu ook echt op. Morgen weer aan de slag.
Mijn vakantie ook.
Wij zijn net nog met z'n 4-en uit eten geweest, lekker naar de griek in wormerveer.
Vanwege het einde van de vakantie.
Wij waren niet de enige, haha de halve straat zat er![]()
Was dus gezellig, konden we weer ff met de buurtjes bijpraten.
Als het morgen lekker weer is ga ik op de fiets naar mijn werk,
meteen maar proberen die extra kilootjes eraf te krijgen.
xan schreef:winnitou schreef:Mijn vakantie zit er nu ook echt op. Morgen weer aan de slag.
Mijn vakantie ook.
Wij zijn net nog met z'n 4-en uit eten geweest, lekker naar de griek in wormerveer.
Vanwege het einde van de vakantie.
Wij waren niet de enige, haha de halve straat zat er![]()
Was dus gezellig, konden we weer ff met de buurtjes bijpraten.
Als het morgen lekker weer is ga ik op de fiets naar mijn werk,
meteen maar proberen die extra kilootjes eraf te krijgen.
, maar nu eerst werken. Schijnt vandaag wel een mooie dag te worden, afwachten maar. Ik ga er vandoor....doegie! 
ATE schreef:winnitou schreef:NU IS MIJN VAKANTIE WEL VOORBIJ MAAR MEER DAN DE HELFT VAN MIJN VAKANTIE GELD HEB IK NOG TE GOED.
ZOU IK MIJN VAKANTIE OVERMOGEN DOEN OP HET MOMENT DAT IK MIJN GELD VANG............
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa denk het niet denk niet dat je baas er zo over denkt
LIQUITA schreef:Fijn dat jullie allemaal van jullie vakantie genoten hebben en dat jullie allemaal terug zijn. Nu Sandra nog op vakantie en dan kan ik ook naar de mijne uitkijken. Nog 2 weken (= 8 dagen werken)!!!! Heb er zin in, maar nu eerst werken. Schijnt vandaag wel een mooie dag te worden, afwachten maar. Ik ga er vandoor....doegie!