.Heb jij die ook
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
?
.
.
.
! Manon_S schreef:Okee.
Ik ga ook zo'n lens kopen 70 - 300 of 75 - 300.
Wilde al jaren een spiegelreflex, zat altijd te oefenen met die van een vriendin van mij.
Maarja ik werkte niet dus kon beetje moeilijk de camera dan kopen.
En nu ik werk heb en 3 weken fulltime ga werken, vond ik het een geschikt moment om dan eindelijk zelf een eigen spiegelreflex te kopen.
Mijn huidige camera heb ik nu wel door en kom niet verder met wat ik wil in de fotografie.
Daarom leek mij de 450D zeer geschikt, hoorde er ook veel goede dingen over en wilde nu gelijk een goede camera kopen.
Dus hoop eind augustus , begin september de camera in mijn bezit te hebben.
Ligt eraan wanneer mijn loon op me bankrekening staat.
Heb al een aantal mensen gecontacteerd voor oefenshoots.
En heb een aantal gave paarden die ik dan ga fotograveren!
Manon_S schreef:En wat bedoel je met flink?
Ik zit zeker weten te informeren over allerlei lenzen en vraag veel of deze geschikt is voor dingen die ik graag wil doen.
.
.
.
.
.
Jane_ schreef:Hm.
Ja verschillend.
Ik ga de f2.8 halen 70 -300

Jane_ schreef:Manon_S schreef:En wat bedoel je met flink?
Ik zit zeker weten te informeren over allerlei lenzen en vraag veel of deze geschikt is voor dingen die ik graag wil doen.
Is een flinke lens hoor in 1 keer.
Je moet nog wennen aan je camera, stabiliteit ontwikkelen.
Ik ben er nog niet eens klaar voor.
[naam] zit nu op het punt dat ze er klaar voor is.
Najaa, denk dat je iets te veel wilt
Maar zo'n lens hé, vooral voor jou Jane, is iets waar je alleen maar mee kan groeien. Jij zit nu op een punt dat je, je camera kent en dan kan je alleen maar meer leren en betere foto's maken met zo'n goede lens als die. Om nou te beginnen met zo'n lens is ook overdreven, maar jij hebt je camera ook al best een tijdje, en neem van mij aan dat je echt hele mooie foto's maakt!

)