echtfijn gereden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
echtfijn gereden

Alweer een actieve dag gehad, flinke fietstocht gemaakt over Terschelling, de zon schijnt ook echt volop heerlijk! Nu ligt Eric ff een dutje te doen en ga ik ff uurtje aan school werken
En dan vanavond lekker hapje eten hier ergens
en zaterdag overdag! ik wil jou nog wel een keer zien JONGE! 
Maar wel fijn dat ik er ff naar heb laten kijken per toeval.
Dusja.

maar heb met al mn kracht en alles ervoorgezorgt dat ik er weer recht boven kon komen. ik heb alles geprobeert om het stil te zetten uiteindelijk aan de einde van de wei is het gelukt en snel beugels aangedaan... maar hij was over de stress gelukkig dat die paarden eigenljik niets deden dan gewoon te blijven staan... dus ik probeerde rustig terug naar christy te stappen want kon er ook niet af dus wij richting elkaar gelopen en maar hopen dat hij niet iets erg hard... dus ik daar afgestapt en hebben gekekn hij had ''gelukkig'' alleen z'n borst open liggen maar was niet diep voor het zelfde geld kon je hem laten afmaken... maar 2 mensen zagen het gebeuren en die zijn meteen naar van deursen gelopen om het te zeggen en wij kennen hun en ze kwamen er meteen aan. wij zijn toen lang de weg even aan de hand gestapt en bijna bij stal op het zandpad er weer opgegaan. nou ben me dood geschrokken ik heb ook echt overal spierpijn en blauwe plekken enzo