en verder vidn ik het jammer dat ie zo braaf is..
had liever een paard met wat pit gehad.. maar misschien komen die nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:hij heb een mooi koppie en mooie benen maar verder is ie veel te mager vind ik, die mag lekker bijgevoerdd worden vind ik![]()
en verder vidn ik het jammer dat ie zo braaf is..
had liever een paard met wat pit gehad.. maar misschien komen die nog
. kijk een paar bokken partijen dat vinden ik nog wel 'grappig'. maar het moet geen afwerpknollebok zijn
? Broccoli schreef:Melanie_B schreef:Zondag is de eerste springwedstrijd die ik niet mee kan doen omdat ik hier woon....![]()
Kerst -en Nieuwjaarsspringen ook al.

de springlessen.. de gezelligheid altijd met jou, noor & kirs.. 

en het poepscheppen
en Frans.. Melanie_B schreef:Broccoli schreef:Ik vind het vreselijk saai dat die paarden allemaal zó braaf zijn...zeker. Maargoed.. is voor de manege alleen maar gunstig....
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:vind je het entertainment om er af geworpen te worden?
Nah, niet voor mij.. maar kan het af en toe wel smakelijk vinden als een ander er af valt.
En dan niet voor die persoon, maar meer om toe te kijken wat het paard doet. Vind ik
altijd wel leuk.
Kirsten_S schreef:maar wat zouden jullie anders willen hebben dan? hoe moesten ze anders zijn? sloom snel, sterk, slap,. ??
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:maar wat zouden jullie anders willen hebben dan? hoe moesten ze anders zijn? sloom snel, sterk, slap,. ??
Karakter.
Geen paard dat maar achter de rest aan stapt.. (wat ze uiteindelijk allemaal doen.)
Of als er een keer een paard van door gaat, doet de rest niets. Dat vind ik zelf wel jammer..
Maar goed, wij zijn ruiters die wel iets meer uitdaging willen.. dit kunnen ze beter niet doen
bij beginners...
Kirsten_S schreef:noujah , het is maar een beetje hoe je het bekijkt. ze zullen dat vast wel hebben in het begin, maar dat is weggesleten. ik zou ook geen energie hebben als je 3/4 keer per dag moet lopen. ze hebben dan miss wel 'conditie' maar toch, zou niet prettig zijn.
Alle paardjes gaan minder worden naarmate ze meer moeten gaan lopen.