winnitou schreef:Ik ben verhuisd, eindelijk. Nog wel wat spullen op te halen maar ik woon nu in mijn eigen paleisje. En tot nu toe bevalt het goed.
GEFELICITEERD
en ik wens je heel veel geluk. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Ik ben verhuisd, eindelijk. Nog wel wat spullen op te halen maar ik woon nu in mijn eigen paleisje. En tot nu toe bevalt het goed.
en ik wens je heel veel geluk. 

. Dus of ik nu wel heen moet gaan....
meelen schreef:hier even sanne..
sofie,sarah en mibria hebben het iig geval en nog 1 geloof ik..
maar sofie staat 2 boxen naast tornado en die begon gister ook al te hoesten..
dus ik kijk het vandaag even aan.. en als hij nog steeds hoest bel ik de da..!
ATE schreef:meelen schreef:hier even sanne..
sofie,sarah en mibria hebben het iig geval en nog 1 geloof ik..
maar sofie staat 2 boxen naast tornado en die begon gister ook al te hoesten..
dus ik kijk het vandaag even aan.. en als hij nog steeds hoest bel ik de da..!
sanne dat heeft niet veel nut om te bellen als hij het al heeft opgelopen kan het er beter uitkomen en is de infectie al 14 dagen terug gegeven kan er dan maar beter uitkomen kijk maar ff op internet bij droes

ATE schreef:helaas niet gehaald is verdomde moeilijk achteruit een bocht door met zo n kar 6 jan opnieuw
meelen schreef:ATE schreef:helaas niet gehaald is verdomde moeilijk achteruit een bocht door met zo n kar 6 jan opnieuw
He jammer Johanna, hebben we niet goed genoeg voor je geduimd.
Volgende keer dan maar.

)
ATE schreef:Jammer Johelaas niet gehaald is verdomde moeilijk achteruit een bocht door met zo n kar 6 jan opnieuw
. Ik ga nu alvast beginnen met duimen voor 6 januari. meelen schreef:Ik ga komende Vrijdag m'n eerste vrijwilligersklusje doen![]()
2 weken boodschappen doen (2x p/w) voor oude mensen.
Bij de man is een plaat uit z'n been gehaald en z'n vrouw is dement, dus die kan ook geen boodschappen doen.
xan schreef:Interresant stukje over droes.
Wat we zelf kunnen doen is geen contact hebben met andere paarden, dus ook geen borstels enzo uitlenen.
Niet aaien (maar dat is overduidelijk te lezen op de boxdeuren)
Tja, en afwachten en hopen dat het weer overgaat en dat geen enkel paard er iets aan overhoudt.
(Het schijnt vooral voor de drachtige paarden gevaarlijk te zijn)
LIQUITA schreef:ATE schreef:Jammer Johelaas niet gehaald is verdomde moeilijk achteruit een bocht door met zo n kar 6 jan opnieuw. Ik ga nu alvast beginnen met duimen voor 6 januari.
ATE schreef:Ja dat is wel een goeie. Misschien als ik er ook voor ga, ik er toch voor kies om gewoon wat meerdere lessen te volgen, dus niet in 1 dag.als je zelf ook wil gaan halen vraag dan erik of hij achteruit rijden met je wil oefenen