Kirsten_S schreef:Jaa! Echt..en ze weten het ALTIJD beter.
En weet je wie de ááááálleeeerrergste daarvan is
! De eigenaar van Son[/quote]Neeee! Ben ik het niet mee eens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! De eigenaar van Son[/quote]

! ? Melanieetjuh schreef:Nou dames.. "T was me weer een genoegen!
Melanie moet weer afsluiten.
Toch nog maar even Engels leren voor morgen.. (Heb nog niet geleerd!) en dan GTST kijken, en nog wat anders.. en slaapie doen.. Dan is het alweer morgen.. en dan werken bij Yamas!
Duim voor me!
Alvast weltrusten!
!! Kirsten_S schreef:Is er nog een ergere! ?
Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Nou dames.. "T was me weer een genoegen!
Melanie moet weer afsluiten.
Toch nog maar even Engels leren voor morgen.. (Heb nog niet geleerd!) en dan GTST kijken, en nog wat anders.. en slaapie doen.. Dan is het alweer morgen.. en dan werken bij Yamas!
Duim voor me!
Alvast weltrusten!
Oke veel plezier hé morgen ! En dooe je best!!
echt leuk vind ik dat altijd. maar zei vind Valentino ook heel leuk
! De eigenaar van Son[/quote]
) of zijn er nog meer paarden die son heten? Kirsten_S schreef:Yaraa schreef:Nee dat is ook waar, je moet het niet onnodig gaan gebruiken,
maar bij sommige paarden is het érg handig om ermee te
beginnen, en later steeds minder te gebruiken, want sommige
paarden zijn daar erg moeilijk mee en hebben dat wel nodig.
Maar je moet het niet gaan gebruiken als je het door zelf
goed te trainen met 'm het ook kan bereiken.
Jaaaa helemaal mee eens! Vind ik zelf ook, goed voor de rug en het paard.
Effe een ander ding
Vind jij het normaal als *iemand* de hele tijd met zijn handen heen en weer zit te doen , ga mij dan niet zeggen dat dat nog steeds niet zagen is? Het moet toch een keer ophouden (een paar keer een beetje stelling naar rechts of links vragen voor de soepelheid kan wel maar de héle tijd?! )
Zou je er dan wat van zeggen ook al is het een vriend of iemand 'belangrijk' ?
) totdat ze loslaat of totdat ik bij mezelf weer besef dat dit helemaal niks oplost
Iriis_ schreef:Die eigenaar van Son vind ik ook zooo irritant soms! Zit ie me echt af te keuren hoe ik rijd enzo. Maar alsof ze zelf zo goed rijden. Pf, hou je commentaar dan gewoon lekker voor je!
Helen van Moritz geeft ook soms commentaar, maar dan op een leuke manier, waar je veel van kan leren!echt leuk vind ik dat altijd. maar zei vind Valentino ook heel leuk
Iriis_ schreef:Die eigenaar van Son vind ik ook zooo irritant soms! Zit ie me echt af te keuren hoe ik rijd enzo. Maar alsof ze zelf zo goed rijden. Pf, hou je commentaar dan gewoon lekker voor je!
Helen van Moritz geeft ook soms commentaar, maar dan op een leuke manier, waar je veel van kan leren!echt leuk vind ik dat altijd. maar zei vind Valentino ook heel leuk
Jeeej
!
) *Kan gebeuren!*
Arme knollie!
Kirsten_S schreef:Vind ik echt leuk!! Alleen in de proef loopt die nooit zo mooi, alleen met inrijden!
hij heeft me al voor de tweede keer thuis gebracht

).
zo zaag je normaal ook. De hele tiijd vragen met je handen ( knijpjes geven en druk ) vind ik niet zagen.
heb last van het zuur de heletijd Hihihihihihih Klinkt vet dom
.
) .

Annie_ schreef:Op alle manege's zitten echt arrogaten mensen,
maarja bij de paardensport horen nou emaal zulk soort mensen ( hocky trouwens ook)
Elja schreef:Wie?
en hij zit bij Anna, Iris & Jane in het klassenteam

Elja schreef:aha
you like him, don't you?
were only friends and collega's