Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juul schreef:StillAngel schreef:Ik hou trouwens wel veel van jongens hoor alleen ben te lui om naar ze te gaan zoeken haha
Ik was altijd op zoek naar de ware.Haha. Veel foute types waar ik uiteindelijk toch niks mee wou verder.. en nu heb ik 'm eindelijk gevonden.
![]()
Goh, wat voel ik me weer oud.
StillAngel schreef:ja maar omdat ik te dik ben vallen niet veel jongens op mij. Ik zou wel graag weer iets willen maarja moet ik niets forceren natuurlijk. Maar omdat ik nooit uitga, ontmoet ik ze ook nooit echt
Dat denken meisjes altijd. Maar das echt níet waar. Als jij goed in je vel zit en jezelf accepteerd ziet niemand meer dat je 'n maatje meer hebt. Echt, geloof me, zo werkt het. Wat je uitstraalt is waar mensen naar kijken.
Ik zie dwars door mensen heen, dus als ik pesters zie dan weet ik precies wat hemzelf dwars zit en dat is best handig. Je kunt dan wel gekwetst worden maarja hunzelf hebben meestal veel ergere problemen. Juul schreef:StillAngel schreef:ja maar omdat ik te dik ben vallen niet veel jongens op mij. Ik zou wel graag weer iets willen maarja moet ik niets forceren natuurlijk. Maar omdat ik nooit uitga, ontmoet ik ze ook nooit echtDat denken meisjes altijd. Maar das echt níet waar. Als jij goed in je vel zit en jezelf accepteerd ziet niemand meer dat je 'n maatje meer hebt. Echt, geloof me, zo werkt het. Wat je uitstraalt is waar mensen naar kijken.
ik heb 20 kilo overgewicht omdat ik zo klein ben
StillAngel schreef:[naam] schreef:Dat denken meisjes altijd. Maar das echt níet waar. Als jij goed in je vel zit en jezelf accepteerd ziet niemand meer dat je 'n maatje meer hebt. Echt, geloof me, zo werkt het. Wat je uitstraalt is waar mensen naar kijken.
een maatje meer? tien maatjes meerik heb 20 kilo overgewicht omdat ik zo klein ben
Maar dat maakt echt niet uit.. merel_gomez schreef:StillAngel schreef:mooizo! En als ik gepest wordt, zeg ik dat wel tegen de leiding en ik ga niet niks zeggen omdat ik mij schaam ofzo. die pesters horen zich te schamen , niet jij! Krijgen ze meestal nog een lekkere straf ook![]()
http://poelinstructieweek.hyves.nl/
die is van onze weekdan zie je ook beetje wat voor soort mensjes er tussen zitten.. heb met een trutje al ruzie gehad via hyves haha
ah, ook niet bepaald mijn type`s!

dan zie je ook beetje wat voor soort mensjes er tussen zitten.. heb met een trutje al ruzie gehad via hyves haha

!
StillAngel schreef:[
daarom baal ik dus he, ik dacht yes gezellig maar nu ik steeds meer van deze meiden zie.. Wil ik liever in andere kamer slapen
, dus ga er gewoon heen met een open mind en
xApple schreef:StillAngel schreef:[
daarom baal ik dus he, ik dacht yes gezellig maar nu ik steeds meer van deze meiden zie.. Wil ik liever in andere kamer slapen
Hee Angela,
Je weet toch wat voor typje ik ben? Ik ben ook zo'n opmaaktrut die
elk weekeind uitgaat en elke week nieuwe kleren wil en mn paard in outfitjes
steekt, en jongens gek is. En ik peste vroeger ook altijd andere kinderen.
En ik vind jou aardig, dus ga er gewoon heen met een open mind en
doe ook eens onwijs aardig tegen die types die jou niet leuk lijken. Misschien vallen
ze dan wel heel erg mee.
Want zij ging best raar en arrogant op mijn reacties reageren, dus ik stuur haar een mailtje dat ze geen bitch moet gaan uithangen want daar houdt ik niet van. (ze deed het ook alleen maar bij mij) Ik vind het namelijk niet kunnen iemand al zo te negeren en te veroordelen terwijl je diegene niet eens kent. Later wel gezegd dat ik heus geen ruzie wil, maar dat ze wel normaal moest doen. nu krijg ik haast geen rare reacties mer van haar, maar ze negeert me wel. jammer dan
_Undercover schreef:Bij ons in de klas wordt er ook een jongen gepest.
Hij heet Thom, en de jongens uit mn klas schrijven dan de hele tijd (T)homo op het bord.
Het slaat totaal nergens op en dat heb ik ookal een paar keer gezegd :s
maar die is gewoon écht zenuwsslopend irritant. Gaat hij heel stoer doen terwijl hij het echt niet is en hij probeert overal bij te horen.