Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:11

geweldig verhaal maartje... IK zou ook niet weten wat ik zou doen met die Wii maaike..
En als hij nou braver is geworden is hengst laten voorlopig geen optie?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 17:38

Ja ik denk dat ik dat doe tot het lente is en dan kijken. Ik zou hem liever ruin hebben omdat ik geen voordeel zie in het hengst zijn, op de hengstenkeuring is hij al geweest dus daarvoor moet ik het niet doen.
Maar ik zie zo op tegen de castratie en het even uit training halen.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 18:27

Die man zag er gelukkig de humor wel van in :) Je zal ook wakker worden van een berg kabaal. Naar buiten kijken. Concluderen dat er een knalgele corsa in je tuin staat. Daar om heen zie je 4 jongens en 1 meisje die voornamelijk veel herrie maken en weinig presteren. Tja, zo'n ding verpest je uitzicht nogal en blijkbaar stonden we op z'n keurige gazon, wat ie elke zomer wekelijks maait. Tja, tijd voor een nieuwe grasmat?
Hebben maar een flesje wijn langsgebracht vanmorgen. 't Is ook niet niks om 3 uur 's nachts...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 19:24

Haha netjes hoor!

Jezus ik heb een verrassingsfeestje op een bowlingbaan georganiseerd voor brecht die donderdag jarig was, de een na de ander belt af omdat het weer ontiegelijk sneeuwt.. Niemand kan er iets aan doen maar dit is wel ff ontzettend poedersuiker..

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 20:10

dat is inderdaad altijd balen maaike, maar niks aan te doen... Ik zie ook nooit voordeel in hengst houden in zo'n opzicht maar tis inderdaad een idee

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 11:18

Balen Maaike van het feestje, wanneer is/was het dan? En wat heb je nu gekocht een nieuwe op tweedhands wii? Ik had hem toen ook tweedehands gekocht en maar goed ook, want we hebben er erg weinig mee gedaan :P Nu staat ie bij mijn schoonmoeder :)
Wat een grappig verhaal Maartje! Wel lief van jullie dat jullie nog een wijntje langs hebben gebracht!
Ik zag gisteren ook een auto staan die niet voor of achteruit kwam, dus ik samen met vriendlief erop af om hem even te duwen, die man stond erg raar te kijken in eerste instantie :P Toch weer een goede daad verricht ;)

Wij hebben gisteren onze vakantie geboekt. Het wordt een 22 daagse rondreis door India en Nepal in september :D Heb er nu al zin in!!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 12:46

Ooohh wat leuk Joyce! Is dat met een groep of nog redelijk individueel? Super zeg.

Gisteravond was feestje, had een bowlingbaan afgehuurd (iedereen loves bowlen hier) met hapjes en drankjes enz, maarja het begon onwijs te sneeuwen en het was ook inderdaad niet te doen voor waar sommige vandaan moesten komen en de treinen deden ook raar natuurlijk.
Maar uiteindelijk heb ik het laten doorgaan en waren we met z'n 5en. Ach, het idee was er en het was alsnog erg gezellig en verrassing was geslaagd want dat had ie niet echt verwacht. :D
Klinkt misschien niet bijzonder maar door al die paarden en wedstrijden is iets met vrienden doen echt uitzonderlijk dus dat maakt het wel erg leuk.

Ik heb een nieuwe Wii gekocht en z'n mama heeft de extra nunchucks oid en een spelletje gekocht dus zo was het nog wel te doen. Durfde het risico niet pakken want heb geen tijd meer om iets eerst nog te gaan proberen bij mensen dus zou dan op goed vertrouwen moeten laten opsturen.
Ik hoop dattie niet meeleest trouwens.. maar denk het niet.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 14:48

Voor iedereeen:

Afbeelding

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 17:53

Niceee :D

Heb echt iets raaaars, wij eten altijd biefstuk met patat op zondag en sinds een paar maanden vind ik dat ineens niet zo lekker meer maar de laatste weken kan ik er echt niet veel van eten en naderhand, nu dus, ben ik echt kots- en kotsmisselijk. En dat zegt echt wel wat, ik lust alles, vreet ontzettend veel en ben nooit misselijk normaal gesproken. Alleen dus van dit eten altijd..
Heb net al kop thee en broodje kaas gegeten om het idee of smaak of weet ik veel wat weg te eten maar man, en de gedachte eraan doet me gewoon kokhalzen, echt idiooit.
Tis geen big issue ofzo hoor maar ik vroeg me gewoon af waar dit vandaag komt haha.
Heb ik dus al een aantal weken achter elkaar en telkens zo extreem, en iedereen zich maar afvragen waarom ik ineens elke zondagmiddag in bed kruip.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 19:58

misschien heb je gewoon minder behoefte aan biefstuk.. ik vind dat ook echt niet lekker en geef er niks om... krijg het ook bijna niet weg... enigste wat ik eigenlijk lekker vind is kip of kalkoen, witvis bv kabeljauw zalm al helemaal niet en gehakt... rest geef ik echt niks om, vind het ook niet echt lekker.. eet ook lang niet elke dag vlees

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 20:02

Ja het zal dat wel zijn. Thuis aten we ook meestal maar 3 keer in de week vlees en dan meestal witvlees. Dan nog een dagje vis en 2 dagen vleesloos maar met bonen of ei of kaas oid.
Maar woon hier al zolang, zou het al gewend moeten zijn.

Maar pff het is zo'n heftige reactie, echt ziek was ik ervan vanmiddag en vorige week ook.
Oja en ben niet zwanger hoor haha, ja echt niet, van de week toevallig op medisch onderzoek geweest en al dus dan had ik het wel geweten. :P

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 21:55

Ik heb dat wel met patat... Vind dat ook niet meer lekker...

Ben net zonder vertraging in Groningen gekomen. In Friesland lag gewoon géén sneeuw en hier in Groningen ook amper... Best raar als je hoort dat overal in NL veel sneeuw ligt, maar hier dus niet...

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 21:56

Afbeelding
<3

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 21:57

ik wordt er ook misselijk van... Daarom eet ik t ook niet vind er niks aan. Eet daar in tegen wel heel veel eieren en vit b pillen. Ben nu al een stuk minder moe daardoor

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 17:22

Mooooi Aniek!

Mijn collega durfde niet komen vanwege de sneeuw vandaag (eentje die alleen op maandag komt), dus het was een looooooooooooooooooodzware dag. Nu nog 1 paard rijden en de paarden in de bandages zetten en dan klaarrrrrr.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:12

Ik ben wel een beetje klaar met die kou en sneeuw en ijs... Is spekglad hier in de stad op sommige plaatsen. (Bij mij voor de deur dus ook :( )
Vanmiddag even gevraagd of ik vrijdag wat eerder naar huis mag, anders zit ik kerstavond in de bus. Deed ze gelukkig niet moeilijk over, dus vrijdag lekker om half 3 naar huis! :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 08:51

Lekker merel!!

Bon, ik moet de 28e werken tot 12:15... Dus daarna ben ik op stal te vinden!
Marjolein (marjolein88) komt ook deze dag naar me toe dus zij zal er ook zijn :)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:13

MOoie foto Aniek!
Leuk die kerstkaart Merel! Had je die foto afgelopen zaterdag gemaakt?
Die gladheid is echt vervelend ja! Eergisteren was het ook nog eens ontzettend mistig, was echt eng op de weg!!

Sjezus, gisteren een klap gehad van een jongere op mijn borstkas, doet pijn! Dan merk ik weer dat het werk niet zonder risico is :S
Ik ben nu wel lekker 6 dagen vrij, dus kan goed uitrusten :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:14

als de weg te doen is kom ik dinsdag zoeizo naar beukers.. Er gaat ook iemand mee wie ik les geef... Ik ben er wel al om 11 uur, wil even bij loeffen kijken :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:37

Okee! Ja de weg ernaar toe is goed te doen!
Laatste stuk over dat landweggetje is wel wat minder maar toch te doen! :j

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 13:40

jah oke.. nu gaat het ook goed, ff kijken hoe het weer dan is.. zoals die landweg is zo is hier mijn hele straat en de weg naar stal ook voor de helft.. Maar als het nou heel hard sneeuwt bijvoorbeeld bedoel ik meer

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:27

Fijn Merel dat je lekker eerder weg kan!
Maaik, wat vreemd.. Lijkt me idd ook raar als je ineens ergens niet meer tegen kan!
Mooie foto Aniek!
Lekker Joyce, geniet van je vrije dagen!

Ik ben ook lekker vrij vandaag.. Pff nog een weekje en dan ben ik hier weg, wel gek hoor!
Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerst? Of voornamelijk lekker eten/drinken bij familie?
Ik moet allebei de dagen werken, dus weinig kerst voor mij!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 21:21

Heftig Joyce!! Geniet maar van je vrije dagen!

Raar he Maartje.. succes komende dagen!

Als jullie de Cap (tijdschrift) van deze maand toevallig in handen krijgen, sla even open!
Staat een keigroot artikel in over Brecht en Paul, echt leuk gemaakt.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:56

Had die foto inderdaad afgelopen zaterdag gemaakt Joyce! :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:24

Afbeelding
krimpie vanochtend