Ik heb er de laatste tijd gewoon geen zin meer in. We rijden nu weer binnen en dressuur vind ik echt niet leuk! Daarbij zijn de lessen ook altijd hetzelfde en krijg ik geen nuttig commentaar.
Ik typ zo mijn verhaal wel even af, ga nu eerst naar Lune
Ik hou er van! (Het zal de leeftijd wel zijn ) Ik vind het lomp feesten gewoon leuk Het rond springen door zo'n cafe het dansen met allemaal leuke mensen de gezelligheid.. Alleen mijn sago buien na het uitgaan zijn voor omstanders niet zo leuk
Ik vind het jammer dat de manege niet wat andere dingen aanbied, caroussel is leuk om te doen, buitenrijden is oké, en bitloos lijkt me ook wel eens leuk om te proberen. Verder ben ik volgens mij wel meer iemand voor maar 1 paardje, ik heb niet zo veel met de manegepaarden.
Uitgaan? Ligt eraan waar naartoe, van de clubs ben ik ook niet echt. Ik hou niet zo van dansen. Ik de kroeg hangen is wel leuk zo nu en dan, terrasje of naar de bios (dat vind je zeker niet meetellen)
Bitloos is tof. In frankrijk reden ze ook soms boomloos en heb ik ook bitloos gereden. en beetje NH enzo. Dat is gewoon leuk. Ook omdat het wat nieuws is voor me.Ik zal niet zeggen dat ik het zo zeer beter altijd vind maar wel leuk
NH is soms een beetje overdreven, maar sommige dingen zijn best logisch. Een stuk ijzer in je mond zal niet prettig zijn. En ik vind ook niet dat een paard 24 uur per dag in een box thuis hoort.
Ik heb trouwens ook niets tegen de normale manier van rijden (maar ja wat is tegenwoordig nog normaal?) Als je ziet hoeveel apperatuur er aan een paard worden gehangen in het Z-dressuur...
Wij mochten juist niet schoppen.. Ik weet nog wel een keer dat mijn zusje bijna van haar paard af moest omdat de juf vond dat ze te veel schopten Het paard stond gewoon haast stil en mijn zusje durfde haar zweepje toen nog niet te gebruiken (voor een tikje achter het been)... Maar dat is al heeeeel lang geleden
Het is af en toe ook wel heel erg. Ik zag ook eens een heel klein meisje op een paard zitten bij ons, nou die kon hard schoppen. Je hoorde iedere keer een knal
Pfft ja het is net zo'n trekpop met die benen af en toe, bovenbenen ook van het zadel af, pony die scheefgetrokken word.. Nee ik ben blij dat ik geen manegepaard ben
Maar mijn pony moet dus echt nooit een manege paard worden die heeft het als eigen paard super goed! Ik denk dat er dan meer gekeken word naar wat een paard als individu nodig heeft en niet naar een geheel groep paarden.