Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

essiedepessie schreef:Ja, en dat weet ik dus niet... want dat weet je nooit...

Nouja, kan ze lekker op de wei met d'r vriendinnetjes kletsen en zich tegoed doen aan het gras 
op 1 meidje na, die was wel heel vervelend.
.IJp schreef:Net terug van Pestilence.
Geweldig genotenop 1 meidje na, die was wel heel vervelend.
We stonden aan de rand van het po-go gebied en zij stortte zichzelf steeds met volle overgave in die groep en kwam er net zo hard weer uit stuiteren,paar keer flink tegen me aan, toen heb ik haar vriendelijk een paar keer aan de kant gezet.
Dus al met al een fijne avond gehad met wat verrassingen tussen door (mensen die ik daar tegen kwam )

, heb maar 1 elleboog in m'n gezicht gehad (van Angelique). We stonden niet zo lekker af en toe (ik duw ook niet zo hard
).
Authentic schreef:
Was leuk gisteren, heb maar 1 elleboog in m'n gezicht gehad (van Angelique). We stonden niet zo lekker af en toe (ik duw ook niet zo hard
).
Kan er ook niets aan doen dat ik ook een keer bijna op de grond lag.

, ik heb er een hoop kunnen ontwijken van anderen!

), met 't idee om nadat ik uit de kantine kwam die er weer af te halen. Maar toen ging ik manegeponnie op 't land zetten dus ik was 't straal vergeten...

Nou was 't gelukkig wel m'n lelijke zweetdeken die ik om had gedaan en niet m'n roze glittertjesdeken.