Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
gelukt!!!!!
Tytje schreef:Hé Winnitou, nachtbraker, ik vond het leuk om je berichtjes te lezen. Ja, die Thorbeckeweg, ik weet niet eens hoe hoog het gras was. Voor diegene die niet weten waar het over gaat... ik heb gister een fijne boete gekregen voor door de berm rijden en keren op de autoweg (ik ging de file verlaten) en ook nog eens voor te hard rijden. Ik heb bij meneer Agent mijn mooiste glimlach opgezet en alles toegegeven. Ik kreeg uiteindelijk "maar" een boete van 75 euro, pffffffff.. Ik ging alleen maar naar de manege toe.
.
.
. LIQUITA schreef:JEEHHHHgelukt!!!!!
![]()
Tytje schreef:Hé Winnitou, nachtbraker, ik vond het leuk om je berichtjes te lezen. Ja, die Thorbeckeweg, ik weet niet eens hoe hoog het gras was. Voor diegene die niet weten waar het over gaat... ik heb gister een fijne boete gekregen voor door de berm rijden en keren op de autoweg (ik ging de file verlaten) en ook nog eens voor te hard rijden. Ik heb bij meneer Agent mijn mooiste glimlach opgezet en alles toegegeven. Ik kreeg uiteindelijk "maar" een boete van 75 euro, pffffffff.. Ik ging alleen maar naar de manege toe.

xan schreef:@ Tytje: wat een pech zo'n bon. Die manege kost ons toch wat hè. Ik had laatst ook een bon voor te hard rijden. Ik kwam te laat uit de manege en wilde op tijd thuis zijn voor de kinderen. Helaas een flitser !!!! nu de bon afwachten maar ik reed toch echt wel veel te hard op dat stukje. Vette Pech.
winnitou schreef:Ik vond Cavalia in een woord gezegd FANTASTIESHeerlijk, ik heb net even flink gelachen om je opzet van berichten.
Je bent er ruim overheengegaan.
En was het de moeite waard gisteravond. Zag net in de krant dat ze nog t/m 10 juni optreden. Een goede recentie van jou en ik ga proberen kaarten te bemachtigen.
.
.
. LIQUITA schreef:dat had ik ook niet verwacht dat je het niet mooi zou vinden toch knap wat die paarden eigenlijk kunnen he en gradis maar zeggen paarden hebben geen hersenswinnitou schreef:Ik vond Cavalia in een woord gezegd FANTASTIESHeerlijk, ik heb net even flink gelachen om je opzet van berichten.
Je bent er ruim overheengegaan.
En was het de moeite waard gisteravond. Zag net in de krant dat ze nog t/m 10 juni optreden. Een goede recentie van jou en ik ga proberen kaarten te bemachtigen..
Niet zo zeer om de kunstjes die de paarden doen, maar om het geheel. Het decor was prachtig en wisselde steeds met geweldige live muziek.
De carrousel vond ik het mooist om te zien.
De Pas de deux was ook geweldig, dit zag ik me zelf ook al helemaal doen![]()
.
Het was niet alleen mooi maar er zat ook nog humor in, kortom ik heb er geen spijt van dat ik gegaan ben.
winnitou schreef:@Tytje en de andere met een bon,
Je raadt het nooit wat ik net op de deur mat vond, jawel hoor een bekeuring, geflitst op moederdag. Leuk kadootje he.
winnitou schreef:@Tytje en de andere met een bon,
Je raadt het nooit wat ik net op de deur mat vond, jawel hoor een bekeuring, geflitst op moederdag. Leuk kadootje he.
)
! En hij huppelt al de hele dag lekker rond in zn stalletje.