Ik heb deze woorden echt nog nooit geleerd... altijd briefjes of gezeurd dat we dit over konden slaan... maar nu weet hij dat de halve klas het boek erbij heeft...
Hooooi. Wij zitten weer in de auto naar huis. Was een heeeel leuk weekend! We hebben alles schoongemaakt! En 2 keer gereden De eerste dag: Marlous op ushi diee ging bokken haha wat een gek en er kwam een hond en toen stond marlous ineens stil terwijl wij in galop zaten en marlous in der eentje ineens zon veld in haha hilarisch! Iris op rimano dat beest deed ook. Gek haha wou niet voorop en bij springen bij de hunnebedden deed die vet raar en ging die echt in volle rengalop over die dingen en iris hartaanval hahah Yvonne op dunya die deed echt de handstand naar rinano"s hoofd 2 keer Sanne op dixy en ik op fifa
Vandaag; Marlous weer op ushi die deed de heletijd ze op tussen ze benen en gek doen Iris op fifa en daarna op dixie Yvonne daisy die deed klein beetje bokken maar verder niets Sanne op mandy En ik op dixie en ik ben er keihard vanaf gedonderd dat beest kreeg de hekte in zn kop en deed een dikke rodeo! Steigeren bikken en tegelijkertijd en omdraaien en alles en ook echt ineens vanuit stap haha naja daarna ging ik dus op fifa want dat beest spoorde niet! Ze zeiden dat ik nog vet lang bleef zitten maar hij draaide ineens een rondje ofzo en toen zat ik helemaal scheef ik zo appelflap en bam daar lag ik. Nu weer mank Maar het was een supergezellig weekend!!