[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lala_Laura

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:25

Ow is dat zo chantal. Suzan is als enige geweest die er commentaar van heeft. En eva je kan niet lezen wat suzan en ik lachte om haar opmerking. Ow en chantal prima zal de volgende keer me paard op zij zetten. Als je denkt hem zo goed te kennen. Tegenwoordig kan je niet meer te dicht achter champ staan. Hij heeft suzan niet voor de lol haar met een ijszak in de kantine laten zitten op haar been. En me zus heeft ook al een trap van hem gehad.

Het is gewoon weg niet veilig bij hem achter en dat is hetzelfde als bij bo dus ja dan past er geen paard meer in de loods. Die kruiwagen stond er al een ruim een 20 min voordat jij naar binnen wilde. Dat is onzin.

Maar prima verzin lekker verder de eerst volgende keer vraag je maar aan suzan om bevestiging want ik heb de hele avond geen woord tegen jouw gepraat. Had het druk en andere dingen aan mijn hoofd.

En ik mag best mijn gal over de stal kwijt. Heb nooit gezegd dat ze slecht zijn of niet goed zijn voor de paarden. Als dat zo was reageerde ik wel anders. Veel mensen hebben ook hun gal gespuugd over smd en dat was ook niet altijd even aardig en ga nou niet lopen zeuren dat ik geen eigen paard daar had want ik heb alles opnieuw kunnen kopen want dat had ik voor piet en me zus over. Wij zijn 1 en ik doe moskai en champ al meer dan 6 jaar en ik ben niet iemand die zomaar opgeeft.

Net als het feit dat we dalijk gewoon weer bij john staan.

Ook ik mag wel eens als het me dwars zit wat kwijt. En ja suzan zit niet op bokt dus erg makkelijk mij de schuld te geven en pieter zit niet op bokt omdat hij niet makkelijk kan lezen al helemaal niet zo goed kan typen.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:47

nou op dit forum mag je niks kwaads zeggen over smd je mag het alleen aanpryzen andrs grypen onze niet groenletterige modjes in , vindt ut dan wel zo eerlyk om andere stallen ook nie af te zeiken andrs kan ik ook wel eff wat over een bewuste stal roepen :) ,

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:50

pff vandaag werkoverleg en moet notuleren :)

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:52

Het was helemaal niet mijn bedoeling dat dit nu zo is. Ook ik mag op een slecht dag mijn gal even luchten. Had nou niet verwacht dat dat zo breed zou worden.

En ja iedereen mag wat zeggen maar dan moet het wel de waarheid blijven. Iedereen komt voor zich zelf op groot gelijk. De paarden staan er prima voor zover. En de mensen daar heb ik nooit 1 slecht woord over gezegd want dat heb ik ook niet. Zijn aardige meiden en als het nodig is staan ze voor je klaar.

Ik hou voortaan me gal wel bij me.

Iemand nog een ander ondewerp over zijn paard of foto's dan kennen we dit afsluiten.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:08

hey laura snap dat je je gal kwyt wil maar vindt het niet eerlyk voor andere en my zie ook myn eerdere bericht

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:18

Ja dat zag ik alleen word ik daarna weer genoemd door 2 mensen en daar zet ik mijn kant van het verhaal er weer tegen aan. Een verhaal heeft 2 kanten.

Ik heb ook gezegd dat dit niet de bedoeling was. Ik hou er mee op en zolang mijn naam niet meer word genoemd is er ook niks aan de hand.

Zal ook mijn commentaar verder voor me houden.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:29

guten morgen.

het heeft hier een bietje geregend.
Had ik gisteren een mooie hengstenvlecht bij Aiko gemaakt heeft hij die er weer helemaal uitgehaald. |(

Hoi Wil

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:32

super is dat ook weer goed. hey chanta jy begrypt ut dus met die binnebak haha, vindt ut knap dat je heb kunnen afkïkken

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:33

Goedemrogen anita,

Nou das dan wel weer heel jammer. Ben je er lang mee bezig geweest? Hoe lang ben je daar gemiddeld mee bezig dan?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:40

Lala_Laura schreef:
Goedemrogen anita,

Nou das dan wel weer heel jammer. Ben je er lang mee bezig geweest? Hoe lang ben je daar gemiddeld mee bezig dan?

ben er niet zo lang mee bezig,maar denk dat ik hem strakker moet maken,dat ik hem gewoon te los heb gemaakt.

Ga het straks nog een keer proberen,vond het wel erg mooi bij hem staan.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:43

even voor de winterhaters:

Ruben heeft hier een boekje en daar staat van alles in over het komende jaar.
Hier zeggen ze dat de winter reuze mee gaat vallen.Alleen half februari kou.

Iedereen weet dat ik een zonnekind ben en daarom geloof ik in deze voorspelling ;)

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:46

Oke.

Ja vind die vlechten ook mooi staan bij bepaalde rassen. Kijk bij champ is dat niks haha.

Uniek is trouwens gebeten van de week. Hij heeft geen wond alleen een stukkie haar is compleet verdwenen. Haha zo kan je echt heel goed zien dat hij toch wel erg lekker dik in zijn vacht staat.

Amanda hoe oud was tank toen jij hem kocht bij v/d Berg? En wie zijn zijn mama en papa? En hoe groot is tank nu uit eindelijk? Best groot toch?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:47

haha das mooi mam by my zakken ze ook altyd uit :(

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:53

mijn dag kan nu al niet meer stuk.
Komt een man of we ook heren ondergoed hebben, dus ik laat de merken zien...
' heeft u toevallig ook herenstrings?'
OMG ging gelukkig niet lachen, maar ff serieus joh om half tien, flikker op joh :p hahaha

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:56

tank zyn papa is kunar, tank is 1,50 (best groot voor een fjord )zyn vader schynt wel groot door te fokken. zyn moeder weet ik niet uit me hoofd maar haar papa is toddy. tank was 3 toen ik hem kocht hy kon toen niks in april wordt hy 6 en sinds kort pas echt aant werken , je moet er rekening me houden dat fjorden wel laatbloeiers zyn

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:57

Princesspres schreef:
mijn dag kan nu al niet meer stuk.
Komt een man of we ook heren ondergoed hebben, dus ik laat de merken zien...
' heeft u toevallig ook herenstrings?'
OMG ging gelukkig niet lachen, maar ff serieus joh om half tien, flikker op joh :p hahaha

flikker??????????????hihi

Trouwens ander wetenschappelijk onderzoek toont aan dat ook roddelen gunstig is.Ook dan schijnen we meer te presteren en het is ook beter voor onze gezondheid.

Werk ze hoor met die mallotige klanten,ik ga de honden uitlaten.

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:20

Oke ik dacht dat hij jonger was. Ja daar heb je gelijk in het zijn laat bloeiers. Maar ik ga zowieso voor een 3 jarige tot 7 jaar. Mag beleerd of onbeleerd. Vind het na champ en moskai wel even genoeg het hebben van een jonge poownie haha

Ja v/d Berg heeft er genoeg. Staan die nou daar ook in de opfok?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:30

volgens my niet meeste zyn eigen veulens maar vanaf 3 is een mooie leeftyd vindt ik

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:33

jeetje pres zou denk me lach niet kunnen inhouden zo vroeg

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:16

Misschien een idee voor een nieuw concept. Eventueel uitbreiden naar een heren afdeling haha grapje

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:20

hoi wil,
met chelsey gaat alles goed.
en met jou en de paarden.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:23

Hee aniet, rij nu met mijn moeder en zussen vlakbij oberhausen. Is dat niet vlak bij jou?

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:27

Ik vind 3 jaar ook een mooie leeftijd alhoewel je dan wel in de drukste periode van het paard zit. Syb was net 3 en heeft nog 3 jaar geduurd voor ze uit der puberteit was en merk et met veel paarden. Lay is nu ook echt veel rustiger sinds ze der puberteit een beetje uit is en cloof zit er midden in. Als je een rustig paard wil moet je wel kijken naar een jaartje of 6, 7. Dat scheelt weer 3 jaar stuiteren

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:38

sybje schreef:
Hee aniet, rij nu met mijn moeder en zussen vlakbij oberhausen. Is dat niet vlak bij jou?

= 2 uur met de auto van mij vandaan ik zit noordelijker.

Ga je niet toevallig die kant uit,je weet ,jullie kunnen altijd langs komen

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:39

Ow das inderdaad wel handige informatie. Ja denk dat ik dat ook mee even ga laten mee wegen. Vind het fijn naast champ dan ook een wat rustiger paardje te hebben. Ieder paard heeft zijn haar streken dat er van los natuurlijk.