Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xLoki

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 15:18

wat willen jullie eerst?
foto's of verslagje? :D

foto's moet ik nog wel eerst op de pc zetten :')

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 16:01

Allebei :P

Ik heb ook zo een filmpje gemaakt met alle filmpjes van de week bij elkaar! Is bijna klaar, ik zal de link wel hier posten als het af is.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 16:03

Zondag
Rond half 7 kwamen we aan, na een anderhalfuur rijden (met veel gestamp en gehinnik) waren we er en moesten we nog even wachten op anne en charana. Toen ze er waren hebben we Ernie en Loki in de paddock gezet, kennismakingsrondje gehad en daarna zijn we even in de binnenbak wezen rijden. Hij was gewoon braaf, niet spectaculair, maar braaf. :j

Maandag
's Ochtends na het ontbijt hebben we eerst even in de bak gereden en daarna in de grote wei. In de bak had ie 'm wel even gepeerd omdat hij gewoon echt een bommetje energie was (paddock was meer een buitenstal, en hij staat nooit op stal). _O- Daarna ging het wel beter. In de grote wei had hij ook een paar keer een sprintje getrokken maar daarna deed ie wel weer normaal. :')

's Middags hebben we in de crosswei gereden, alleen omdat het zo nat was hebben we maar een paar sprongetjes gedaan. En mijn doel was; een paar passen door de waterbak (lukte vorig jaar niet) en jahoor, het is me gelukt! *\o/* Ik heb een soort 'waterbak-les' gehad van Frouk, maar okee. :') Hij heeft een paar pasjes in de waterbak gezet en ik was zó trots. :+: (hij heeft nogal watervrees)

's Avonds nog spellen enzo gedaan en natúurlijk allemaal gewonnen! :D

Dinsdag
's Ochtends hebben we een buitenritje gedaan (in de strómende regen) en dat ging wel fijn. :)

's Middags zouden we eigenlijk het crossparcour doen maar dat kon niet ivm de regen, dus is dat een springlesje in de binnenbak geworden. Hij was braaf en sprong alles netjes. :)

Woensdag
's Morgens hadden we de paarden gewassen en het tuig schoongemaakt (okee, ik had me tuig niet schoongemaakt, maarja. :+) en toen konden we op trektocht!

We waren nog geen 5 passen buiten de hekken en meneer begon al: met de weg oversteken ging meneer inplaats van draf gezellig in galop! :)*
En zo ging het nog wel vaker: de groep ging in draf, en Loki ging gezellig in galop erlangs! _O-
Later op de dag ging het wel wat beter.

's Avonds nog op die manege paarden gevoerd enzo en met de eigenaar van de manege gekletst. :')

Donderdag
's Ochtends lekker sloom inpakken & oliebol en daarna vertrokken.
Alles ging eigenlijk prima, tót we bij de Holterweg kwamen. (heel lang breed pad waar je in volle rengalop gaat) We gingen van start en al vrij snel zaten we in de kopgroep. Look was lekker fanatiek en haalde wat paarden in enzo. Maar toen, moesten we STOPPEN. En neehoor, meneertje dacht daar anders over. Die dacht: 'Als hun zachter gaan kan ik er keihard langs!' Dus ja, daar ging Carolientje met haar peerd langs de leiding! _O- Kreeg hem gelukkig wel weer terug enzo.

Maar na de Holterweg was het enige wat nog in hem opkwam dribbelen. Dribbel dribbel dribbel dribbel dribbel en ga maar door. Op zich niet zo'n probleem (alleen een stijve kont :')) maar toen kwamen we bij het speelkwartier (heuveltjes op en af galopperen met zijn 2en). Anne en Charana (anne rijdt op ernie, loki's vriendje) reden weg en loki flipte hem hé-le-maal. Ben er snel af gesprongen en ik durfde gewoon echt niet meer verder, want ik weet dat als hij een paar flinke bokken geeft ik eraf lig. Dus toen is Charana erop gegaan (die zit echt vet stevig) en ik op haar fries. Toen heeft ze hem het laatste stuk van de rit even flink aangepakt (hij stond echt gewoon soms recht overeind).

Vrijdag
's Ochtends was ik wel een beetje zenuwachtig, aangezien het de dag ervoor zo slecht ging. Maar het ging echt supergoed!! :D Hij was vet rustig (zal wel spierpijn van het dribbelen hebben gehad _O-) en ik heb heel lekker gereden. :j

We hebben nog een speelkwartiertje gedaan en dit keer ging het wel goed en we hadden ook nog langs het kanaal geraced. :j

's Avonds gezellig ge-bbq't en bonte avond gehad.

zo, dat was mijn verhaaltje. :D

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 16:20

wel zonde dat hij donderdag zo vervelend was... echt jammer

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 16:24

Klinkt wel heel leuk behalve donderdag!! Regende het bij de trektocht zelf nog veel? En hebben jullie gewonnen?

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 16:24

Heej,

Jammer dat die donderdag zo vervelend deed..

Flambeau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 16:27

xClairex schreef:
Ik zat op amber :D
Caroline met je fietsslot :')
Ik ga ff bijlezen

Fietsslot?
Jammer idd dattie do. vervelend was..

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 16:33

het regende tijdens JT niet! :D
en ja, we hebben gewonnen! :D
en ook nog eens de fotowedstrijd :):)

en fietsslot is een lang verhaal. _O-

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 16:34

xLoki schreef:
oja, en jongens, ik heb een fietsslot gekregen! _O-

van de leiding (iedereen kreeg een bijpassend cadeautje).
om loki even op slot te zetten als hij weer te hard gaat. _O-

Andere cadeautjes waren:
- Oordopjes (meisje bleef tot diep in de nacht praten)
- Energydrank (ijslanders waren sloom)
- Een elastiekje (liet d'r zweep telkens vallen)
- Een waterpistooltje (lang verhaal. _O- kort samengevat: mislukt watergevecht-attack. :'))

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 16:38

Ik gaaaa oook ff straks verslagje doen :P
Maar ben nog aan het bijlezen xD

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:25

wil foto's zien XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:30

Leuk verslag! :D

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:39

liindii schreef:
ik wil naar reeelaaer :(
maar het regent :(
Nu kan ik Caro niet meeten ;(

En mij kon je niet meeten :oo

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:46

IK WIL FOTO'S ZIEN *D

Leuk verslagje Caro, hoe deed Onyx het? <3

En Claire & madelyn, wij willen verslagje & foto's :D

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:54

Verslagje komt nog :P
Maaar heb niet echt foto's :+ Camera was redelijk dood!!
Maaar het komt erop neeer, DAT AMBER SUPER IS <3
Frouk vind amber ook een topper :P
Ze zei zo: Jaa amber is ookal een topper, net als tommy

Zoiets zij ze :Y)
Laatst bijgewerkt door xMazzel op 21-08-10 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:54

_Iriss schreef:
jaa, ze hebben veel kleine jonge gefokt :P

Dat welll, maar heeel veeel zijn van Emillion

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:03

xClairex schreef:
_Iriss schreef:
jaa, ze hebben veel kleine jonge gefokt :P

Dat welll, maar heeel veeel zijn van Emillion

Zekerr..
Amber, Jade, Onyx en Kristal zijn sowieso van Emillion

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:04

Mijn inie-minie verslagje :+

Zondag: ik mocht Jade uitproberen. Leek me best wel leuk, zo'n jong ding. Ze was super lief in d'r stalletje, alleen met het rijden schudde ze vreselijk met d'r hoofd. Ik vond het niet nodig om dan maar meteen een ander uit te proberen, dus de volgende dag weer op Jade. Deze keer schudde ze veel minder met d'r hoofd :D . In de grote wei was ze hartstikke braaf, en ook in de crosswei zette ze geen stap verkeerd. Springen vond ze best wel moeilijk maar desondanks wel leuk om te doen :P

Op dinsdag het buitenritje, ze wilde niet lopen, super irritand, er viel de hele tijd een gat en ik maar praten praten praten :+ niet zo leuk dus. Tijdens het springparcourtje sprong ze de hele tijd super schattig, alleen landde ze steeds met d'r achterbenen op de hindernis. ( of iets dergelijks, zo voelde het)

tijdens de trektocht was ze veeeel leuker :D , in het begin een beetje opstarten, maar als ze eenmaal gegaloppeerd had en de smaak te pakken had, liep ze een stevig tempo door, en liet ze ook zien hoe hard ze kon draven. We gingen niet zo snel als amber, maar mirquis konden we wel voor blijven.

Het speelkwartier/zandkuil/mini speelkwartier gingen we gezellig achter amber aan, die zo nu en dan moedige woordjes van jade nodig had. Super schattig om te zien hoe jade, amber rustig maakt door met d'r neus heel lief tegen de neus van amber te duwen <3

En op vrijdag heerlijk weer, lekker met het zonnetje een best wel relaxed ritje gemaakt. :D

Nog iets vergeten? :+ dan vertelt claire dat wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:06

Indd, jou kon ik ook niet meeten claire, sorry :(:)
had echt super graag gewilt!!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:07

Hai Maddy :+

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:20

xmaddyx schreef:
Mijn inie-minie verslagje :+

Zondag: ik mocht Jade uitproberen. Leek me best wel leuk, zo'n jong ding. Ze was super lief in d'r stalletje, alleen met het rijden schudde ze vreselijk met d'r hoofd. Ik vond het niet nodig om dan maar meteen een ander uit te proberen, dus de volgende dag weer op Jade. Deze keer schudde ze veel minder met d'r hoofd :D . In de grote wei was ze hartstikke braaf, en ook in de crosswei zette ze geen stap verkeerd. Springen vond ze best wel moeilijk maar desondanks wel leuk om te doen :P

Op dinsdag het buitenritje, ze wilde niet lopen, super irritand, er viel de hele tijd een gat en ik maar praten praten praten :+ niet zo leuk dus. Tijdens het springparcourtje sprong ze de hele tijd super schattig, alleen landde ze steeds met d'r achterbenen op de hindernis. ( of iets dergelijks, zo voelde het)

tijdens de trektocht was ze veeeel leuker :D , in het begin een beetje opstarten, maar als ze eenmaal gegaloppeerd had en de smaak te pakken had, liep ze een stevig tempo door, en liet ze ook zien hoe hard ze kon draven. We gingen niet zo snel als amber, maar mirquis konden we wel voor blijven.

Het speelkwartier/zandkuil/mini speelkwartier gingen we gezellig achter amber aan, die zo nu en dan moedige woordjes van jade nodig had. Super schattig om te zien hoe jade, amber rustig maakt door met d'r neus heel lief tegen de neus van amber te duwen <3

En op vrijdag heerlijk weer, lekker met het zonnetje een best wel relaxed ritje gemaakt. :D

Nog iets vergeten? :+ dan vertelt claire dat wel.

Jaddeeee <3
*ff voor jullie hier :P Amber zag Onyx en al die andere vriendjes van d'r uit de andere JT en ze begon te trillen en te shaken. En Jade superlief met d'r neusje, en Amber werd steeds rustiger :+:

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:28

Aaaaaah dat is echt superlieeeeef <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:35

loesje166 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM
dit kan nou nooit echt zijn.. ik weet zeker dat hij dit speelt, want zo slecht kan je nou echt niet rijden :P maar ik vin t er grappig uit zien.. (en ik weet zeker dat hem wel uit zn parcours zouden halen als dit echt zou zijn)

dat is wel echt, hij is verlamd oid ! :(:)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:41

Wij hadden helemaal geen uitslag van de fotowedstrijd meer gehad :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:42

fotowedstrijd? :+