foto's of verslagje?

foto's moet ik nog wel eerst op de pc zetten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarna ging het wel beter. In de grote wei had hij ook een paar keer een sprintje getrokken maar daarna deed ie wel weer normaal. 
Ik heb een soort 'waterbak-les' gehad van Frouk, maar okee.
Hij heeft een paar pasjes in de waterbak gezet en ik was zó trots.
(hij heeft nogal watervrees)

) en toen konden we op trektocht!

Kreeg hem gelukkig wel weer terug enzo.
) maar toen kwamen we bij het speelkwartier (heuveltjes op en af galopperen met zijn 2en). Anne en Charana (anne rijdt op ernie, loki's vriendje) reden weg en loki flipte hem hé-le-maal. Ben er snel af gesprongen en ik durfde gewoon echt niet meer verder, want ik weet dat als hij een paar flinke bokken geeft ik eraf lig. Dus toen is Charana erop gegaan (die zit echt vet stevig) en ik op haar fries. Toen heeft ze hem het laatste stuk van de rit even flink aangepakt (hij stond echt gewoon soms recht overeind).
Hij was vet rustig (zal wel spierpijn van het dribbelen hebben gehad
) en ik heb heel lekker gereden. 

xLoki schreef:oja, en jongens, ik heb een fietsslot gekregen!
van de leiding (iedereen kreeg een bijpassend cadeautje).
om loki even op slot te zetten als hij weer te hard gaat.
Andere cadeautjes waren:
- Oordopjes (meisje bleef tot diep in de nacht praten)
- Energydrank (ijslanders waren sloom)
- Een elastiekje (liet d'r zweep telkens vallen)
- Een waterpistooltje (lang verhaal.kort samengevat: mislukt watergevecht-attack.
)

liindii schreef:ik wil naar reeelaaer
maar het regent
Nu kan ik Caro niet meeten

_Iriss schreef:jaa, ze hebben veel kleine jonge gefokt
. In de grote wei was ze hartstikke braaf, en ook in de crosswei zette ze geen stap verkeerd. Springen vond ze best wel moeilijk maar desondanks wel leuk om te doen
niet zo leuk dus. Tijdens het springparcourtje sprong ze de hele tijd super schattig, alleen landde ze steeds met d'r achterbenen op de hindernis. ( of iets dergelijks, zo voelde het)
, in het begin een beetje opstarten, maar als ze eenmaal gegaloppeerd had en de smaak te pakken had, liep ze een stevig tempo door, en liet ze ook zien hoe hard ze kon draven. We gingen niet zo snel als amber, maar mirquis konden we wel voor blijven.
dan vertelt claire dat wel. 
xmaddyx schreef:Mijn inie-minie verslagje![]()
Zondag: ik mocht Jade uitproberen. Leek me best wel leuk, zo'n jong ding. Ze was super lief in d'r stalletje, alleen met het rijden schudde ze vreselijk met d'r hoofd. Ik vond het niet nodig om dan maar meteen een ander uit te proberen, dus de volgende dag weer op Jade. Deze keer schudde ze veel minder met d'r hoofd. In de grote wei was ze hartstikke braaf, en ook in de crosswei zette ze geen stap verkeerd. Springen vond ze best wel moeilijk maar desondanks wel leuk om te doen
![]()
Op dinsdag het buitenritje, ze wilde niet lopen, super irritand, er viel de hele tijd een gat en ik maar praten praten pratenniet zo leuk dus. Tijdens het springparcourtje sprong ze de hele tijd super schattig, alleen landde ze steeds met d'r achterbenen op de hindernis. ( of iets dergelijks, zo voelde het)
tijdens de trektocht was ze veeeel leuker, in het begin een beetje opstarten, maar als ze eenmaal gegaloppeerd had en de smaak te pakken had, liep ze een stevig tempo door, en liet ze ook zien hoe hard ze kon draven. We gingen niet zo snel als amber, maar mirquis konden we wel voor blijven.
Het speelkwartier/zandkuil/mini speelkwartier gingen we gezellig achter amber aan, die zo nu en dan moedige woordjes van jade nodig had. Super schattig om te zien hoe jade, amber rustig maakt door met d'r neus heel lief tegen de neus van amber te duwen![]()
En op vrijdag heerlijk weer, lekker met het zonnetje een best wel relaxed ritje gemaakt.![]()
Nog iets vergeten?dan vertelt claire dat wel.

Amber zag Onyx en al die andere vriendjes van d'r uit de andere JT en ze begon te trillen en te shaken. En Jade superlief met d'r neusje, en Amber werd steeds rustiger
loesje166 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM
dit kan nou nooit echt zijn.. ik weet zeker dat hij dit speelt, want zo slecht kan je nou echt niet rijdenmaar ik vin t er grappig uit zien.. (en ik weet zeker dat hem wel uit zn parcours zouden halen als dit echt zou zijn)