FÚCKING AWESOME
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!!!
Zo blij hier
Liisette_ schreef:Goedenavond!![]()
Jullie hebben flink geklets, haha!
Hoor ik ook bij het "clubje"?
Net gereden op Troyboy! Helaas is hij er weer vandoor gegaan waardoor ik weer zat te schijten in mijn broek.
Dit keer kon ik mijzelf er niet meer toe zetten om verder te rijden dus heb ik Daan gesmst. Hij kon helaas niet komen maar gelukkig kon Marielle wel komen! Zij heeft toen eventjes gereden en daarna ik weer. Probeerde hij het weer twee keer! Gelukkig wel goed geeindigd.
Het voelt nog steeds niet helemaal lekker, maar ik ga en wil niet opgeven!
Zooo nu ik mijn verhaal ook nog eens heb verteld, voelt het nog beter haha!
.
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Goedenavond!![]()
Jullie hebben flink geklets, haha!
Hoor ik ook bij het "clubje"?
Net gereden op Troyboy! Helaas is hij er weer vandoor gegaan waardoor ik weer zat te schijten in mijn broek.
Dit keer kon ik mijzelf er niet meer toe zetten om verder te rijden dus heb ik Daan gesmst. Hij kon helaas niet komen maar gelukkig kon Marielle wel komen! Zij heeft toen eventjes gereden en daarna ik weer. Probeerde hij het weer twee keer! Gelukkig wel goed geeindigd.
Het voelt nog steeds niet helemaal lekker, maar ik ga en wil niet opgeven!
Zooo nu ik mijn verhaal ook nog eens heb verteld, voelt het nog beter haha!
TUuurrrrlijkkk !
Maarreee dat is wel balen,.. Als ze het eenmaal doen , dan brokkelt het
vertrouwen steeds een beetje af . Gelukkig heb marielle hem effe gereden,
want je moet er gewoon weer op natuurlijk.
Heb hem het nog nooit zien doen (alleen woensdag zie ik hem soms) maar hij
gaat rennen en bokken ofzo? Wat ik doe, als ik echt door wil rijden, is gewoon strak
naar voren kijken en proberen aan iets anders te denken, offfff een liedje te zingen,
dat wil ook nog wel helpen haha.
Zaterdag had ik het ook, toen reed ik met harde wind en regen buiten en dan
vinden ze het al spannend en toen heb ik echt strak naar voren gekeken en verstand
op nul, want anders verkrampt je lichaam helemaal door de spanning en ben je
alleen gefocust op dat hij mogelijk weg kan springen/schrikken. Blijft best lastig hoor,
als je weet dat je op een tikkende tijdbom zit . Wat doen we onszelf aan hahahha
Kirsten_S schreef:Sabinee__ schreef:of pijn?
hmm kan ook , maar als die het ook vanuit ontspanning doet ?
najaa tijdens ontspanning kan die ook wel last hebben , maar
die kans lijkt me iets kleiner...
.

Maar hij blijft zo leuk