Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Nicole1995 schreef:HIHIHi,ik dacht ook al he Xan wat bedoel je nou of vergis ik me nou zo dat je rgend anders aan geopereerd bent.Lekker dat je morgen naar huis mag,gaat het een beetje?
Ik wou ff checken of ik de enige was die niet goed had gelezen wat er nu met Anke was.
Meelen gaf ook al zo'n mooie reactie.
Maar ja, zoals Anke haar ex al zei (en hij zei het wel een paar keer) "dat heb je als je ouder wordt"
xan schreef:En ik ben thuis, hoera. Wat is er heerlijker dan je eigen bed om in te slapen. Heb vanmiddag dan ook een lekker tukkie gedaan.winnitou schreef:mijn hals (niet mijn knie, hoor Xan) is flink opgezet en rood. komt straks een arts naar kijken
Jakkie, ik hoop dat het meevalt.

meelen schreef:Vanavond neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk verder toe en in de loop van de nacht gaat het van het zuidoosten uit sneeuwen. De noordoosten wind is boven land matig, kracht 3 tot 4, aan de kust neemt de wind toe tot krachtig, 6 Bft. Het vriest meest matig.
Morgenochtend breidt de sneeuw zich langzaam naar het noordwesten toe uit. In de middag en avond sneeuwt het in het grootste deel van het land licht tot matig. In combinatie tussen wind en sneeuw is er vooral in de kustprovincies kans op sneeuwjacht en de vorming van sneeuwduinen. De temperatuur klimt op tot min 2 graden, maar door de flinke wind ligt de gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15 graden. De noordoostenwind is morgen boven land vrij krachtig, 5 in de kustprovincies langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig tot hard windkracht 6 tot 7. In het Waddengebied mogelijk af en toe stormachtig, kracht 8.
winnitou schreef:meelen schreef:Vanavond neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk verder toe en in de loop van de nacht gaat het van het zuidoosten uit sneeuwen. De noordoosten wind is boven land matig, kracht 3 tot 4, aan de kust neemt de wind toe tot krachtig, 6 Bft. Het vriest meest matig.
Morgenochtend breidt de sneeuw zich langzaam naar het noordwesten toe uit. In de middag en avond sneeuwt het in het grootste deel van het land licht tot matig. In combinatie tussen wind en sneeuw is er vooral in de kustprovincies kans op sneeuwjacht en de vorming van sneeuwduinen. De temperatuur klimt op tot min 2 graden, maar door de flinke wind ligt de gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15 graden. De noordoostenwind is morgen boven land vrij krachtig, 5 in de kustprovincies langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig tot hard windkracht 6 tot 7. In het Waddengebied mogelijk af en toe stormachtig, kracht 8.
Brrrrrrrr, gelukkig mag ik nog binnenblijven....elektrische deken aan, kruik in bed en een ijskraag in mijn hals....
.
trouwens! LIQUITA schreef:Yeah...fijn dat je thuis ben Winnitou. Nu maar snel helemaal opknappen, maareh....natuurlijk wel rustig aan doen. Hahaha, die Rowan...LIEF!!!
Nicole1995 schreef:Welkom thuis Winnitou!!!lekker weer in je eigen vertrouwde huis.Rowan heel blij natuurlijk,zorgt ie goed voor je.Hij zal wel heel goed op je passen denk ik.