De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:48

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, het is gelukt!!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 17:57

+:)+ Nu nog de mooie foto's van onderweg plaatsen :j .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:59

xan schreef:
Nicole1995 schreef:
HIHIHi,ik dacht ook al he Xan wat bedoel je nou of vergis ik me nou zo dat je rgend anders aan geopereerd bent.Lekker dat je morgen naar huis mag,gaat het een beetje?

Ik wou ff checken of ik de enige was die niet goed had gelezen wat er nu met Anke was.
Meelen gaf ook al zo'n mooie reactie.

Maar ja, zoals Anke haar ex al zei (en hij zei het wel een paar keer }> ) "dat heb je als je ouder wordt"

maar je hebt er wel een recept met instructies van hem gekregen (top kok)

Shenavallie

En nog eentje proberen! :P

Afbeelding

Shenavallie

Wat is dit leuk!!!!!! *D

Nou, gauw aan het eten anders zit ik hier om half 12 vanavond nog fotootjes te plaatsen, ha ha! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:00

LIQUITA schreef:
+:)+ Nu nog de mooie foto's van onderweg plaatsen :j .

Oh ja, ik heb vanmorgen nog hele mooie gemaakt van de polder, toen ik naar stal ging lopen. Zal het even proberen, momentje! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:06

xan schreef:
winnitou schreef:
mijn hals (niet mijn knie, hoor Xan) is flink opgezet en rood. komt straks een arts naar kijken

Jakkie, ik hoop dat het meevalt.
En ik ben thuis, hoera. Wat is er heerlijker dan je eigen bed om in te slapen. Heb vanmiddag dan ook een lekker tukkie gedaan.
Pijn valt op het moment erg mee, wond trekt wel maar das ook niet zo gek in zo,n gebied. Volgens Rowan heb ik nog dezelfde stem dus kan nog voorlezen met wedstrijden.

Ga het de komende dagen even heel rustig aan doen en veel slapen, ben erg moe maar das niet gek na een 2 uur durende operatie. Was hiervoor wel van te voren door de chirurg voor gewaarschuwd. Jammer wordt geen sneeuwballen gevecht dit weekend voor me maar binnen is het ook lekker vertoeven

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:07

Shenavallie schreef:
Net twee cakes/caken in elkaar geflanst, dus weer lekker de deegkom uit kunnen lebberen, ha ha! :9 Dat is het enige wat ik er echt lekker aan vind, de cake mogen de anderen wel opeten! :D

daar gaan die 2 kilo's weer, ach zo blijft je op gewicht he

xan

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:13

Hé Anke, super dat je weer thuis bent

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:16

xan schreef:
Hé Anke, super dat je weer thuis bent

ja vind ik ook

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 19:28

Tytje schreef:
Hoe gaat het met rijden Xan, worden je vingers en tenen nog warm?

Gelukkig wel, het is nu tenminste echt ver onder nul, dan gaat het beter dan dat
het zo rond de nul schommelt.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:35

He fijn dat je weer thuis bent Anke, nu zul je wel weer snel opknappen.
Afbeelding

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:46

Ondertussen hebben we ook de uitslag van Beau binnen.
Het is een ontstoken haarzakje, dus dat valt gelukkig mee.
Ze heeft er verder geen last van, maar we houden het verders wel in de gaten.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:51

Vanavond neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk verder toe en in de loop van de nacht gaat het van het zuidoosten uit sneeuwen. De noordoosten wind is boven land matig, kracht 3 tot 4, aan de kust neemt de wind toe tot krachtig, 6 Bft. Het vriest meest matig.

Morgenochtend breidt de sneeuw zich langzaam naar het noordwesten toe uit. In de middag en avond sneeuwt het in het grootste deel van het land licht tot matig. In combinatie tussen wind en sneeuw is er vooral in de kustprovincies kans op sneeuwjacht en de vorming van sneeuwduinen. De temperatuur klimt op tot min 2 graden, maar door de flinke wind ligt de gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15 graden. De noordoostenwind is morgen boven land vrij krachtig, 5 in de kustprovincies langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig tot hard windkracht 6 tot 7. In het Waddengebied mogelijk af en toe stormachtig, kracht 8.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 21:26

Yeah...fijn dat je thuis ben Winnitou +:)+ . Nu maar snel helemaal opknappen, maareh....natuurlijk wel rustig aan doen. Hahaha, die Rowan...LIEF!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 21:27

meelen schreef:

Gelukkig *\o/*

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 22:14

First heeft vanmiddag even lekker los gestaan. Samen met Mavantos, Xandra, Jaron en Izaak.....ze gingen lekker on the run.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:19

meelen schreef:
He fijn dat je weer thuis bent Anke, nu zul je wel weer snel opknappen.
Afbeelding

Dank je, dat hoop ik wel.. Veel slapen, duik ook zo weer mijn bed in.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:20

meelen schreef:

Gelukkig dat het dat is en niks ernstigs... je schrikt toch!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:22

meelen schreef:
Vanavond neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk verder toe en in de loop van de nacht gaat het van het zuidoosten uit sneeuwen. De noordoosten wind is boven land matig, kracht 3 tot 4, aan de kust neemt de wind toe tot krachtig, 6 Bft. Het vriest meest matig.

Morgenochtend breidt de sneeuw zich langzaam naar het noordwesten toe uit. In de middag en avond sneeuwt het in het grootste deel van het land licht tot matig. In combinatie tussen wind en sneeuw is er vooral in de kustprovincies kans op sneeuwjacht en de vorming van sneeuwduinen. De temperatuur klimt op tot min 2 graden, maar door de flinke wind ligt de gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15 graden. De noordoostenwind is morgen boven land vrij krachtig, 5 in de kustprovincies langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig tot hard windkracht 6 tot 7. In het Waddengebied mogelijk af en toe stormachtig, kracht 8.

Brrrrrrrr, gelukkig mag ik nog binnenblijven....elektrische deken aan, kruik in bed en een ijskraag in mijn hals....

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 22:28

winnitou schreef:
meelen schreef:

Brrrrrrrr, gelukkig mag ik nog binnenblijven....elektrische deken aan, kruik in bed en een ijskraag in mijn hals....

Heel verstandig :j .

:wave: trouwens!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:31

Welkom thuis Winnitou!!!lekker weer in je eigen vertrouwde huis.Rowan heel blij natuurlijk,zorgt ie goed voor je.Hij zal wel heel goed op je passen denk ik.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:32

LIQUITA schreef:
First heeft vanmiddag even lekker los gestaan. Samen met Mavantos, Xandra, Jaron en Izaak.....ze gingen lekker on the run.

Leuke video Liquita

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:41

LIQUITA schreef:
Yeah...fijn dat je thuis ben Winnitou +:)+ . Nu maar snel helemaal opknappen, maareh....natuurlijk wel rustig aan doen. Hahaha, die Rowan...LIEF!!!

ja in het ziekenhuis wou hij me ook geen knuffel geven, met moeite een kusje. Dat deed ie wel weer als ik thuis was. En ja wel hoor, hij komt hier binnen en ik kreeg toch een dikke knuffel, en meneer wou meteen de wond goed bekijken, had ik nog wel een sjaaltje er voor gedaan. Nou hij vond het er wel goed uit zien.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:42

Nicole1995 schreef:
Welkom thuis Winnitou!!!lekker weer in je eigen vertrouwde huis.Rowan heel blij natuurlijk,zorgt ie goed voor je.Hij zal wel heel goed op je passen denk ik.

hij is vanmiddag hier geweest en is nu bij zijn vader. Morgen overdag komt hij hier wel heen en slaapt als het weer het toelaat dan weer bij zijn vader. Heb ik toch even iets extra rust.
Maar hij wil het liefste hier blijven, mist mama toch wel heel erg