Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus die gaat ook lekker mee, lekker samen zwemmen !
Doeeggg

Pebbs schreef:Goedenavond !!!!!!!
Ik ben weer thuis en wil even mijn hart uitluchten of hoe je dat ook noemt
Ik ben vroegtijdig gestopt met stage. ik heb mijn uren behaald en wilde dus stoppen, die man was er niet zo blij mee en ging maar even zijn mening vertellen wat ie van mij vond........
Ik was een probleemmeisje omdat ik weg ben gegaan bij johan laseur.. ik kan niet paardrijden , ik kan niet met paarden omgaan en ik kan niet springen..
Dus ik was daar heel erg stuk van.. me ouders later gebeld en heel hard zitten janken aan de telefoon. En nu ben ik thuis
Morgen lekker op vakantie met me ouders voor 1.5 week, ff lekker weg van alles

ff lekker alles vergeten en relaxen
hoop vandaag al te kunnen zwemmen met me hond !

Gewoon goed oefenen met hakken laag houden met springen!
Maar ik vond haar ook erg leuk!
Ga wel met het commentaar van Manon mee.
Op hakken lopen in Amsterdam zo lang, zou ik niet vol kunnen houden. Liisette_ schreef:DenK4ever schreef:Vraagje.. aangezien de meeste van jullie in Haven wonen..
Weten jullie waar de bieb in haven zit??
Bij de brink in haven. Schoolstraat volgens mij.
De Haak (tandarts, EH) zit er naast.
En vlakbij is de videoland en de Albert Heijn!
Ahtnamas schreef:Liisette_ schreef:Bij de brink in haven. Schoolstraat volgens mij.
De Haak (tandarts, EH) zit er naast.
En vlakbij is de videoland en de Albert Heijn!
Met de auto: als je almere haven via de snelweg inrijd... dan ga je bij de tweede rontonde naar rechts (dus richting centrum). Die weg blijven volgen (met de weg mee naar links), dan zie je op een gegeven moment de bieb rechts... (links is een parkeerplein). Hoop dat je hier wat aan hebt.

.
.
!
.
.
.