Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:nou liquita zijn je plannen uitgekomen ???
. Alleen het tuinmeubelement is de schuur niet uit gekomen. Ach...het wordt toch nog geen weer om in de zon te gaan liggen, hihi. Verder is alles uitgekomen, en we hebben nog een mazzeltje gehad ook. We gingen dus naar de Kwantum in Zaandam om naar een nieuwe tuintafel te kijken. Maar die tafel die ik het krantje had gezien was 3x niks (ze hadden hem dus wel
). Gisteren hadden we ook een mooie tafel gezien bij de Karwei, maar die was uitverkocht. Dus vandaag maar even kijken in de Karwei in Zaandam. Daar stond er nog 1 en nog wel voor de helft van de prijs
. Er markeerde helemaal niks aan (hun zeiden dat het een oude collectie was). Gisteren in de Karwei in Purmerend wilden ze graag voor ons die tafel bestellen en ze zeiden niks over dat hij afgeprijst zou worden. Ben ik even blij dat ik dat niet gedaan heb, scheelt toch eventjes 75 euries
.
LIQUITA schreef:die heb je weer snel verdiend die 75 eurie sATE schreef:nou liquita zijn je plannen uitgekomen ???
Eum....niet helemaal. Alleen het tuinmeubelement is de schuur niet uit gekomen. Ach...het wordt toch nog geen weer om in de zon te gaan liggen, hihi. Verder is alles uitgekomen, en we hebben nog een mazzeltje gehad ook. We gingen dus naar de Kwantum in Zaandam om naar een nieuwe tuintafel te kijken. Maar die tafel die ik het krantje had gezien was 3x niks (ze hadden hem dus wel
). Gisteren hadden we ook een mooie tafel gezien bij de Karwei, maar die was uitverkocht. Dus vandaag maar even kijken in de Karwei in Zaandam. Daar stond er nog 1 en nog wel voor de helft van de prijs
. Er markeerde helemaal niks aan (hun zeiden dat het een oude collectie was). Gisteren in de Karwei in Purmerend wilden ze graag voor ons die tafel bestellen en ze zeiden niks over dat hij afgeprijst zou worden. Ben ik even blij dat ik dat niet gedaan heb, scheelt toch eventjes 75 euries
.
ATE schreef:MiltonB schreef:En Jo heeft dat ene koijntje zijn oogjes ook al open of heeft hij ze echt niet??
een oogje is nu open andere nog niet maar er zit wel een oog
we doen nu elke dag paar keer met lauw water schoonmaken hopelijk gaat het dan wel open

LIQUITA schreef:ATE schreef:nou liquita zijn je plannen uitgekomen ???
Eum....niet helemaal. Alleen het tuinmeubelement is de schuur niet uit gekomen. Ach...het wordt toch nog geen weer om in de zon te gaan liggen, hihi. Verder is alles uitgekomen, en we hebben nog een mazzeltje gehad ook. We gingen dus naar de Kwantum in Zaandam om naar een nieuwe tuintafel te kijken. Maar die tafel die ik het krantje had gezien was 3x niks (ze hadden hem dus wel
.