Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Radeloos is waardeloos
Broccoli schreef:Emmaa_ schreef:Radeloos is waardeloos
Ja dat heb ik al van meerdere mensen gehoord!

Kirsten_S schreef:Of naar saw 5 ! Hij is leukkkk , maar het begin is té ranzig

Broccoli schreef:In die film speelt een meisje met anorexia toch?
Die nadat ze één keer flauwvalt in het ziekenhuis opgenomen wordt en meteen beter wordt. yeah sure! Ik zou dat het zo ging zeg!
Emmaa_ schreef:Het viel zeker niet tegen
Nee we hadden niet echt ruzie maar voor & tijdens de film waren er de hele tijd van die jonge meiden die gingen rondrennen en lopen schreeuwen.
Dus een paar mensen naast ons gingen met drop gooien.
Wij kregen ook dropjes
Heb de meesten opgegeten in plaats van gegooid maarja
Emmaa_ schreef:Broccoli schreef:In die film speelt een meisje met anorexia toch?
Die nadat ze één keer flauwvalt in het ziekenhuis opgenomen wordt en meteen beter wordt. yeah sure! Ik zou dat het zo ging zeg!
Ze had 4 tabletten laxeermiddel geslikt
Common, ik heb er wel meer dan dat genomen en viel er niet van flauw. Haha.
Broccoli schreef:
. Manon_S schreef:Vandaag op Worlino gesprongen, ging best goed.
Ik ging alleen 2x keer niet zo netjes mee en we hadden 1x een balk eraf.
Voor de rest ging het heel goed, zeker weten voor herhaling vatbaar

Manon_S schreef:Broccoli schreef:
Dit paardje vind ik op Dunja lijken
Sorry maar ik zie er totaal geen Dunja in.

. 
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Kirsten & Nadine pb.
Ik ga zo effe reageren Mellie, eerst effe me rijverhaal opschrijven, als iemand dat interesseert
Nouu yesterday zat ik dus op wiebra.. was best wel spannendIk zat er nog geen 2 sec op of ze 'schrok' al van een eigenaarspaard die op 'hol' sloeg
. (gelukkig was mel de reddende engel
) Maar toen ik erop zat, mán of mán wat een lekkere aanleuning zeg.. Zelfs als ze met haar hoofd hoog zat zit ze gewoon super lekker.. Moest echt wennen hoe ik op haar moest rijden, dus in het begin ging het echt nog een beetje aftastend. En ze was ook super sloom (had nog geen zweep) . Toen pakte ik de zweep erbij en zonder iets ook maar te doen schoot ze meteen in de snelstand
. Dus toen moest ik echt leren om haar bij me te houden en van die actiefheid gebruik te maken en de rug laten gebruiken.. Op de rechterkant ging dat best moeilijk want ze liep steeds door me binnenhand heen. Maar na een tijdje begon ik haar een beetje door te krijgen, alleen ging ze niet helemaaal door de kaak. Jammer maar voor een eerste keer niet erg. Ze kan super lekker doorzitten en lopen. Alleen met de galop moet ik echt nog iets meer mee oefenen, zoo raar zit dat , ze loopt dan meer op 4 benen dan op 3 zeg maar..
Je kon wel echt merken dat ze spierpijn had want met het poetsen van de rug trok ze al weg.