edit: maar op buienradar weer niet. Ik h oop gewoon op het beste
Redlich
Geplaatst: 22-12-09 09:03
We zullen het gaan zien! hahahahaha
jSophiaF
Geplaatst: 22-12-09 09:27
Goede morgen
desyma schreef:
Dooi zet door!
Jippie ... ben er zo klaar mee met die sneeuw , leuk gezicht, maar oh zo niet praktisch.
nikkielvis
Geplaatst: 22-12-09 09:33
Goeiemorgen allemaal....
Nou ik weet het niet hoor of de dooi doorzet. Vanmorgen op de radio hoorde ik wat anders. En pietje zei ook dat het blijft sneeuwen. Ik denk dat ze het gewoon niet weten..
Gister had ik mijn auto op de parkeerplaats gezet. Was niet zo'n goed idee. Kwam er bijna niet meer uit. Maar met veel geduld en een schep is het me gelukt. Heb Doc nog omhoog geholpen want die kwam niet omhoog.
Mijn kleine draak had weer veel energie over die ging als een raket door de bak. Daarna nog even met hem rondjes gerend was ook erg grappig. De wegen waren inderdaad te doen vandaag. Maar voor alnog weet ik niet of het echt gaat dooien. en bang van niet....
Ik ben ook weer met de auto naar het werk gegaan... ging verdomd vlotjes, was veel vroeger op mijn werk dan gepland Werk vandaag tot 12.00 uur, en daarna gelijk naar stal, ze heeft gister even lekker dr beentjes kunnen strekken, dus durf er vandaag wel weer op Succes vandaag allemaal met de sneeuw!!
Redlich
Geplaatst: 22-12-09 10:08
IK ga ook proberen om te rijden vandaag. Ligt eraan of ik veilig bij de binnenbak kan komen ivm met Malvin's ijzertjes. Ik hoop dat ik hem ook even kan losgooien in de binnenbak voordat ik er op stap. Hij heeft vanaf zondag niets meer gedaan. Misschien is hij helemaal niet druk maar je weet het nooit. Hij staat overdag wel in de paddock dus dat scheelt wel.
BabbieB
Geplaatst: 22-12-09 10:41
Daarnet een poging gedaan om met de Randstadrail op mijn werk te komen want: lijn 3 en 4 rijden volledig. banketstaaf!
Heb een half uu moeten wachten voor er uberhaupt een kwam, toen nog een kwartier stilgestaan voor wissel 1 en in het centrum kwam pas de mededeling dat de wissels tussen Zoetermeer en den Haag defect waren en we 'waarschijnlijk' niet door zouden kunnen rijden. Lekker dan!
Heb vanaf het centrum weer terug naar huis moeten lopen - en daar heb ik dan nog 6 strippen voor betaald!
Redlich
Geplaatst: 22-12-09 10:43
Het is met de auto nu wel goed te rijden BBreedveld.
Redlich
Geplaatst: 22-12-09 11:16
Begint al aardig te lekker buiten! Mist ook!
taverno
Geplaatst: 22-12-09 11:58
Vanmorgen om 6.30u regende het iets en was het 1 graad boven nul.Ik moest een beetje krabben.
Marlon,dan ben ik blij dat ik mijn auto vooraan de dijk geparkeerd had.
Redlich
Geplaatst: 22-12-09 12:09
Zojuist van het werk een leuk bedrag VVV bonnen gekregen, een jaar lidmaatschap Bibliotheek, en een doos chocolaatjes. Ik vind het leuk! Doos chocolaatjes zijn al open en heb ik ff uit het zicht gezet.
vanmorgen verliep vlotter dan gisteren op om het werk te komen. Hoefde niet te krabben, scheelt ook weer, dun laagje sneeuw op de auto. Hier in Delfgauw begint het iets te dooien. En eindelijk wordt het kruispunt voor ons pand sneeuwtroep vrij gemaakt, gisteren stonden er de hele dag auto's vast, wel komsich gezicht, maar oh zo balen als je zelf vast staat. Zolang onze straat niet normaal begaanbaar is rij ik geen auto, ben echt een held op sokken wat dat betreft.
Vanochtend met de randstad rail geen problemen gehad reed normaal was wel om 7:10 ongeveer. Nu bij ons in de straat nog de sneeuw weg dat is echt een ramp.
Coby10
Geplaatst: 22-12-09 14:04
Bij ons is de straat een grote ijsbaan. Het is ook een min of meer doodlopende straat, dus er komt niet veel verkeer en er is zeker ook niet gestrooid. De grotere straat is een grote sneeuwblubberbende. Verder ben ik vandaag nog niet gekomen (is mijn thuisdag) Het begint wel weer dicht te trekken. nieuwe buien??