Gewoon even kijken hoe het uitkomt, je kunt anders ook nog afbellen voor een persoon
Onze honden zijn niet zo van de sloten (paar keer erin gevallen Verder zijn ze heel slim ) En ach dieren zijn nu eenmaal wel eens vies, maar daar wen je aan
Vannochtend om stipt 7 uur schrok ik abrupt wakker.... En toen stond er een hond naar me te kijken die vrolijk begon te kwispelen toen ik wakker werd . Volgens mij is ie telepatisch ofzo... Ook al de weg naar ons huis weten te vinden, volgens een andere route dan die we gelopen hebben .
En ik had juist tegen mijn vader gister gezegt, laat mam me maar om 7 uur wakker maken (wat ze nog niet heeft gedaan, maar de hond dus wel ).
De hond ligt trouwens weer lekker verder te pitten op zijn kussen .
Saskia89
Geplaatst: 14-03-09 13:27
Straks wil hij niet meer naar huis Es. Toch wel leuk hè zo'n hondje. Wil je er eentje hebben?
idd een stuk rustiger, toen zn baas er net was blafte die de hele boel bij elkaar .
Jeany_Orion
Geplaatst: 14-03-09 21:54
Zozo jongens, ook jullie gaan snel. Maar weetje, ik ben helemaal niet meer op de hoogte ! Meeting, oelalalaa.. Ik ben ook wel makkelijk te herkennen, vraag maar aan steef .
Hallo allemaaaal Wie komen er nou allemaal als we op buitenrit gaan Zal wel gezellig worden , 1tje kan mijn camera wel nemen? Daarmee kan je ook filmen enzo(als er ook iemand mee naar het strand gaat/wil)
Nouja die van mij kan filmen, weet niet of die van jou dat kan Anders kunnen ze ook die van jou nemen Die van mij is niet zo geschikt voor actiefoto's meer voor portret
Ik heb er ook eentje die kan filmen . Maar ik heb ook een videocamera liggen . Dat geeft net iets beter beeld . Moet ik m wel mee mogen nemen van mijn paps .