Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

StillAngel schreef:maar ik laat makkelijk over me heen lopen,
ik durf absoluut geen grote bek terug te geven
das mijn probleem

Maar ik ben geen typische meid van een jaar of 16, die lekker veel naar feestjes gaat en drinkt, veel jongens om zich heen heeft en altijd make up op moet.
StillAngel schreef:bedankt maar het is niet altijd handig. soms willen je 'vijanden' niet eens hulp van je en sta ik daar wel voor schut. Dán denk ik wel bekijk het maarMaar ik ben geen typische meid van een jaar of 16, die lekker veel naar feestjes gaat en drinkt, veel jongens om zich heen heeft en altijd make up op moet.
Ik ga bijna nooit uit. Vind het superleuk maar heb simpelweg geen vrienden.
En ik draag alleen mascara als ik er zin in heb.
Me helemaal lamzuipen doe ik ook alleen als ik het zelf nodig vind en dat is bijna nooit. StillAngel schreef:P Maar ik ben geen typische meid van een jaar of 16, die lekker veel naar feestjes gaat en drinkt, veel jongens om zich heen heeft en altijd make up op moet.

Juul schreef:StillAngel schreef:bedankt maar het is niet altijd handig. soms willen je 'vijanden' niet eens hulp van je en sta ik daar wel voor schut. Dán denk ik wel bekijk het maarMaar ik ben geen typische meid van een jaar of 16, die lekker veel naar feestjes gaat en drinkt, veel jongens om zich heen heeft en altijd make up op moet.
Hihi ben ik ook nooit geweest.Ik ga bijna nooit uit. Vind het superleuk maar heb simpelweg geen vrienden.
En ik draag alleen mascara als ik er zin in heb.
Me helemaal lamzuipen doe ik ook alleen als ik het zelf nodig vind en dat is bijna nooit.

dan zie je ook beetje wat voor soort mensjes er tussen zitten.. heb met een trutje al ruzie gehad via hyves haha