Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 06:45

Jaa die ken ik nog wel!! Uit de tijd met Pim en Jasmijn enzo haha. Toen we nog snoepzakjes maken deden. :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:07

aniek ben jij er met indoor beukers met de clinic van loeffen. wil daar heen gaan denk ik, maar nu nog niemand die mee kan, wel gezellig als ik er iemand ken

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:57

Ja die jaa!! Zij komt ook met haar paardje! Beetje een reunie dus :+

Wanneer is die clinic bon? Want ik moet die week wel werken, alleen 30 en 31 dec ben ik vrij ivm me verjaardag :p
Dus ga zo ie zo elke dag wel heen voor mel :)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:39

Pim en Jasmijn, nja dan moet ik Mandy ook wel kennen Aniek. Kent zij mij wel?
Heb astrid gevraagd die rock it bij rijd.. die ging misschien er over nadenken.. :)
waars. niet

Vandaag heerlijk gereden :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 19:00

Jaaaa jij kent haar ook wel Fiona! Ik weet dat bijna zeker, blond, toentertijd vrij klein, meisje!
Ze reed samen met mij om 13.00 uur.
Hahahaha ik heb ooit nog de lessencompetitie gedaan met zn 4en, ik op Pluk, Mandy op White Shadow, Merrit op Corazon en nog iemand op Kalinka. Hadden ze van kranten de Titanic op ons hoofd gemaakt.
Aniek, volgens mij deed jij toen iets met Felicia op Corazon en Kalinka, met allemaal chipszakjes ofzo? :D
Zoooo, jeugdsentiment komt naar boven zeg..

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:02

Ik ken Pim en Jasmijn ook nog wel, maar Mandy zegt mij niets...
Kwam er het weekend achter dat ik alweer 9 (!) jaar op Poelenburgh rij! Eigenlijk al best wel heel erg lang! :O

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:36

Ja kan wel kloppen jaa!!
Mandy was altijd gek van Vera!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:01

Ik ben benieuwd, denk t ook wel.
Dat weet ik niet meer wat jij zegt Maaik :)

Ik was ook gek op vera :) , dan zit ik er langer dan jij Merel! :) Sinds 1996 :)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:26

Toen zat ik nog bij Belckmeer in Stroet! :) Of ik was zelfs nog niet begonnen... Ik weet niet meer wanneer ik begonnen ben met rijden... :D

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:07

Ik zat al vanaf 1993 :+

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:51

is op 28 december en begint om 11 uur 's ochtends.. aansluitend clinic van lotje schoots

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:59

Ben aan t proberen om nog vrij te krijgen... Want had die dag vrij maar terug gegeven :+

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 07:15

Zooo, die reacties overal op internet over dat Sunrise geblesseerd is door longeren in de bak enzo.. niet normaal. Die mensen denken echt dat ze god zijn ofzo, ongelukken zijn nou eenmaal niet te voorkomen.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 08:10

Bedoel je die reacties dat het onverantwoordelijk zou zijn om te gaan longeren als er al andere paarden rijden? Dat slaat inderdaad nergens op, alsof je altijd de bak voor je zelf heb.. Heb dat nog nooit gehoord. Ach, paardenland is soms hypocriet, stond tijdje terug ook artikel over dat paard dat hier op het strand verongelukt, volgens sommige mensen was dat ook eigen schuld dikke bult, want ze hadden vast wel onverantwoordelijk gedaan. Vond ik ook belachelijk, alsof iemand voor de lol zij paard blesseert.

Ooh had je pbtje gehad, thanks voor de uitleg was duidelijk hoor! En nog gefeliciteerd met Brecht trouwens, zag het op Hyves!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:44

Hallo! Hier ook weer eens een teken van leven!

Weet ff niet meer wat ik allemaal gelezen heb :o dus kan ook niet echt reageren haha! Sorry!
Ben weer eens in Zeeland aangeland. Ik dacht 'Ha Fijn, weeralarm + sneeuw! 750 km file, ik ga naar Zeeland' :D Nee bij mij viel het gelukkig wel mee, maar ging om kwart voor 1 weg en was net om 6 uur thuis...
Iig, ben het weekend vrij dus ga vanavond en morgen uit en m'n kamer verder opruimen/inrichten e.d. :)
29 december laatste dag!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:52

Brenda is vandaag toch begonnen Maartje :) ?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 19:11

Stoer hoor Maartje! Mijn zusje heeft net 4 uur over Amsterdam - Alkmaar gedaan..

Hier ook veel sneeuw maar geen chaos ofzo. Ben helemaal koud, heb net 2 uur zitten wachten op klanten die voor een paard kwamen en nu zijn ze eindelijk geweest maar nu ben ik te koud en stijf en moe om de rest nog te rijden.. :+

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:31

Ja idd, Brenda is vandaag begonnen!
Haha stoer? Ik moet er nu wel om lachen, kon 2 weken geleden met dit weer ook verhuizen en met de trailer op pad, dus dit is een eitje! Gewoon je geduld houden!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:50

Yepss Aniek! Heb dr gezien today ! :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 00:02

was brenda gestopt dan?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 09:39

WEEEEEEEEEEEEEEKEND

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 10:29

Is het raar om van iemand een Wii over te kopen als kerstcadeautje voor iemand? Want die krengen zijn zo duur, ik wil het wel graag geven maar het is echt veel geld..
Of staat dat heel raar? Eerlijk zeggen :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 11:01

Nee hoor, meestal krijg je er dan meer spelletjes enzo bij en een 2e controller, die zijn ook altijd hartstikke duur, dus denk dat die persoon liever een Wii heeft met veel spelletjes en 2 controllers dan een Wii waar die alles nog bij moet kopen :j

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 11:38

Nee is toch niet zo raar lijkt me? Die dingen zijn mega-duur! Ik zou het sowieso een cool kerstcadeau vinden!

Wat wij toch mee maakten vannacht! Heel de stad was uitgestorven zo ongeveer, op het café waar wij waren na dan. Iig de heenweg was al een hel, geen 20 meter zicht! In't café wast gezellig! Vervolgens om 2 uur 't café dicht. Iedereen naar buiten. Politieagenten enzo buiten, maar die hadden ook helemaal niks te doen. Wat doen ze? Sneeuwballen gooien! Sneeuwballen gevecht gehouden met de politie :D
Nou op d'n duur wij in de auto, en ik zeg nog tegen Koen, joh je kan beter niet binnendoor gaan want daar kom je niet door. Afijn, stukje verder zegt William: Als je nou hier in gaat, das wel te doen. Maar die weg heeft een bocht en rechtdoor in die bocht is een oprit naar een huis zeg maar. 'Vergeten' dat die bocht daar zat dus Koen rijdt rechtdoor. En toen..... konden we niet meer voor of achteruit. Nou stel je voor: 3 jongens en 1 meisje die toch wel iets te veel gedronken hebben, en 1 nuchtere chauffeur die z'n auto daar niet meer weg ziet komen vannacht....
Na een hoop herrie, proberen, duwen, gas geven en we zaten allemaal onder de modder en sneeuwtroep. Kwam de bewoner van het huis naar buiten want ja, we stonden toch echt regelrecht voor z'n deur herrie te schoppen. Hij proberen met z'n audi A6 ons er uit te krijgen, nou dat ging dus niet. Vervolgens haalde ie een trekkertje uit de schuur en daarmee is het uiteindelijk gelukt! Wij juichen natuurlijk! Zijn gewoon dik een uur bezig geweest om weer aan het rijden te komen!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 13:01

Hahahahaha wat een verhaal!! Wat zei die man ervan? Lijkt me echt droog, zo 's nachts haha.

Nou, ik ga toch maar een nieuwe kopen en dan samen met iemand geven. Ik wilde wel van marktplaats ofzo maar sommige adv. zijn echt raar, mensen die bonnetje nog hebben en net gekocht hebben en dan verkopen? Dan kan je echt nog ruilen of geld terugkrijgen dus dat klopt gewoon niet. Vind het wel een risico, zo overkopen.. Dus ja en zo gaat het ook.

Edit.
Pff ik ben aan het kijken voor castraties maar vind het toch nogal wat hoor, ben best wel gevoelig voor die beelden weet ik van mezelf maartoch. Ga sowieso voor een steriele castratie, is wel duurder maar veel minder risico's en bovendien staan ze maar 2 weken stil ipv 6.
Maar hij is de laatste tijd een stuk braver geworden omdat hij nu op stal continu aan een ander paard kan door tralies, nu reageert hij veel minder heftig op andere paarden in het werk.