Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Een kerststal NA de kerst, waar slaat dat nou weer op.
meelen schreef:Zal ik misschien een stille aanbidder hebben?![]()
mmmmmmmmmmmmmmm wie weet

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Hoe zal het met ANKE gaan?
Ik ben ook zeer benieuwd hoe het met Anke zal gaan. Ik heb vanmorgen wel aan haar gedacht. Misschien weet Xan al wat ????
Het stil liggen vind ze nog het moeilijkst !!!!! Verder heeft ze nog wel pijn hoor, maar het is te dragen met de morfine (zegt ze zelf). Eigenlijk hoopt en verwacht ze dat het nu met het uur beter gaat. Daar hopen wij dan ook maar op.

LIQUITA schreef:

) Dus een lekker draf, heerlijk vindt ik dat

meelen schreef:Wat een leuke avond was het. Jammer dat er het één en ander misging.
Bokkende paarden, de teugel van Diana. Chantal die de boel wéér stop zette (waarom is mij niet duidelijk geweest)
Grardus vond ik echt heel mooi met z'n kür.
Iedereen gefeliciteerd met jullie geweldig mooie plaatje![]()
@Mireille....ik heb je niet gezien hoor.
Nou weet je nog steeds niet wie ik ben hahahaha
Ik ben daarna nog even lekker de kroeg in geweest, en nu heb ik bijna geen stem meer.
Te hard meegezongen en te veel gerookt denk ik

) met 1 puntje verschil. De kur ging helemaal lekker, en we waren zeer tevreden. Ik vond het vooral leuk omdat er een aantal mensen mee deden die voor het eerst van hun leven een wedstrijd reden.
.
. Maar gelukkig werd het wel allemaal goed opgelost. Ik denk dat iedereen een beetje de kluts kwijt was geraakt omdat we moesten stoppen omdat de teugel van Diana los was geschoten. We moesten in eerste instantie de kur verder rijden vanaf het punt waar we gestopt waren. Dat lukte niet omdat we niet meer goed uitkwamen op de muziek (vandaar dat we weer stopte Meelen). Gelukkig mochten we toch nog helemaal over nieuw beginnen
.

.
. Iedereen maakt wat lekkers, dus dat gaat helemaal goed komen.
.